Tapijt schoonmaken

24-09-2019 19:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een (waarschijnlijk) onhandige man. Wat is de beste manier om een tapijt schoon te maken. Ik ga er uiteraard wel met de stofzuiger over van tijd tot tijd. Maar denk dat ik hem misschien eens wat beter moet reinigen. Hij past niet in een wasmachine (hoop niet dat dat een domme optie was om te denken)

Ps: voordat mensen zeggen: "kan je dit niet google?" Ik vind het fijn dat ik in gesprek kan gaan als ik advies krijg over zaken waar ik geen verstand van heb:)
Tot zo'n 3-4 maanden geleden had ik nog een tapijt maar ik heb dat verwijderd intussen.
Wat ik deed: om de 3 dagen stofzuigen en 1 keer per maand met de stoomreiniger schoonmaken.
Als het gesneeuwd heeft het tapijt op zijn kop, dus met de bovenkant naar beneden in de sneeuw leggen. En natuurlijk wekelijks stofzuigen. En als er echt vlekken op zitten,een sopje maken en even goed boenen met een vochtige doek en na drogen met een droge doek :idee: Succes!!
Tapijtreinigmachine huren bij de bouwmarkt.
Fluithaas schreef:
24-09-2019 20:29
Tapijtreinigmachine huren bij de bouwmarkt.
Dat. Doe ik 1x per jaar en dan komt er enorm veel zwart water uit.
Reckitt Vanish Power Powder als het gaat om tapijt met vooral vuile looppaden. Je komt een heel eind met een zak. De online drogist heeft het.

Maar als je 6 x 8 m egaal smerig tapijt hebt zou je teveel nodig hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
In de sneeuw leggen.
Wauw, bedankt voor de snelle reacties. Wordt wachten op sneeuw dus. Dat is geen goed nieuws voor mijn tapijt 8-) .

Denk dat ik een tapijtreinigmachine ga huren. En daarna dan wat beter bijhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven