Kinderboeken tips!
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:18
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar boeken voor kinderen in de leeftijd van 0 - 4 jaar voor
mijn neefjes en nichtjes.
Ik weet dat de mini's nog niet lezen maar een mooi prentenboek of voorleesboek ben ik ook al heel blij mee.
Ik werd vroeger graag voorgelezen uit bijvoorbeeld Jip en Janneke en Pluk vd Petteflet maar is dat nog steeds leuk?
Boer Boris ken ik en vinden ze erg leuk. (Ze kunnen nog niet lezen maar kennen hele boekjes uit hun hoofd
)
Welke boeken vonden/vinden jouw kinderen in de leeftijdscategorie echt helemaal geweldig?
Dankjewel!
Ik ben opzoek naar boeken voor kinderen in de leeftijd van 0 - 4 jaar voor
mijn neefjes en nichtjes.
Ik weet dat de mini's nog niet lezen maar een mooi prentenboek of voorleesboek ben ik ook al heel blij mee.
Ik werd vroeger graag voorgelezen uit bijvoorbeeld Jip en Janneke en Pluk vd Petteflet maar is dat nog steeds leuk?
Boer Boris ken ik en vinden ze erg leuk. (Ze kunnen nog niet lezen maar kennen hele boekjes uit hun hoofd
Welke boeken vonden/vinden jouw kinderen in de leeftijdscategorie echt helemaal geweldig?
Dankjewel!
anoniem_388518 wijzigde dit bericht op 01-10-2019 15:19
Reden: Typfout
Reden: Typfout
0.36% gewijzigd
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:37
Jip en Janneke & Pluk vinden ze hier nog steeds leuk. Ook zowat alles van Julia Donaldson en de 'Gekke-, Grappige-, Vrolijke verhaaltjes' reeks van Marianne Busser & Ron Schroder zijn hier erg in trek.
BJ Novak, ook leuk en de Don't let the pigeon reeks van Mo Willems ook.
BJ Novak, ook leuk en de Don't let the pigeon reeks van Mo Willems ook.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
dinsdag 1 oktober 2019 om 17:16
Hier waren ze ook idolaat van Bobbi boekjes.Maartje2016 schreef: ↑01-10-2019 15:30Bobbi-boekjes, die sluiten mooi aan op de belevingswereld van een peuter en ze lezen makkelijk voor door het rijmschema.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
dinsdag 1 oktober 2019 om 17:35
'Eendje smeerpoets', 'Gevaarlijk' en 'Pas op, afblijven' zijn allemaal van Tim Warnes en waren (en zijn zelfs nog steeds) populair.
En 'Retteketet we gaan nog niet naar bed' van Harmen van Straaten is ook erg leuk.
Dat zijn allemaal prentenboeken. Meer verhalend vonden wij de verhalen van Kolletje erg leuk.
En 'Retteketet we gaan nog niet naar bed' van Harmen van Straaten is ook erg leuk.
Dat zijn allemaal prentenboeken. Meer verhalend vonden wij de verhalen van Kolletje erg leuk.