Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Goede tijden, slechte tijden
Bing krijgt van Amir een beeb

Goede tijden, slechte tijden
Laura leeft maar voort en voort
Goede tijden, slechte tijden
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Een van de vele.
...
Sabeltandcavia schreef:
10-07-2019 19:12
Die gehaktballen waren wel een dieptepunt inderdaad.
Ja en dat in de grootste dieptepunt van het seizoen; de vegetarische cafe van Lucas.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/film/5963885/actrice- ... jLzrDwtopQ



Ik vind het niet erg.
Vind de Sjors van nu veel leuker.
You don't have to fit into the format
Melissa zet het leuker neer inderdaad. Toch vond ik Inge ook wel een prettige actrice.
Lotte35 schreef:
11-07-2019 13:52
https://www.nu.nl/film/5963885/actrice- ... jLzrDwtopQ



Ik vind het niet erg.
Vind de Sjors van nu veel leuker.
Ja, ik ook.
Ik had ook niet meer verwacht dat ze nog terug zou komen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer. Had het er een paar dagen terug nog toevallig over met mijn man. 2 jaar eruit tijd voor een WIA (aanvraag).

Ik vond haar veel leuker om eerlijk te zijn maar na zo'n lange tijd is het denk ik ook niet meer wenselijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Inge snoof en gallopeerde altijd als een paard als Sjors boos was en dat was ze nogal vaak.
Met de komst van Melissa is Sjors veel minder vaak boos.
IBIopviva schreef:
11-07-2019 17:22


Ik vond haar veel leuker om eerlijk te zijn maar na zo'n lange tijd is het denk ik ook niet meer wenselijk.
Mee eens, ik vond haar een leuke actrice maar ik ben ook wel gewend aan Melissa nu.
Alle reacties Link kopieren
AbsoFabso schreef:
12-07-2019 08:56
Inge snoof en gallopeerde altijd als een paard als Sjors boos was


Haha, ja!
You don't have to fit into the format
IBIopviva schreef:
11-07-2019 17:22
Ik vind het jammer. Had het er een paar dagen terug nog toevallig over met mijn man. 2 jaar eruit tijd voor een WIA (aanvraag).

Je komt toch niet in de WIA als je een burn out hebt?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
13-07-2019 20:42
Je komt toch niet in de WIA als je een burn out hebt?
Als je klachten dusdanig erg zijn dat je geen betaald werk kan doen dan kan dat wel het geval zijn.
Scheelt heel erg per persoon, klachten en ook wat je eerdere inkomsten waren. De WIA kijkt niet echt meer naar de diagnoses maar meer naar de klachten en welke mogelijkheden je nog wel hebt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
13-07-2019 21:04
Als je klachten dusdanig erg zijn dat je geen betaald werk kan doen dan kan dat wel het geval zijn.
Scheelt heel erg per persoon, klachten en ook wat je eerdere inkomsten waren. De WIA kijkt niet echt meer naar de diagnoses maar meer naar de klachten en welke mogelijkheden je nog wel hebt.

Het is toch van het uwv? Die moeten ruim 85% beter verklaren. En met een burn out ben je technisch in staat een telefoon op te nemen of een product in een doos te leggen en dus kun je aan het werk. Dat het in de praktijk niet zo werkt daar hebben zij geen boodschap aan.
Alle reacties Link kopieren
https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/vijf- ... eizoen-29/ De vijf meest onzinnige gtst verhaallijnen in seizoen 29

:proud: Eens met alles. Goeie foto ook!
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 17-07-2019 20:23
16.81% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
13-07-2019 21:12
Het is toch van het uwv? Die moeten ruim 85% beter verklaren. En met een burn out ben je technisch in staat een telefoon op te nemen of een product in een doos te leggen en dus kun je aan het werk. Dat het in de praktijk niet zo werkt daar hebben zij geen boodschap aan.
We gaan wel off-topic maar zowel privé als zakelijk heb ik aardig wat mensen om mij heen die volledig in de WIA zitten wegens burn out of vergelijkbare klachten. Ikzelf ben hierom ook afgekeurd. Het is echt niet zo zwart-wit als het lijkt bij het UWV.
Maar goed dat zijn verder mijn zaken niet moest er alleen toevallig aan denken voordat het nieuws kwam dat ze niet meer terugkeert.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb GTST nog geen seconde gemist terwijl ik normaal de eerste weken van zomerstop even een gemisje ervaar.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
17-07-2019 20:01
Ik heb GTST nog geen seconde gemist terwijl ik normaal de eerste weken van zomerstop even een gemisje ervaar.
haha, ik ook niet. ik dacht er serieus voor het eerst weer aan toen ik zag dat er hier een nieuwe reactie was.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis het ook totaal niet.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
17-07-2019 19:53
https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/vijf- ... eizoen-29/ De vijf meest onzinnige gtst verhaallijnen in seizoen 29

:proud: Eens met alles. Goeie foto ook!
Hahaha geweldig! Of eigenlijk vreselijk 😂
De zin die mij het meest opviel was (en ik kopieer en plak hem even, ja het stond er echt):
Uiteindelijk stak Rik zijn nek uit om de twee kemphanen weer tot elkaar te laten komen, maar je houdt er als trouwe fan wel een bittere smaak aan over.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/media/5981375/nieuw-s ... visie.html

Het schijnt dat we niet kunnen wachten. :confused:
Ik vind hier dingen van.
Zelfs de quiz van Ruben Nicolai trekt veel meer kijkers :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
21-08-2019 14:03
https://www.nu.nl/media/5981375/nieuw-s ... visie.html

Het schijnt dat we niet kunnen wachten. :confused:
Ohja, alsof dat voor hun een reden is om een week te vervroegen. Bah, ik heb zo'n hekel aan dat soort nep praatjes!

Ik heb GTST voor het eerst geen seconde gemist eigenlijk. Maar uit gewoonte weet ik al dat ik toch weer ga kijken. Kan het niet laten haha!
Alle reacties Link kopieren
Van mij had het niet gehoeven; een week eerder starten.
Een nepfan, dat ben ik :)
You don't have to fit into the format
Wat een onzin, de cliff was stom en niemand zit nagelbijtend op de bank te wachten. Ik heb het ook niet gemist tijdens de zomerstop.

Ik ben benieuwd wanneer de schrijvers nou eens gaan luisteren. Ik snap het niet, ze halen hele goede actrices binnen (Lone van Roosendaal en Barbara Pouwels) waarmee je top tv kan maken waarbij mensen op het puntje van de bank zitten. Maar wat krijgen we? Een Lucas die maar met zijn biologische gehakbal blijft leuren. Het is gewoon kansloos.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk al een hele tijd amper nog. Maar nu Barbara Pouwels erin zit/komt ben ik toch weer benieuwd. Lone van Roosendaal vind ik overigens ook een hele leuke actrice. Maar wat een @@##$ rol heeft ze zeg. En dan die naam. Ik vind de naam Billy al vreselijk en dan ook nog voor een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik begreep ook een week eerder. Zat echt 3 minuten lang te bedenken wat er nu eigenlijk gebeurd was afgelopen periode en ik weet het oprecht niet meer.
Ludo ging trouwen maar dat kan niet alles zijn toch. Weet nog wel dat het saai, voorspelbaar, slecht was enz. Maar wat er nu precies zo saai, voorspelbaar en slecht was weet ik al niet meer.

Neemt allemaal niet weg dat ik maandag wel weer ga kijken hoor, een gewoonte en er zijn ergere dingen om je aan te ergeren.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven