welke Beyblade?

26-09-2019 15:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje wordt volgende maand 7 en heeft Beyblades op zijn verlanglijstje staan.
Maar ik zie door de beyblademanie het bos niet meer!
Welke zijn de goede? en welke moet ik juist niet hebben?
Maakt het nog uit of ik een ander merk koop of moet er echt Beyblade op staan?
Als hij er nog geen heeft maakt het echt niet uit welke Beyblade je koopt. Je zult er alleen wel minimaal 2 moeten hebben anders kun je niet battle-en. De Nado's zijn een ander merk en kunnen niet uit elkaar en zijn groter (en sterker) dan de Beyblades. De Beyblades via goedkope sites uit china etc kunnen vaak ook niet uit elkaar, zijn dus geen echte maar doen hier niet onder voor de echte.
Mijn zoontje heeft verschillende soorten en ik ben ondertussen dus bijna een expert (ahum). Er zijn aanvalstypes, verdedigingstypes en uithoudingstypes, alle beyblades zijn onderling uit te wisselen bam layer, top en pin. Verder is de eerste keer in elkaar zetten een uitdaging maar daarna denk je, tenminste ik, oh dat is de truc. Oh en een afwasbak is hier een arena (de ouderwetse ronde want daar kunnen ze uitspringen). Scheelt toch weer een euro of 15
Zijn die nog steeds leuk ? zoon (11) heeft ze vorig jaar op Koningsdag verkocht voor 1 euro
Het enige wat ik weet van Beyblade is dat 100% van de kinderen die ik ken het Bleebleed noemen :D
Caro_22 schreef:
26-09-2019 16:35
Het enige wat ik weet van Beyblade is dat 100% van de kinderen die ik ken het Bleebleed noemen :D
Ha ha, ja, ik dacht eerst ook waar heeft mijn zoon het over! Hier wil zoon heel graag zo’n Arena!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven