Leuke (stap)vriendinnen gezocht Amsterdam

10-12-2008 15:16 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 26 jarige meid die sinds een paar jaar in Amsterdam woont en op zoek is naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen zoals borrelen, shoppen, lekker eten etc. Al mijn vrienden zijn zich al aan het settelen, het lijkt wel of ik de enige ben die nog in is voor leuke dingen! Daarom lijkt het me leuk om mijn vriendengroep nog een beetje uit te breiden. Lijkt het je leuk om iets af te spreken, laat dan iets van je horen!
Hi blackangel!

Kom je ook do.avond mee borrelen?

Groetjes
Leuk, ik ben er ook om 2030, heinekenplein! Tot dan!

Groetjes
hey shopalholic

lijkt me erg gezellig maar aanstaande donderdag kan ik niet. moet wel heel erg leuk kleren kopen voor eenf fam feest

Ik ben dus wel in de stad. Ik ga samen met me vriend kijken, een vrouwelijk advies doet geen kwaad.

groetjes
Waar op het Heinekenplein spreken we af? Links voor?

Ik weet trouwens niet zeker of ik kom, want voel me niet zo fit. Dus weet niet of ik na een dag werken niet te moe ben.
Hoi meiden,

Ik woon ook in Amsterdam en ben 25 jaar. Het lijkt mij erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen, uitgaan, terrasjes pakken etc.26 maart kan ik helaas niet, maar ga de volgende keer graag mee!

Groetjes,

Melanie
Zullen we in het midden van het plein afspreken? Voor de pinautomaat?

Antikleia: Kijk maar even of je komt, zou wel gezellig zijn :-)

Tot vnvnd!
sorry meiden, het gaat vanavond niet meer lukken. Veel plezier, en tot een volgende keer!
Jammer dat je dr niet was, waren uiteindelijk met 3en, maar was erg gezellig! Volgende keer moet je idd maar gezellig meegaan!

Groetjes Anita
Sorry dat ik er niet bij was. Ik was helaas ziek geworden maar ben nu alweer aan de betere hand.

De volgende wil ik zeker mee.

Is er al een datum?
Hoi meiden! Ik zie dit topic op het prikbord vandaag voor het eerst, mij lijkt het ook heel leuk wat meer mensen te leren kennen in Amsterdam! Ik ben 28, pas geleden verhuisd naar Amsterdam. Hiervoor heb ik een paar jaar in Rotterdam gewoond, waar ik via het viva-forum een heleboel leuke meiden heb leren kennen! Een van de meiden had toen een hyve opgericht, waar je lid van kon worden, evenementen op kon plaatsen en met elkaar kon kletsen, idee?

Groetjes, Renate
Ik heb op facebook een groep aangemaakt, al staat er nu nog bijna niets op. Het heet nu nog Amsterdam Lady League, maar dat is omdat ik zo gauw geen naam wist, denk dat ik het later aanpas als ik (of iemand anders) wat leuks weet. Ik heb er een besloten groep van gemaakt, zodat niet iedereen alles leest en er minder enge mannen op af komen :-) Als je het leuk lijkt, schroom niet en word lid! Dan kunnen we evenementen plaatsen en ergens een kennismakingsborrel houden.

Groetjes,

Renate
Ik heb geen facebook :( Misschien ook iets op hyves aanmaken?

Groetjes
Ik heb op hyves een pagina gemaakt: http://amsterdamladyleague.hyves.nl. Ik ga die facebook-groep denk ik wissen, anders wordt het teveel werk om te beheren. Denk dat degenen die al lid waren geworden ook wel hyves hebben, zal even vragen.

Groetjes, Renate
Hi meiden!

Hebben jullie zin om donderdag 16 april een borrel in de stad te doen?

Groetjes
Hoi meiden, zag jullie topic. Ik woon ook in A'dam en het lijkt me gezellig om een keer mee te gaan borrelen als er nog een plekje is.

Grtz Annemarie
Hoi meiden,

Mij lijkt het ook leuk om nieuwe mensen in Amsterdam te leren kennen.

Ik merk dat mijn vrienden redelijk gesetteled zijn en even spontaan afspreken is er niet meer bij.

Iets over mezelf: 32 jaar, projectleider, sinds kort weer single, ga 3x in de week naar de sportschool, vorig jaar begonnen met kitesurfen, hou van uitgaan (techno, salsa, festivals in de zomer), shoppen, theeleuten, flesje rose in het park, kortom leuke dingen doen!

Het lijkt me leuk om mee te gaan borrelen!

Zwaai
Gezellig! Jullie zijn de 16e van harte welkom! Nog geen idee waar we afspreken. Iemand een idee?

Groetjes Ellen
.
Hallo allemaal,

Wat een actief topic dit! Hebben jullie nog wel plek voor extra ' leden' of is het zo'n beetje vol nu?

Dit ben ik: 28 jaar, tijdschriftjournalist, sinds kort weer single, dol op de hele wereld over reizen, afspreken met vrienden, dansen, lezen, de zomer (tsssk, het lijkt wel een contactadvertentie dit; ik zal maar niets zeggen over strandwandelingen). Anyway: aangezien de eerst volgende borrel morgen is, is dat wel errug snel voor mij. Maar een volgende keer ben ik er graag bij!
WAT HERKENBAAR!!!

Ik woon ook sinds een jaartje in Amsterdam en vind het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en lekker op terrasje wijntje te doen of gezellig te gaan stappen.

waar en wanneer zou ik zeggen??

groetjes
jemig wat leuk hoe is het verlopen???
o zie dat er morgen een borrel is... leuk - ben dan toevallig ook in adam... waar wat wanneer ...?
hallo ladies,

Ook ik ben op zoek naar wat gezellige dames in omgeving amsterdam om af en toe even lekker te borrelen

Ik woon sinds 5 jaar in Beverwijk. Ik ben daar naartoe verhuisd vanuit nijmegen om samen te gaan wonen, helaas is die relatie voorbij maar ik ben wel van plan hier te blijven wonen! veel van mijn vriendinnen wonen in nijmegen en omstreken en ik ben het een beetje zat om hier alleen maar om te gaan met mensen die ik ken via mijn ex... Zou het erg leuk vinden zelf wat nieuwe mensen te leren kennen! Spontaan afsrpeken met vriendinnen in Nijmegen is lastig, ik mis het echt om op een vrije dag gewoon iemand te bellen om even lekker een terrasje te pakken! Ik zie dat er morgen iets gepland is, dat is een beetje te kort dag, maar ik hou me zeker aanbevolen voor een andere keer! En meiden die het leuk vinden te mailen zijn ook welkom! marl_1tje@hotmail.com

Misschien handig ook wat kort over mezelf te vertellen... ben 26 jaar, werk bij BCC (nu nog in de winkel maar zeer binnenkort hopelijk op het hoofdkantoor bij inkoop), Hou errug van gezelligheid, slap ouwehoeren en op stap gaan (feestje terrasje kroegje filmpje shoppen) en vooral veel lachen!

Wie weet tot ziens/mails

groetjes Marleen
ik heb me ook maar even aangemeld voor de amsterdamladyleague hyve...
Hoi Meiden!

Wat een reacties in ene! Leuk!

Vanavond gaat niet door, helaas. Wordt een beetje kort dag allemaal. Dus een andere datum. Voorkeur??

Groetjes Ellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven