klussende buren, tot hoe laat acceptabel?
dinsdag 7 april 2009 om 19:33
Wij hebben sinds een aantal dagen nieuwe buren en ze zijn het huis aan het verbouwen. Heel hard geklop, getril, geboor. Onze dochter van 4 kan hierdoor zeer moeilijk slapen. Ik snap dat als je alletwee werkt wel 's avonds moet klussen. Maar tot welke tijd is 'acceptabel' Ze gaan meestal tot 21.30-22.00 door...pffff
dinsdag 7 april 2009 om 19:39
Volgens mij mag het ook tot 22.00. Waarom praat je niet zo en vraag je ze de echte herrie-klussen vroeg in de avond te plannen? Als ze zelf geen kinderen hebben denken ze er waarschijnlijk helemaal niet aan dat kinderen vroeg op bed liggen. Als ze echt muren aan het doorbreken zijn kunnen ze waarschijnlijk weinig aan hun planning veranderen. Maar behangen en schilderen maakt weinig herrie en moet ook gebeuren.
dinsdag 7 april 2009 om 19:41

dinsdag 7 april 2009 om 19:44
Eigenlijk vind ik dat je ook wel wat meer geduld mag hebben. Het gaat nu nog maar om een paar dagen en ze klussen tot 21.30 - 22.00 uur. Acceptabele tijden dus. Dat je dochter nu een paar dagen zeer moeilijk in slaap valt is jammer, maar ach daar komen jij en dochter wel overheen.
Uit je post en afsluitende pffff.... maak ik op dat je er al genoeg van hebt. Als je er realistisch over nadenkt, vindt je dit zelf dan ook niet wat overdreven? Nieuwe buren betekent herrie omdat ze verhuizen en wat klussen. Als je zelf verhuist geldt dat ook.
Hup, gewoon positief en als je er echt niet meer tegen kunt inderdaad even een praatje maken en vragen of er andere mogelijkheden zijn.
Uit je post en afsluitende pffff.... maak ik op dat je er al genoeg van hebt. Als je er realistisch over nadenkt, vindt je dit zelf dan ook niet wat overdreven? Nieuwe buren betekent herrie omdat ze verhuizen en wat klussen. Als je zelf verhuist geldt dat ook.
Hup, gewoon positief en als je er echt niet meer tegen kunt inderdaad even een praatje maken en vragen of er andere mogelijkheden zijn.
Fortis et liber
dinsdag 7 april 2009 om 19:47
Overigens hebben wij maanden (denk een stuk of 6) varieerend van 2 tot 7 dagen in de week geklust met veel herrie. En waar echt nodig gingen we ook wel eens tot 2300, 2330 door. Blij dat wij je buren niet zijn he?
/ staat tegenover dat wij wel heel beschaafd pas om een uurtje of 10 begonnen, kan je lekker uitslapen.
/ staat tegenover dat wij wel heel beschaafd pas om een uurtje of 10 begonnen, kan je lekker uitslapen.

dinsdag 7 april 2009 om 19:55
dinsdag 7 april 2009 om 19:55

dinsdag 7 april 2009 om 19:59
Zoals ik in OP zei; lijkt me meer dan logisch dat als je werkt, je 's avonds gaat klussen. Huis moet toch een keer af en mijn dochter komt er inderdaad wel overheen. Was nieuwsgierig of er dus een tijd voor staat; ja dus. Prima.
Net ging het even zo hard dat ik mijn man niet eens kon verstaan dus vandaar pfffff....
Verder ben ik de moeilijkste niet hoor
Net ging het even zo hard dat ik mijn man niet eens kon verstaan dus vandaar pfffff....
Verder ben ik de moeilijkste niet hoor
dinsdag 7 april 2009 om 20:00
quote:Djoels schreef op 07 april 2009 @ 19:44:
Tot 22.00 uur mag het inderdaad....
(ben ik de enige die nav de titel van het topic dacht dat TO uit haar slaap werd gehouden door sexende buren? )Nope, dat dachtik ook. Viva forum neemt mijn gedachte gang over.
Tot 22.00 uur mag het inderdaad....
(ben ik de enige die nav de titel van het topic dacht dat TO uit haar slaap werd gehouden door sexende buren? )Nope, dat dachtik ook. Viva forum neemt mijn gedachte gang over.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....