Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:52
Jij bent zelf ook zo'n zonnetje in huis hè. Man man man, ga er nog even over door.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 10 oktober 2019 om 20:52
Oei, dit ligt gevoelig op Viva.SHIFTY schreef: ↑10-10-2019 20:47Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.
Moet je dan verdrietig zijn want gedeelde smart? Of moet je medelijden hebben omdat ze schijnbaar geen relativeringsvermogen heeft? Of moet je blij voor haar zijn omdat blijkbaar het ergste wat ze daarvoor tot nu toe heeft meegemaakt is het stoten van haar teen? Of moet je boos zijn omdat ze haar poes buiten rond laat struinen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 10 oktober 2019 om 20:54
Ellendig als in slecht of als in miserabel?Betty_Slocombe schreef: ↑10-10-2019 20:52Peter Handke heeft de Nobelprijs voor de literatuur gewonnen, dat vind ik toch ook best een topic waard. Wat een ellendige schrijver is dat. Ik word gewoon steeds bozer dat onze Harry M. nooit een Nobelprijs gekregen heeft.
SHIFTY schreef: ↑10-10-2019 20:47Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.
Moet je dan verdrietig zijn want gedeelde smart? Of moet je medelijden hebben omdat ze schijnbaar geen relativeringsvermogen heeft? Of moet je blij voor haar zijn omdat blijkbaar het ergste wat ze daarvoor tot nu toe heeft meegemaakt is het stoten van haar teen? Of moet je boos zijn omdat ze haar poes buiten rond laat struinen?
Je wordt hier ook gecondoleerd als je rat overlijdt dus ik kijk nergens meer van op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Het ligt er ook aan hoe lang het lawaaiig lijden duurt en of je begrijpt dat je niet op de uitvaart van een jonge vader gaat huilen dat jij ook zielig bent omdat Poekie-Poezewoes dood is.Lady*Voldemort schreef: ↑10-10-2019 20:52Beetje dramatisch is die OP wel, maar ik ben ook wel eens heel verdrietig geweest om een dooie poes. En toen vond ik het ook fijn als iemand me even over mijn bol aaide. Dus ach.
Ik ben al verdrietig wanneer mijn lievelingschips uitverkocht zijn, dus ik oordeel verder niet.
donderdag 10 oktober 2019 om 20:55
Dan sorry. Ik dacht dat je nog even lekker doorging nav gisteravond.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:58
Ellendig als in dat ik zijn boeken moest lezen toen ik studeerde en hem echt vervloekt heb omdat ik geacht werd eloquente uiteenzettingen over zijn geneuzel ten beste te geven. Maar smaken verschillen.

donderdag 10 oktober 2019 om 21:04
Haha, zo heb ik geen goede herinneringen aan "Bezonken Rood". Bah vervelend boek.Betty_Slocombe schreef: ↑10-10-2019 20:58Ellendig als in dat ik zijn boeken moest lezen toen ik studeerde en hem echt vervloekt heb omdat ik geacht werd eloquente uiteenzettingen over zijn geneuzel ten beste te geven. Maar smaken verschillen.

donderdag 10 oktober 2019 om 21:08
Ja, ik ook. Kat en ik waren echt maatjes.Lady*Voldemort schreef: ↑10-10-2019 20:52Beetje dramatisch is die OP wel, maar ik ben ook wel eens heel verdrietig geweest om een dooie poes. En toen vond ik het ook fijn als iemand me even over mijn bol aaide. Dus ach.

donderdag 10 oktober 2019 om 21:11
Lady*Voldemort schreef: ↑10-10-2019 20:52Beetje dramatisch is die OP wel, maar ik ben ook wel eens heel verdrietig geweest om een dooie poes. En toen vond ik het ook fijn als iemand me even over mijn bol aaide. Dus ach.
Ik ook, rond de 30 was ik toen. Ik huilde toen al niet vaak maar heb echt jankend op mijn werk gezeten. Inmiddels ben ik wat meer afgehard qua huisdierenleed maar als de 8 kilokater hier het hoekje om gaat zou ik dat ook wel heel erg vinden hoor.
donderdag 10 oktober 2019 om 21:11
Maar Harry zat dan ook in Américain. Daar kan geen Nobelprijs tegenop.Betty_Slocombe schreef: ↑10-10-2019 20:52Peter Handke heeft de Nobelprijs voor de literatuur gewonnen, dat vind ik toch ook best een topic waard. Wat een ellendige schrijver is dat. Ik word gewoon steeds bozer dat onze Harry M. nooit een Nobelprijs gekregen heeft.
(Wat een k*tbediening daar tegenwoordig trouwens)
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
donderdag 10 oktober 2019 om 21:12
Rik, even tussen het voetbal en chocolade door. Dochter wil een microfoon die ze op de iPad kan aansluiten en dan meezingen met nummers. Hoe wat waar? Moet er dan nog een boxje tussen? Zijn er aparte microfoons voor? Kan het überhaupt wel? Weet jij dit?

donderdag 10 oktober 2019 om 21:15
Hier was een tijdje terug een topic over, weet alleen niet hoe het heette.