Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Inktlijn schreef:
12-10-2019 14:42

Emcee ik hoop dat je toch nog een shiny gevonden hebt!
Nee helaas. Ik heb trapinch 2x kunnen evolven, dat is mijn winst van de dag.
Op naar het volgende event!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onder werktijd toch nog een aantal trapinch kunnen vangen maar helaas geen shiny maar ik krijg er wel een gelukkig van iemand.
Eerste half uur: geen shinies. Tweede half uur: 8 shinies :flag: . En ik was alleen en niet 100% fit dus toen ben ik lekker naar huis gegaan.
Dik een uur gelopen, 1 shiny. Beetje jammer.
Ik kwam iemand tegen die duidelijk zat te pokemonnen (bankje, 2 lures aan, op scherm kijken) en we raakten aan de praat. Hij speelde nog maar 2 maanden en was verbaasd dat het meer voor volwassenen was. Hij was wel erg enthousiast, had de hele familie trapinch al shiny.
In memoriam AnnA_C
Wat een verschillen in shinies zeg. Enorm.

Streepjessokken en Dolfje, willen jullie mij een gift sturen zodat ik die morgen om 13.30 uur kan openen om besties te worden?

Bedankt!
@Rubble gedaan!

@Yoyo76, als je nog meeleest, wij kunnen ook best friends worden. Kun jij mij een gift sturen? Dan maak ik die morgen ook om 13.30 open.
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
12-10-2019 20:33
@Rubble gedaan!

@Yoyo76, als je nog meeleest, wij kunnen ook best friends worden. Kun jij mij een gift sturen? Dan maak ik die morgen ook om 13.30 open.
Dank je wel!
Ik heb er ook een gestuurd Rubble.
dolfje schreef:
12-10-2019 20:42
Ik heb er ook een gestuurd Rubble.
Dank je wel!

Morgen 4x besties met ei aan, plus nog wat evolves èn een exraid. Dat tikt lekker aan!
Veel verschillen in aantal shinys dus....
Wij hadden geluk, drie uren in auto rond gereden, vriend had 10, ik 11.
Zo dan lekker hoor Marene.
Zelf kon ik maar een half uur spelen (had toen 1 shiny te pakken) toen moest ik weg. Heb mijn telefoon per 'per ongeluk expres' vergeten zodat zoon nog wat voor me kon vangen en hij heeft nog 1 shiny voor mij bijgevangen. Hij heeft voor zichzelf helaas maar 1 shiny gevangen.
Ik kreeg nog wel een mr Mime jr uit een ei :love:
Ik heb de hele community dat gemist, oeps. Straks om 1 uur wel een EXraid, kijken of dat lukt :)
¡Apagando las luces!
We zijn Lucky Friends geworden hvm! :-]

Wanneer komt er weer een leuk event? Mijn interesse zakt een beetje weg. En da's jammer want ik ben gaan pokemonnen om meer te wandelen, dat wil ik wel volhouden!
Emceetje schreef:
13-10-2019 09:25
Wanneer komt er weer een leuk event? Mijn interesse zakt een beetje weg. En da's jammer want ik ben gaan pokemonnen om meer te wandelen, dat wil ik wel volhouden!
Ja, dat vind ik ook jammer! Het spel heeft me echt jaren geholpen om veel te wandelen, maar die motivatie is nu weg. Met halloween komt er wel weer een event. Maar veel begint als een herhalingsoefening te voelen.
Ik heb een shiny lucky mewto :yes: Kreeg op het laatste moment nog een pasje voor de ex-raid dus ben wel blij.
Emceetje schreef:
13-10-2019 09:25
We zijn Lucky Friends geworden hvm! :-]

Yay! Jammer dat we er niks mee kunnen helaas. :-(
dolfje schreef:
13-10-2019 11:01
Ik heb een shiny lucky mewto :yes: Kreeg op het laatste moment nog een pasje voor de ex-raid dus ben wel blij.
Lucky? Heb je hem geruild?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
13-10-2019 11:57
Lucky? Heb je hem geruild?
Yep. Een van mijn lucky friends was er en had nu ook een shiny mewto.
dolfje schreef:
13-10-2019 12:07
Yep. Een van mijn lucky friends was er en had nu ook een shiny mewto.
Nice, ik ben jaloers, haha. Ben nu onderweg naar een EXraid, hopelijk heb ik ook een shiny.
¡Apagando las luces!
Helaas de EXraid niet kunnen doen :( De bussen reden niet, dus kon er niet meer op tijd komen.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
13-10-2019 14:07
Helaas de EXraid niet kunnen doen :( De bussen reden niet, dus kon er niet meer op tijd komen.

Dat is balen. Ik had ook een ex raid, maar ik heb hem niet gevangen. Kreng bleef niet zitten.

Maar... ik ben wel 800.000 xp omhoog gegaan! Bedankt streepjessokken en Dolfje!!!
SombraOnline schreef:
13-10-2019 14:07
Woon jij in mijn stad? Hier kon je volgens mij ook niet met de bus nl vanwege een evenement.
dolfje schreef:
13-10-2019 17:01
Woon jij in mijn stad? Hier kon je volgens mij ook niet met de bus nl vanwege een evenement.
Woon er niet, maar ben bij m'n vriend. Volgens 9292 en reisplanner van busbedrijf zelf reden er wel bussen, maar ja.. 20 minuten staan wachten, even naar de volgende halte gelopen en toen bleek de hele busbaan afgesloten te zijn.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
13-10-2019 17:08
Woon er niet, maar ben bij m'n vriend. Volgens 9292 en reisplanner van busbedrijf zelf reden er wel bussen, maar ja.. 20 minuten staan wachten, even naar de volgende halte gelopen en toen bleek de hele busbaan afgesloten te zijn.
Dat is irritant!
Wij zijn expres dus de andere kant op gereden en niet naar het centrum wat ik eigenlijk van plan was.
dolfje schreef:
13-10-2019 17:13
Dat is irritant!
Wij zijn expres dus de andere kant op gereden en niet naar het centrum wat ik eigenlijk van plan was.
Helaas was mijn EXraid dus wel richting het centrum :( Nou ja, moest wel door het centrum heen, maar dat ging dus niet ;-D
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven