Mode & Beauty alle pijlers

Lederlook legging - pasvorm

19-09-2019 22:46 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er hier ervaren met de leggings/treggings van nepleer? Ik heb 2 modellen in de kast liggen die bij enige tijd dragen erg beginnen af te zakken. Komt dit door het materiaal of heb domweg de verkeerde modellen gekocht?
Is mijn ervaring ook helaas, die zit een uur lekker en daarna zakt hij af...
Mijn ervaring is vooral dat ik ze vaak echt niet mooi vind.

Koop dat liever een gewone broek met plastic lederlook. Riem erin en probleem opgelost.
Totaal geen last van. Ik heb deze van 10 days:

Afbeelding

En deze van Woman by Earn:

Afbeelding
Ik hou echt van leggings maar dit vind ik zo lelijk.
Plastic om je benen gewikkeld.
Gewoon niet doen TO, gewoon niet.
What have we done....
Oja, het VIVA forum ! TO vraagt naar een niet afzakkende leren legging maar iedereen buitelt weer over elkaar heen om te zeggen dat ze lelijk zijn :zzz:
On topic: ik heb er geen last van, heb er een van ONLY en die heeft een brede, strakke elastieken band bovenaan.
Nothing happens for a reason
Heb je al geprobeerd eens een maat kleiner te passen dan je eigenlijk draagt? Ze zijn zo elastisch en rekbaar dat dat soms wel mogelijk is zonder je te voelen als een "sausage in een te klein velletje".
Niks mis met een lederlook legging of tregging of jegging. Met een leuk bovenstuk zie je dat toch niet? Net zoiets als een skinny met rits.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 20-09-2019 07:43
0.44% gewijzigd
juliet64 schreef:
20-09-2019 07:31
Oja, het VIVA forum ! TO vraagt naar een niet afzakkende leren legging maar iedereen buitelt weer over elkaar heen om te zeggen dat ze lelijk zijn :zzz:
On topic: ik heb er geen last van, heb er een van ONLY en die heeft een brede, strakke elastieken band bovenaan.
En zelf : Afbeelding :-D :-D
Lady_Day schreef:
19-09-2019 23:02
Totaal geen last van. Ik heb deze van 10 days:

En deze van Woman by Earn:

Afbeelding
Deze is mooi!
Ja, de beide voorbeelden zijn mooi. En illustreren mijns inziens dat er niets mis is met een legging, jegging of tregging.
Mensen denken volgens mij aan een witte legging onder een zwarte zomerrok......zoals op dit forum wel eens als voorbeeld benoemd is wanneer er een discussie ontstond over dit kledingstuk.
Lucifer2018 schreef:
20-09-2019 07:43
Deze is mooi!
Ja, vind ik ook!
Vooral erg warm en niet zo decoratief.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Te klein gekocht?
Ik kende iemand die dacht dat maat 36 nog te klein was, omdat hij afzakte terwijl ze normaal minstens 42 had. Maar door de rek trekt hij omlaag.
Ik heb ze van spanx, zijn wel aan de
prijs maar zitten mooi en blijven goed zitten.

https://www.beenmode.nl/spanx-ready-to- ... r-leggings
Waarom voor namaak gaan als je ook the real thing kunt kopen? Toegegeven, echt leer is een stuk duurder, maar het gaat wel een leven lang mee. Bovendien gaat leer steeds beter zitten i.t.t. imitatieleer en wordt het alleen maar mooier naarmate het ouder wordt.
We used to be friends...
juliet64 schreef:
20-09-2019 07:31
Oja, het VIVA forum ! TO vraagt naar een niet afzakkende leren legging maar iedereen buitelt weer over elkaar heen om te zeggen dat ze lelijk zijn
hoeveel buitelaars tel jij??
ik 1
ik heb ze wel gedragen met bretels (onzichtbaar onder kleding), krijg je wel last van je schouders aan eind van de dag
CourtneyTT schreef:
20-09-2019 08:41
Waarom voor namaak gaan als je ook the real thing kunt kopen? Toegegeven, echt leer is een stuk duurder, maar het gaat wel een leven lang mee. Bovendien gaat leer steeds beter zitten i.t.t. imitatieleer en wordt het alleen maar mooier naarmate het ouder wordt.
Ik vind het heel andere kledingstukken. Ik heb 1 echt suede broek en ondanks dat ie supermooi is heb ik em bijna niet aan want je kan em niet even makkelijk in de wasmachine gooien. Ook regent het best regelmatig en als ik op fiets naar mijn werk ging (half uur heen, half uur terug) moest ik zeker weten dat het niet ging regenen.

De 'look' is ook echt anders vind ik. En dan de prijs inderdaad. Mijn suedine legging was iets van 100 euro (nog wel prijzig) maar de suede broek was 500. Niet iedereen heeft dit geld (er voor over).
Mart Visser heeft (had?) mooie.
CourtneyTT schreef:

Afbeelding
CourtneyTT schreef:
Wie zegt dat ze ‘the real thing’ kan kopen? Niet iedereen heeft dezelfde portemonnee. Echt leer is het mooist, maar voor velen niet betaalbaar.
ladyday, mooie kleding van women by earn. Maar is het een winkel waar verschillende merken verkocht worden, of is het een designer met winkel in Groningen?
ninanoname schreef:
20-09-2019 10:41
ladyday, mooie kleding van women by earn. Maar is het een winkel waar verschillende merken verkocht worden, of is het een designer met winkel in Groningen?
Het is een Groningse designer en ze heeft een winkel daar met alleen haar eigen merk (en Wolford panty's). Je kunt het ook online kopen via Perfectly Basics.

Ik vind het ontzettend mooi spul. Heb iets van 10 kledingstukken van haar en het blijft allemaal prachtig ondanks dat ik het heel veel draag/was.
Echt supermooie kleding. Ik zou er spontaan voor naar Groningen afreizen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven