Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

maandag 2 september 2019 om 21:21
Sabeltandcavia schreef: ↑31-08-2019 16:23Nou, ik snap niet waarom Erik daar zo'n halszaak van maakt.![]()

vrijdag 6 september 2019 om 01:11
Ik heb toch even een serieuze vraag tussendoor.. is het realistisch dat iemand ineens diabetes type 1 krijgt? dus iets van 18 jaar totaal geen last en dan in een keer telkens hypo's?
Ik ken wel kinderen die diabetes type 1 hebben, maar dat is dan ook echt van kleins af aan, niet ineens zomaar na 18 jaar.. Maar goed , ik weet er ook weer te weinig van.
Ik ken wel kinderen die diabetes type 1 hebben, maar dat is dan ook echt van kleins af aan, niet ineens zomaar na 18 jaar.. Maar goed , ik weet er ook weer te weinig van.
vrijdag 6 september 2019 om 06:26
Ja dat is helaas heel realistisch, ze had geen hypo maar een hyper ( hele hoge bloedsuiker) daar kan je ook van in coma raken.GinnyJones schreef: ↑06-09-2019 01:11Ik heb toch even een serieuze vraag tussendoor.. is het realistisch dat iemand ineens diabetes type 1 krijgt? dus iets van 18 jaar totaal geen last en dan in een keer telkens hypo's?
Type 1 komt niet zo vaak voor als type 2 en start vaak ik de jeugd of puberteit maar het kan ook later. Ik vond dit verhaal juist verbazend realistisch neergezet.
vrijdag 6 september 2019 om 08:39
Ik heb alle afleveringen gezien maar kennelijk niet goed opgelet want ik begrijp geen hol van die verhaallijn met Carmen-Ludo-Billy.
-Waarom moesten Ludo en Billy trouwen?
- Waarmee heeft Carmen hen in haar macht?
- Hoezo trekken die twee zich iets aan van een geschift mens?
- Hoe kwamen Ludo en Billy in die kelder terecht?
- Heeft Carmen in haar eentje die lichamen verplaatst? En zaten ze daar nu de hele zomer tijdens de hittegolf?
- Heeft Carmen in haar eentje die lichamen verplaatst? En zaten ze daar nu de hele zomer tijdens de hittegolf?
Ik vind hier dingen van.

vrijdag 6 september 2019 om 09:02
Ja hoor. Mijn moeder kreeg het zelfs toen ze al tegen de vijftig liep. Het start overigens niet met hypo's, maar juist met hypers, oftewel een veel te hoog bloedsuikergehalte.GinnyJones schreef: ↑06-09-2019 01:11Ik heb toch even een serieuze vraag tussendoor.. is het realistisch dat iemand ineens diabetes type 1 krijgt? dus iets van 18 jaar totaal geen last en dan in een keer telkens hypo's?

vrijdag 6 september 2019 om 09:55
Er zit geen logische verhaallijn in. Ik zou de moeite van verdieping besparenSabeltandcavia schreef: ↑06-09-2019 08:39Ik heb alle afleveringen gezien maar kennelijk niet goed opgelet want ik begrijp geen hol van die verhaallijn met Carmen-Ludo-Billy.
vrijdag 6 september 2019 om 17:26
Er zat vroeger bij mij een meisje in de klas en die vroeg, meerdere keren op een dag, of ze wat mocht drinken. Bij de zoveelste keer werd de juf boos en mocht ze niet meer.GinnyJones schreef: ↑06-09-2019 01:11Ik heb toch even een serieuze vraag tussendoor.. is het realistisch dat iemand ineens diabetes type 1 krijgt? dus iets van 18 jaar totaal geen last en dan in een keer telkens hypo's?
Een paar dagen later is het meisje overleden aan diabetes.
Het kas dus nog veel erger dan bij gtst.

vrijdag 6 september 2019 om 17:44
Wow heftig.Merel7 schreef: ↑06-09-2019 17:26Er zat vroeger bij mij een meisje in de klas en die vroeg, meerdere keren op een dag, of ze wat mocht drinken. Bij de zoveelste keer werd de juf boos en mocht ze niet meer.
Ik heb iemand in de familie met diabetes (heeft hij op latere leeftijd gekregen) en hij is daar niet bepaald zuinig mee omgegaan. Nu let hij er wel beter op gelukkig, maar de gevolgen zijn helaas al zichtbaar.

vrijdag 6 september 2019 om 18:44
woensdag 11 september 2019 om 00:48
Zo ongeveer heb ik dat ook begrepen. Ik dacht dat Rob vooral uit is om Janine voor zich te winnen, omdat hij nogal een obsessie voor haar heeft.
En dat hij Carmen, die hij volgens mij heeft behandeld voor haar obsessies

Hoe kan zo'n iemand nou therapeut zijn en half Meerdijk behandelen?

woensdag 11 september 2019 om 00:53
woensdag 11 september 2019 om 07:00
Dan hadden haar ouders met haar naar de dokter moeten gaan. Dorst is 1 van de duidelijkste symptomen.Merel7 schreef: ↑06-09-2019 17:26Er zat vroeger bij mij een meisje in de klas en die vroeg, meerdere keren op een dag, of ze wat mocht drinken. Bij de zoveelste keer werd de juf boos en mocht ze niet meer.
woensdag 11 september 2019 om 10:26
Ok, heb dus uit PURE verveling een paar aflevering gekeken (en had gelijk weer spijt) ...
Sjors:
- Komt achter het adres van de weduwe (ik dacht dat zoiets vertrouwelijke informatie is?)
- Gaat naar de weduwnaar en bedreigt hem aan de deur.
- Is vervolgens (weer eens een keer) boos omdat de weduwnaar daar niet van gediend is.
- Valt hem daarna aan in zijn eigen huis.
- Gooit daarna spullen van hem kapot.
- Is daarna WEER boos omdat hij een contactverbod tegen haar heeft aangevraagd. Wat ik ook zou doen in zijn geval.
- Wil er vervolgens over vloggen met de o zo hippe vlogsquad.
En de rest van alle verhaallijnen ... wat een (puberale) bagger allemaal zeg.
Geen wonder dat de kijkcijfers zakken
Sjors:
- Komt achter het adres van de weduwe (ik dacht dat zoiets vertrouwelijke informatie is?)
- Gaat naar de weduwnaar en bedreigt hem aan de deur.
- Is vervolgens (weer eens een keer) boos omdat de weduwnaar daar niet van gediend is.
- Valt hem daarna aan in zijn eigen huis.
- Gooit daarna spullen van hem kapot.
- Is daarna WEER boos omdat hij een contactverbod tegen haar heeft aangevraagd. Wat ik ook zou doen in zijn geval.
- Wil er vervolgens over vloggen met de o zo hippe vlogsquad.
En de rest van alle verhaallijnen ... wat een (puberale) bagger allemaal zeg.

Geen wonder dat de kijkcijfers zakken

koffiedoosje wijzigde dit bericht op 11-09-2019 12:17
3.49% gewijzigd

dinsdag 17 september 2019 om 10:20

dinsdag 17 september 2019 om 14:38
dinsdag 17 september 2019 om 16:15
GinnyJones schreef: ↑17-09-2019 14:38Ik vind Amir echt een heel ergerlijk figuur worden. Voorheen was hij nog enigszins te hachelen maar.. bah!
En dan Janine.. echt! Als Ludo slim is dan laat hij haar eens lekker in haar sop gaarkoken. Dat mens vraagt er gewoon om. Ik begin oprecht te vermoeden dat Janine verstandelijk beperkt is.

Don't cry, buy a bag and move on.