Good Luck 2
dinsdag 7 april 2009 om 14:10
Naam voor C als ze een jochie was hadden we niet eens. Moet echt maar weer een meid zijn, want voorzie grote drama's anders
Mamax, dat werkt ook niet echt mee zo'n reactie van Pamax zeg. Die moet je over een paar weken echt maar eens goed voor het blok zetten misschien? Dit halfbakken gedoe heb je ook geen zekerheid mee
Mamax, dat werkt ook niet echt mee zo'n reactie van Pamax zeg. Die moet je over een paar weken echt maar eens goed voor het blok zetten misschien? Dit halfbakken gedoe heb je ook geen zekerheid mee
dinsdag 7 april 2009 om 14:40
Suus, mij stoot je niet zo gauw voor het hoofd hoor! We hebben een kans van 10% op een geboorte voor 32 weken. Met die zwangerschapsduur is de kans op complicaties best heel hoog. Na 32 weken is eigenlijk al een heel ander verhaal. Dan zijn ze nog steeds te vroeg en hebben ze nog steeds ondersteuning nodig, maar de kans op complicaties is heel veel kleiner. Dat maakt voor mij het verschil.
Star, de spullen liggen op het wegzetzoldertje, ik heb er dus geen last van. Voor de rest heb ik er vrede mee als het bij deze 2 blijft, maar ik zou het ook heel leuk vinden als er nog 1 bij komt. Voor nu richt ik me op de 2 die ik heb, mocht er in de toekomst wat veranderen, dan zie ik dat dan wel weer.
Wil je voor deze spruit ook weer een ierse naam?
Suus, ben ook erg beniuwd naar jullie naam. Julia stond bij mij ook hoog op de lijst. Isabelle (van Mal) trouwens ook.
Star, de spullen liggen op het wegzetzoldertje, ik heb er dus geen last van. Voor de rest heb ik er vrede mee als het bij deze 2 blijft, maar ik zou het ook heel leuk vinden als er nog 1 bij komt. Voor nu richt ik me op de 2 die ik heb, mocht er in de toekomst wat veranderen, dan zie ik dat dan wel weer.
Wil je voor deze spruit ook weer een ierse naam?
Suus, ben ook erg beniuwd naar jullie naam. Julia stond bij mij ook hoog op de lijst. Isabelle (van Mal) trouwens ook.
dinsdag 7 april 2009 om 15:48
dinsdag 7 april 2009 om 15:55
Mamax, ik vind 10%, 1 op tien dus, best veel eigenlijk. Maar dat is vooral omdat ik gewend ben vanaf de gehandicapen kant te kijken: 1:10 kans op een gehandicapt kind is wat mij betreft echt een risico snap je? Kijk, Ma, en vooral ook Sam laten natuurlijk zien dat hetook allemaal ngo goed af kan lopen, ook als je echt veel te vroeg geboren wordt dus zo gezien is de kans dat alles goed komt weer een stuk groter bedenk ik terwijl ik dit typ. Hmmm, lastige kwestie. Nou ja, als je er geen haast mee hebt, en dat heb je zo te horen niet moet je het gewoon nog even laten inzinken bij je man?
Mal, hier andersom: ik ben de bangerik hier. Ik zie ook als eerste beren op de weg. De meneer is daar veel afwachtender in. Wel heeft hij op een gegeven moment aangegeven dat als dit kindje ook een afwijking gehad zou hebben het wat hem betreft niet meer van een volgende zou komen. Ik zou dat eerst een gesprek hebben afgewacht met een klinisch geneticus/gyn over andere mogelijkheden.
Mal, hier andersom: ik ben de bangerik hier. Ik zie ook als eerste beren op de weg. De meneer is daar veel afwachtender in. Wel heeft hij op een gegeven moment aangegeven dat als dit kindje ook een afwijking gehad zou hebben het wat hem betreft niet meer van een volgende zou komen. Ik zou dat eerst een gesprek hebben afgewacht met een klinisch geneticus/gyn over andere mogelijkheden.
dinsdag 7 april 2009 om 20:12
Buurman is vandaag overleden. Eindelijk. Heeft nog lang geduurd en volgens mij is het zelfs nog via euthanasie gegaan. Naar hoor, al is het fijn dat hij zijn rust nu heeft... Toch ben ik er verdrietig van.
Donderdagavond vanaf 18 uur dienst en meteen crematie. bijzonder, eerste keer dat ik dat 's avonds meemaak, al zal dat vast ook met drukte vanwege pasen en zo te maken hebben... Oppas is meteen geregeld. Bah...
Donderdagavond vanaf 18 uur dienst en meteen crematie. bijzonder, eerste keer dat ik dat 's avonds meemaak, al zal dat vast ook met drukte vanwege pasen en zo te maken hebben... Oppas is meteen geregeld. Bah...
dinsdag 7 april 2009 om 20:33
Dood gaan sucks, ook als het niet onverwacht is of om iemand die erg oud is gaat. Dat heb ik vorig jaar toen mijn Oma van 94 dood ging gevoeld. Na, sterkte voor donderdag dan vast (is inderdaad snel zeg, maar misschien was alternatief pas na Pasen en dan begrijp ik het wel een beetje denk ik).
Nogmaals , neem nog een paasei en een lekker kopje thee en zet jezelf lekker rustig naast je meneer op de bank.
Nogmaals , neem nog een paasei en een lekker kopje thee en zet jezelf lekker rustig naast je meneer op de bank.