Lederlook legging - pasvorm
vrijdag 20 september 2019 om 13:16
vrijdag 20 september 2019 om 16:22
Ik droeg ze vroegah voornamelijk tijdens het uitgaan, ik vond het vies tegenvallen dat aan- en uitglijden
vrijdag 20 september 2019 om 19:36
Ik vind het voornamelijk handig dat je een kunstlederen broek makkelijk kan reinigen, ik heb lederen en suède broeken maar trek ze eigenlijk nooit aan. Zit meteen kwijl van de honden op of een lekkere vetvlek.
vrijdag 20 september 2019 om 21:23
Die van mij zijn allemaal een soort van gevoerd aan de binnenkant. Niet een losse voering, maar aan de binnenkant van het leer zit wel een soort materiaal. Ik heb alleen echt leren broeken, ik weet niet hoe het is met andere materialen.
vrijdag 20 september 2019 om 21:25
Ik heb gelukkig geen huisdieren, maar voor de rest ben ik niet voorzichtig met mijn leren en suède broeken/leggings. Leer leeft.blauwe_emmer schreef: ↑20-09-2019 19:36Ik vind het voornamelijk handig dat je een kunstlederen broek makkelijk kan reinigen, ik heb lederen en suède broeken maar trek ze eigenlijk nooit aan. Zit meteen kwijl van de honden op of een lekkere vetvlek.
zaterdag 21 september 2019 om 17:50
Heeeeeel erg mooi! (Maar ook heel duur zag ik
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
zondag 22 september 2019 om 08:55
https://eu.topshop.com/en/tseu/product/ ... rs-8987795
Deze is echt heel fijn. Lekkere warme en zachte binnenvoering en goede stretch. Vind heel veel niet lekker zitten omdat ze te weinig meerekken bij bijvoorbeeld de knieën. Deze is echt perfect.
Deze is echt heel fijn. Lekkere warme en zachte binnenvoering en goede stretch. Vind heel veel niet lekker zitten omdat ze te weinig meerekken bij bijvoorbeeld de knieën. Deze is echt perfect.
dinsdag 24 september 2019 om 18:27
Ik heb een bruine en zwarte van la dress, 4 jaar geleden gekocht. Ze blijven heel mooi. Ze hebben deze niet meer, maar wel een variant er op https://www.ladress.com/nl/products/sev ... 42000.html.