Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

zo, 1e sms is binnen: chuckie doet het prima. Hartje mooi en buik ter grote van 20 weken.
Je zegt het mooi Suus! Zo is het! Paaseitjes, thee en vent al binnen bereik dus nu gewoon wachten op chuckie of chuckelientje!
Kijk dat doe je goed, en dan hoop ik alleen nog voor jou dat je meneer geen voetbal wil kijken? Hier heb ik echt alle tijd voor forum..... Mag het einde van het seizoen snel komen???
Ha, ik val in op het goeie moment :-)

Hè Bridges, wat een naar nieuws... Het was geen doen meer voor hem als ik het zo lees, maar dat maakt het niet minder verdrietig.

Hoe laat moest Star?

Dank je Jin, ik zal mijn gal spuien als het nodig is
Bridges, . Maakt niet uit wie het is, als je er een band mee hebt, is het altijd k*t en verdrietig.

Ik zit nu elke dag aan mijn oma te denken, het is al bijna weer een jaar geleden dat ze is overleden. Ben niet verdrietig of zo, maar geloof dat ze nog steeds een beetje bij me is. Klinkt heel spiritueel, maar daar geloof ik wel in.

Ga koffie zetten en neem de laptop mee naar beneden :-)

anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 07-04-2009 21:16
Reden: spelvout :-)
% gewijzigd

Chuckelientje (goed bedoeld Star)

Toevallig Kokos, mijn oma is nu 5 jaar en een week geleden overleden en er gaat geen dag voorbij dat ik (heel even) aan haar denk. Er komt elke dag wel een momentje langs dat ik met haar associeer. Ik had het er vanmiddag nog met mijn moeder over.

Ik denk dat ze ook nog bij me is. En zo niet, dan heeft ze een hele mooie, levendige herrinnering achter gelaten die ik erg koester. En op die manier is ze dan toch bij me.
Ha Suus, vent "mag" tot half 10 beneden kijken, daarna wil ik mijn tent is top kijken en vertrekt hij waarschijnlijk naar boven. Einde seizoen nadert, nog even geduld! (Moet zeggen soms ook juist fijn hoor, gaat hij naar boven en meteen strijken. Wie heeft zo'n vent? Dat is wel top toch?)

Kokos: haha zo denk ik ook over mijn opa. Al tijd dood, en toch heb ik dat idee. Mooie gedachte toch?

(hihi vorige week moest ik op school voorlezen uit boek achtste groepers huilen niet. Meisje die dood gaat aan leukemie. Echt mooi boek, maar ook erg emo. Buurman lag natuurlijk bijzonder slecht en net kwam dat stukje dat ze dood ging. Toen moest ik ook huilen en heeft een kind het overgenomen. En kinderen moesten ook al huilen. Maar ik moest bij dat boek al huilen als er niks is, dus ach. Was voorbereid en de kinderen ook. Suf hè...)

Nou ja genoeg, nu aan leuke dingen denken... Komt goed. Ik ben ervan overtuigd dat mensen een mooi plekje krijgen en nog toezien op ons dus doet hem vast goed!
En de laptop staat aan

Zo is het Amaal en Bridges.

Koffie is doorgelopen, nu nog een koekje erbij.

Hebben jullie al zomerschoenen voor de peuters? Ik had voor Lianne schoenen gekocht, mooie aanbieding bij Scapino. Dacht dat ze goed zaten, 2 maanden weg gezet omdat het nog veel te koud was. En op 1 of andere manier heb ik ze toch niet goed gepast: ze zijn veel te groot (maat 27). Van de week maar een paar nieuwe kopen dan.
Nope nog geen zomerschoenen. Ventje loopt hier nog in maat 25, toch maar eens goed op laten meten want die van jullie klinken wel erg groot al allemaal!

Oh ja even leuk: mijn manneke is op schoolreisje geweest vandaag! Er was vanuit de stichting van het kdv een voorstelling die door het hele land op "tournee" ging en nu in A'dam was, in het oude MTS gebouw. Daar gingen ze vandaag heen, met de bus. Soort reken en wiskunde tentoonstelling. Was enorm leuk schijnt het! Foto's volgen nog, maar verhalen waren leuk! (hihi, vond het zo raar vanmorgen, maar gelukkig alles goed gegaan!)
Klinkt leuk, dat schoolreisje! Lijkt me ook raar, het is toch weer wat anders dan logeren of spelen bij een vriendje/vriendinnetje.

Lianne heeft nu nog maat 25. Bij van Haren zeggen ze dat je niet op de neus moet drukken om te voelen hoe ver de tenen zitten, maar met een vinger achter in de hak. Dat had ik bij Scapino gedaaan, maar blijkbaar niet goed genoeg.

Opent er 1 een topic over de besteding van een Irisbon.....
Aaah Bridge, dat is dan wel heftig zo voor de klas. Lief dat een leerling doorlas voor jou. Naar van je buurman, maar gelukkig heeft hij geen pijn meer. Jonathan heeft ook maat 25 dus zo raar is dat niet hoor.

Kokos, fijn dat je weer opgeknapt bent.

Mijn opa is ook bij ons. De letters van zijn naam zitten in Jonathan zijn naam. En toen wij opgenomen werden in het epilepsiecentrum in Zwolle waren we zo dichtbij waar hij overleden is, dat ik sindsdien het gevoel heb dat hij bij ons is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hi Mal! Ook aan de koffie/thee met iets lekkers? Ik houd het bij een chocoladekoekje maar heb ook paaseitjes in de aanbieding. Iemand?

Paas maar even door die eitjes Kokos

Laurens heeft maat 25/26. 27 is hem echt nog veel te groot.
Oh Star weet het nu misschien wel al.....
Snif, jullie ontroeren me met jullie verhalen hoor!

Nou Sterretje ligt met d ebuik bloot als het goed is....

Spannuhund!

Nou Sterretje ligt met de buik bloot als het goed is....

Spannuhund!

Spannuhund!

Spannuhund!

Spannuhund!
oeps, dit gaat niet goed
Zo, jij bent zeker ontroerd. Hormonen?
deze maar 1x?

Hmm, forum spook zeker...
ha ha ha Bridge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven