Zelfde kleren
dinsdag 10 september 2019 om 20:12
Ik ben op zoek naar tips.
Ik heb een dochter van ruim 5 en een babydochter van een paar maanden.
De oudste wil heel graag een keer dezelfde kleren aan als de jongste zodat iedereen kan zien dat ze zusjes zijn....:
Ik ben hier eigenlijk niet zo van maar vind het wel grappig dat ze dit zo graag wil. Ik zoek dus een plek waar je bv een zelfde shirtje of rokje/broekje van het zelfde materiaal zou kunnen krijgen. Ik bedoel dus niet zozeer zo’n grote zus/kleine zus shirtjes, maar “gewone” kleren.
Ze vallen qua maat dus ver uit elkaar, anders was het niet zo moeilijk geweest en haal je gewoon iets in een kleine en grote maat.
Helaas ben ik zelf niet handig, anders had ik dit ook zelf wel kunnen maken.
Iemand dus een tip waar je dezelfde collectie in zowel babymaat als ongeveer maat 116 kunt krijgen?
Dank!
Ik heb een dochter van ruim 5 en een babydochter van een paar maanden.
De oudste wil heel graag een keer dezelfde kleren aan als de jongste zodat iedereen kan zien dat ze zusjes zijn....:
Ik ben hier eigenlijk niet zo van maar vind het wel grappig dat ze dit zo graag wil. Ik zoek dus een plek waar je bv een zelfde shirtje of rokje/broekje van het zelfde materiaal zou kunnen krijgen. Ik bedoel dus niet zozeer zo’n grote zus/kleine zus shirtjes, maar “gewone” kleren.
Ze vallen qua maat dus ver uit elkaar, anders was het niet zo moeilijk geweest en haal je gewoon iets in een kleine en grote maat.
Helaas ben ik zelf niet handig, anders had ik dit ook zelf wel kunnen maken.
Iemand dus een tip waar je dezelfde collectie in zowel babymaat als ongeveer maat 116 kunt krijgen?
Dank!
dinsdag 10 september 2019 om 21:53
dinsdag 10 september 2019 om 22:29
Oh, Next kende ik niet, wat een leuke kleren!-Nienke- schreef: ↑10-09-2019 20:41Bij Next moet dat inderdaad ook wel lukken, net iets beter geprijsd misschien:
https://www.nextdirect.com/nl/nl/g23488s16#646789
*zoekt meteen een aantal dingen uit*
woensdag 11 september 2019 om 00:05
Het komt toch niet vanuit TO, maar juist vanuit haar dochter.
Ik vind het wel schattig, dochter is duidelijk trots dat ze grote zus is en dat wil ze graag showen. Als je 5 bent mag dat prima.
woensdag 11 september 2019 om 08:23
Mijn peuter vindt het leuk om zelfde kleuren als baby aan te doen. En daarnaast zijn het individuen maar vind ik dezelfde soort kleding leuk voor beiden. L
zaterdag 14 september 2019 om 08:01
Waarom? Ik ben ook niet van hetzelfde aan doen maar als dochter dat toch graag wil?!viva-amber schreef: ↑11-09-2019 08:30Kun je niet iets doen met alleen dezelfde kleurtjes of een gedeeld motiefje ipv alles 1 op 1 overnemen?
zondag 15 september 2019 om 23:06