Mode & Beauty alle pijlers

Stijl haar temmen.

22-08-2019 22:37 29 berichten
Hii!

Hoe krijgen jullie volume in stijl haar? En nog belangrijker: hoe blijft het zitten? Bij mij zakt alles uit. Moedeloos word ik er van. Hopelijk komen jullie met tips waar ik zelf nog niet aan gedacht heb.
Toen ik ging trouwen (honderd jaar geleden) heeft de kapster van alles geprobeerd om er volume in te krijgen, hele bus haarlak, en vijf minuten later zakte het weer in oude platte vorm. Dat werd dus een opgerolde vlecht, iets chiquers was niet haalbaar. Inmiddels heb ik wel iets meer volume, soort van slag, maar het is vooral pluizig babyhaar. Mee leren leven is het beste advies dat ik heb :-)
Alle reacties Link kopieren
Droogshampoo (batiste extra volume bijvoorbeeld) en /of Bedroom spray van Kevin Murphy geven mij haar wel textuur en dus volume.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog één. Ontzettend steil, fijn en zacht haar. Heb nu een krultang gekocht omdat ik dat eens wilde proberen. Nou het zit even echt heel erg leuk. Maar echt heel even.....
e-l-i-n schreef:
06-10-2019 00:46
Hier nog één. Ontzettend steil, fijn en zacht haar. Heb nu een krultang gekocht omdat ik dat eens wilde proberen. Nou het zit even echt heel erg leuk. Maar echt heel even.....
Herkenbaar, inmiddels is hier de schaar er in gegaan. Er is 20 centimeter vanaf en wat vind ik het heeerlijk! Veel meer volume en alles blijft veel beter zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven