Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

maandag 23 september 2019 om 12:35
charlottew88 schreef: ↑23-09-2019 11:37Ik gun Janine een tripje naar de bermuda driehoek samen met haar zoon Lucas. Wat zijn die twee ontzettend irritant zeg.

maandag 23 september 2019 om 19:53
Zal vast weer een manier zijn om zoveel mogelijk bij Janine in de buurt te zijn
en doen jullie deuren en ramen op slot? Harma....
Never stop making wishes♡

maandag 23 september 2019 om 21:50
Ik ga even in het wit..
Rob is dood, gestorven aan een luchtembolie (lucht in de ader gespoten). Als Alex met Ludo komt praten zegt hij dat hij denkt dat Billy het gedaan heeft. Billy en Ludo tekenen de scheidingspapieren en zijn zeggen blij te zijn van elkaar af te zijn. Janine verdenkt natuurlijk Ludo weer maar komt er later achter dat Rob heeft gelogen over zijn hersentumor. Ze gaat naar Ludo, trekt een pruillip en valt hem in de armen. Dit is het einde van de aflevering. Ik hoop zo dat Ludo bot reageert en haar afwijst. Stiekem hoop ik dat Ludo alsnog gevoelens krijgt voor Billy. Ze staat in de begintune dus ik vraag me af of ze er voor langere tijd inblijft eigenlijk.
Rob is dood, gestorven aan een luchtembolie (lucht in de ader gespoten). Als Alex met Ludo komt praten zegt hij dat hij denkt dat Billy het gedaan heeft. Billy en Ludo tekenen de scheidingspapieren en zijn zeggen blij te zijn van elkaar af te zijn. Janine verdenkt natuurlijk Ludo weer maar komt er later achter dat Rob heeft gelogen over zijn hersentumor. Ze gaat naar Ludo, trekt een pruillip en valt hem in de armen. Dit is het einde van de aflevering. Ik hoop zo dat Ludo bot reageert en haar afwijst. Stiekem hoop ik dat Ludo alsnog gevoelens krijgt voor Billy. Ze staat in de begintune dus ik vraag me af of ze er voor langere tijd inblijft eigenlijk.

dinsdag 24 september 2019 om 09:50
Rob: 'Ik ga naar een arts in LA, en ik wil heel graag dat jij met me meegaat.'
Janine: 'Oh Rob, ik zou dolgraag willen, maar ik kan niet. Ik heb, op verzoek van ene Charlotte van het viva-forum, al een trip voor Lucas en mij geboekt naar de Bermudadriehoek.'
Rob: 'Dat is heel jammer voor mij, maar ik begrijp het. Je moet de kijkers geven wat ze willen, lieve Janine.'
Janine: 'Inderdaad Rob, daarom heb ik ook tickets geboekt voor Valentijn, Jojo, Rover, Bing en Amir.'
Maar ja.
Zo zal het wel weer niet gaan
Janine: 'Oh Rob, ik zou dolgraag willen, maar ik kan niet. Ik heb, op verzoek van ene Charlotte van het viva-forum, al een trip voor Lucas en mij geboekt naar de Bermudadriehoek.'
Rob: 'Dat is heel jammer voor mij, maar ik begrijp het. Je moet de kijkers geven wat ze willen, lieve Janine.'
Janine: 'Inderdaad Rob, daarom heb ik ook tickets geboekt voor Valentijn, Jojo, Rover, Bing en Amir.'
Maar ja.
Zo zal het wel weer niet gaan

dinsdag 24 september 2019 om 09:58
Lotte35 schreef: ↑24-09-2019 09:50Rob: 'Ik ga naar een arts in LA, en ik wil heel graag dat jij met me meegaat.'
Maar ja.
Zo zal het wel weer niet gaan![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 24 september 2019 om 10:06
Het is dweilen met de kraan open, Lotte. Er komen om de haverklap nieuwe karakters bij en die zijn stuk voor stuk zonder uitzondering irritant in het begin. Een heel enkele keer droogt er eentje aardig op maar die zijn op de vingers van één hand te tellen. Is er nog plaats in dat vliegtuig voor de schrijvers en het castingbureau?
Ik vind hier dingen van.

dinsdag 24 september 2019 om 11:20

dinsdag 24 september 2019 om 12:27
Sabeltandcavia schreef: ↑24-09-2019 10:06Is er nog plaats in dat vliegtuig voor de schrijvers en het castingbureau?
Die moeten voor straf te voet en per gammele boot.

woensdag 25 september 2019 om 18:00
Mag mijn bek even openvallen? (in 't wit)
Verhaallijn Harma, vind ik al verschrikkelijk. Een dik meisje die online anoniem slanke meisjes uitscheld voor koeienkont en weet ik wat. Vervolgens krijg je een superslecht uitgevoerde (qua geloofwaardigheid) zelfmoordpoging en alsof dat nog niet genoeg is denkt Kimberly dat het Harma echt zal gaan helpen als ze rond gaat lopen in een wit T-shirt waarop ze met zwarte stift "ik ben dik" heeft geschreven.
Ik weet niet wie er achter de schermen dergelijke dingen bedenkt ik vind het psychologisch gezien behoorlijk van de ratten besnuffeld. Wat is het volgende? Nina die een wit T-shirt aantrekt met daarop "ik heb uithangende binnenste schaamlippen" omdat ze daar ineens onzeker over is geworden?
Verhaallijn Harma, vind ik al verschrikkelijk. Een dik meisje die online anoniem slanke meisjes uitscheld voor koeienkont en weet ik wat. Vervolgens krijg je een superslecht uitgevoerde (qua geloofwaardigheid) zelfmoordpoging en alsof dat nog niet genoeg is denkt Kimberly dat het Harma echt zal gaan helpen als ze rond gaat lopen in een wit T-shirt waarop ze met zwarte stift "ik ben dik" heeft geschreven.
Ik weet niet wie er achter de schermen dergelijke dingen bedenkt ik vind het psychologisch gezien behoorlijk van de ratten besnuffeld. Wat is het volgende? Nina die een wit T-shirt aantrekt met daarop "ik heb uithangende binnenste schaamlippen" omdat ze daar ineens onzeker over is geworden?
vrijdag 27 september 2019 om 10:36
Sabeltandcavia schreef: ↑27-09-2019 10:33Ja, dat viel mij ook al op. Precies zo'n schaamhaarpruikje als van Bing. Ik zeg: Tijd dat mevrouw Zwart weer langs komt.

het woord voor 2019 wat mij betreft
Don't cry, buy a bag and move on.
vrijdag 27 september 2019 om 10:48
vrijdag 27 september 2019 om 10:51
SBS...poldervrouw schreef: ↑27-09-2019 10:48ik begrijp oprecht niet waarom GTST nog steeds bekeken wordt.. Ik heb het weer eens geprobeerd .. een paar weken. Maar jeez.. wat is het toch een verschrikkelijk slecht gebeuren.. Van mij mag het naar RTL 8 (of welke RTL zender is het afvoerputje van RTL4?)

Don't cry, buy a bag and move on.