welke Beyblade?
donderdag 26 september 2019 om 15:24
donderdag 26 september 2019 om 15:30
Als hij er nog geen heeft maakt het echt niet uit welke Beyblade je koopt. Je zult er alleen wel minimaal 2 moeten hebben anders kun je niet battle-en. De Nado's zijn een ander merk en kunnen niet uit elkaar en zijn groter (en sterker) dan de Beyblades. De Beyblades via goedkope sites uit china etc kunnen vaak ook niet uit elkaar, zijn dus geen echte maar doen hier niet onder voor de echte.
Mijn zoontje heeft verschillende soorten en ik ben ondertussen dus bijna een expert (ahum). Er zijn aanvalstypes, verdedigingstypes en uithoudingstypes, alle beyblades zijn onderling uit te wisselen bam layer, top en pin. Verder is de eerste keer in elkaar zetten een uitdaging maar daarna denk je, tenminste ik, oh dat is de truc. Oh en een afwasbak is hier een arena (de ouderwetse ronde want daar kunnen ze uitspringen). Scheelt toch weer een euro of 15
Mijn zoontje heeft verschillende soorten en ik ben ondertussen dus bijna een expert (ahum). Er zijn aanvalstypes, verdedigingstypes en uithoudingstypes, alle beyblades zijn onderling uit te wisselen bam layer, top en pin. Verder is de eerste keer in elkaar zetten een uitdaging maar daarna denk je, tenminste ik, oh dat is de truc. Oh en een afwasbak is hier een arena (de ouderwetse ronde want daar kunnen ze uitspringen). Scheelt toch weer een euro of 15