BaVaHeJa

03-04-2009 17:30 690 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou , Rosie en vele andere , hier verder !quote:RosieRo schreef op 03 april 2009 @ 17:32:

http://www.babyvanhetjaar.nl/overzicht/1

en roept u maarrr..

bindend stemadvies: Chimene!De regels dus : Stemmen op baby Chimene, elke keer als er een trotse ouder komt om te vragen of wij op hun djengo, destuny of valentiena gracia willen stemmen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Aah Patti, jij bent wakkerder dan ik blijkt wel! Nu ga ik op zoek naar jouw wondertje..
jawel, gewoon in de link van een andere baby het nummer weghalen en daar mijn nummer typen
Gevonden! Mooi moppie ook hoor! En zijn naam is toch helemaal niet Tokkie? Wel Amerikaans, maar lang niet alle Amerikaanse namen zijn Tokkie, imo.
quote:superletje schreef op 07 april 2009 @ 00:09:

Gevonden! Mooi moppie ook hoor! En zijn naam is toch helemaal niet Tokkie? Wel Amerikaans, maar lang niet alle Amerikaanse namen zijn Tokkie, imo.LOL, tis een "haar", geen "zijn". Maf he dat het geslacht er niet bij staat ?
quote:Patti70 schreef op 07 april 2009 @ 00:06:

jawel, gewoon in de link van een andere baby het nummer weghalen en daar mijn nummer typenJa, dat bedacht ik me ook net. Dus, ik heb je wolk gevonden. En inderdaad.... ook een prachtig kind! Echt een plaatje.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Winterdip schreef op 07 april 2009 @ 00:10:

[...]

Ja, dat bedacht ik me ook net. Dus, ik heb je wolk gevonden. En inderdaad.... ook een prachtig kind! Echt een plaatje. Yay, gevonden. Lief is ze he (nou ja, dat zeggen alle ouders natuurlijk van hun kind)
Oja, en wat betreft die Tokkienaam, vind ik ook niet hoor. Net wat Superletje zegt, niet alle Engelse namen zijn Tokkie! (En als ik dat wel had gevonden had ik uberhaupt niets over de naam gezegd en alleen een opmerking gemaakt over het mooie koppie!)
quote:Patti70 schreef op 07 april 2009 @ 00:10:

[...]

LOL, tis een "haar", geen "zijn". Maf he dat het geslacht er niet bij staat ?Aah natuurlijk! Ik las je vorige post te snel/verkeerd! Daar schreef je zoiets als 'het is alleen geen meisje zoals in de grafiek staat', dus ik dacht: geen meisje, dan is het een jongen. Maar toen ik de foto zag dacht ik wel dat het net zo goed een meisje kon zijn! Je hebt echt een mooie dochter, erg mooie oogjes! Sorry voor het misverstand!
quote:Winterdip schreef op 07 april 2009 @ 00:13:

Oja, en wat betreft die Tokkienaam, vind ik ook niet hoor. Net wat Superletje zegt, niet alle Engelse namen zijn Tokkie! (En als ik dat wel had gevonden had ik uberhaupt niets over de naam gezegd en alleen een opmerking gemaakt over het mooie koppie!)

Ik vind het zelf ook geen Tokkienaam hoor, maar kan me zo voorstellen dat de naam op het V-forum wel als zodanig naar boven komt drijven (maar wij vinden 'm mooi en da's het belangrijkste).

En nu retteketet naar bed, over 3 uur komt ze weer voor een fles Zzzzzz. Tot morgen !
quote:Patti70 schreef op 07 april 2009 @ 00:12:

[...]

Yay, gevonden. Lief is ze he (nou ja, dat zeggen alle ouders natuurlijk van hun kind)

Iedere ouder vindt zijn kind de mooiste. Maar ik moet zeggen, ik vind serieus verreweg de meeste babies mooie kindjes (of op zijn minste gewoon moppies). Ik vind ze eigenlijk bijna nooit echt lelijk (neemt niet weg dat er wel degelijk lelijke exemplaren zijn, getuige de website). Sommige babyfoto's vind ik dan wel weer hilarisch om te zien omdat die kinderen er gewoon maf of lollig opstaan. Maar echt, echt lelijke kinderen, daar heb ik er niet zo veel van voorbij zien komen.

Maar jij en Superletje hebben allebei prachtexemplaren. Mijn complimenten!
quote:Winterdip schreef op 07 april 2009 @ 00:17:

[...]

Maar jij en Superletje hebben allebei prachtexemplaren. Mijn complimenten!

Nou Superletje, zie je in de finale hahaha !

Dank je wel voor de lieve woorden Winter
Nou Patti, we moeten wel concureren met Chimene... En er is altijd baas boven baas he, we moeten weten wanneer we de mindere zijn..

Ik ga me ook te rusten leggen, hoewel ik waarschijnlijk pas om een uur of 10 wakker gebabbeld zal worden!

Dank voor de complimenten!
Pfff.... gelukkig bestaat de jury niet solo uit Winterdip. Zou nog moeilijk worden tussen jullie kinderen, Chimene en "De Lok met het boerenkapje"

Welterusten!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Winterdip schreef op 07 april 2009 @ 00:17:

[...]

. Maar ik moet zeggen, ik vind serieus verreweg de meeste babies mooie kindjes (of op zijn minste gewoon moppies). Ik vind ze eigenlijk bijna nooit echt lelijk

Ik vind de meeste babys (die ik live gezien heb, zeker de hele verse) enge garnalen, maar die van Superletje heeft een erg leuk hoofd en ze lacht ook echt. Bij deze BaVaHeJa foto's staat vaak dat het kind lacht terwijl het alleen een rare grimas trekt.

(die van Patti heb ik niet gezien)
goeie god Dana, wat een toppertjes heb je weer gebloemleest/ bloem gelezen voor ons!

Die yuppen! Die hun kind nu al M-V noemen! (*op corps-toon* He, MV, nog een flesje doen lul?) Dat tokkie-amk verhaal!

die gewurgde ET! (eng is die houding van de handen, brr)

ik hoop dat ze dit elk jaar doen, de oogst is hilarisch.

en oja, zijn al die idolate ouders hun hoofdlettergebruik vergeten? Je naam en achternaam kan je toch wel correct intypen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven