Burnout ex partner
zondag 13 oktober 2019 om 20:29
Mijn ex heeft 3 weken geleden de relatie beëindigd, omdat ze in een burnout terecht kwam.
Haar ex bleef haar stalken en haar moeder kwam weer in het leven, terwijl ze vroeger al bang voor haar was. Haar moeder en ex vertellen leugens en plaatsten eea op Facebook.
Wij kwamen in een negatieve cirkel met veel ruzie, waar echt nergens over ging.
Ze vroeg op een gegeven moment rust, maar werd steeds meer moe, hoofdpijn en buiklachten. Daarna wilde ze radiostilte, waarbij ik wel een beetje in paniek raakte.
We hadden echt een super relatie. De kinderen zijn gek op mij en geheel wederzijds.
Ze kreeg maar geen rust en heeft de relatie beëindigd en2 dagen later mij geblokkeerd op de watssapp.
Ik hou zo ontzettend van haar en de kinderen.
Ze is de ware en dat weet ik zeker.
Iemand tips.. ik ben wel radeloos.. ik respecteer haar rust, maar maak me toch wel zorgen om haar
Haar ex bleef haar stalken en haar moeder kwam weer in het leven, terwijl ze vroeger al bang voor haar was. Haar moeder en ex vertellen leugens en plaatsten eea op Facebook.
Wij kwamen in een negatieve cirkel met veel ruzie, waar echt nergens over ging.
Ze vroeg op een gegeven moment rust, maar werd steeds meer moe, hoofdpijn en buiklachten. Daarna wilde ze radiostilte, waarbij ik wel een beetje in paniek raakte.
We hadden echt een super relatie. De kinderen zijn gek op mij en geheel wederzijds.
Ze kreeg maar geen rust en heeft de relatie beëindigd en2 dagen later mij geblokkeerd op de watssapp.
Ik hou zo ontzettend van haar en de kinderen.
Ze is de ware en dat weet ik zeker.
Iemand tips.. ik ben wel radeloos.. ik respecteer haar rust, maar maak me toch wel zorgen om haar
zondag 13 oktober 2019 om 20:43
Je moet je denk ik vooral afvragen waarom ze rust van jou wil...Ik vraag me af in hoeverre dat te maken heeft met de problemen rondom haar ex en moeder, want dat is natuurlijk niet een heel logische connectie...die problemen zouden toch los van jullie moeten staan. Blijkbaar kost het haar moeite om in de relatie met jou te blijven (anders zou ze het niet als rustiger ervaren zonder jou) en dat is natuurlijk nooit goed
zondag 13 oktober 2019 om 20:50
Ze heeft een stakende ex die haar problemen geeft en een moeder die problemen geeft.
Ze heeft dus al problemen genoeg. Dan heeft ze iemand nodig die haar steunt en niet iemand die ook nog eens ruzie met haar gaat lopen maken.
Dat kan ze er niet ook nog eens bij hebben. Dus heeft ze jou geblokt.
Hoop voor haar dat jij haar niet ook nog eens gaat stalken. Laat haar net rust.
Als he zoveel van haar houdt dan had he geen ruzie moeten maken.
Ze heeft dus al problemen genoeg. Dan heeft ze iemand nodig die haar steunt en niet iemand die ook nog eens ruzie met haar gaat lopen maken.
Dat kan ze er niet ook nog eens bij hebben. Dus heeft ze jou geblokt.
Hoop voor haar dat jij haar niet ook nog eens gaat stalken. Laat haar net rust.
Als he zoveel van haar houdt dan had he geen ruzie moeten maken.
zondag 13 oktober 2019 om 20:57
Ze maakte ruzie met mij.. ze twijfelde, erg overprikkeld en we hadden ruzie om niks.
Soms glipte ze gewoon uit.
Het woord burnout is nooit gevallen van te voren. Sommige reacties vind ik wel erg overtrokken.
Ik ben een zorgzame man, maar logisch dat iemand in paniek raakt als je partner en haar kinderen bij je weg gaat vallen.
Ja ik heb fouten gemaakt.. ik respecteer haar rust nu zeker.. ik heb ook wel liefdesverdriet.
Ik ben me gaan verdiepen in wat een burnout in houd..
De vraag is als de liefde groot is gaat ze dan op een moment me toch benaderen?
Het woord burnout is nooit gevallen van te voren. Sommige reacties vind ik wel erg overtrokken.
Ik ben een zorgzame man, maar logisch dat iemand in paniek raakt als je partner en haar kinderen bij je weg gaat vallen.
Ja ik heb fouten gemaakt.. ik respecteer haar rust nu zeker.. ik heb ook wel liefdesverdriet.
zondag 13 oktober 2019 om 21:00
Dat zal de tijd leren.Roger76 schreef: ↑13-10-2019 20:57Ze maakte ruzie met mij.. ze twijfelde, erg overprikkeld en we hadden ruzie om niks.
Maar de kans dat het gebeurt is zeker groter als je nu haar wens om met rust gelaten te worden respecteert.
Of ze je weer gaat benaderen, is aan haar.
zondag 13 oktober 2019 om 21:05
Ruzie om niks? En onze reacties vind je ook al overtrokken. Ik zou daar toch nog eens naar kijken, ook al vind jij het overdreven. En niet meteen de schuld in de schoenen van een ander schuiven.
Waarom ben jij in paniek eigenlijk? Dat is geen emotioneel volwassen reactie. Wat heb je dan voor fouten gemaakt denk je?
Waarom ben jij in paniek eigenlijk? Dat is geen emotioneel volwassen reactie. Wat heb je dan voor fouten gemaakt denk je?
zondag 13 oktober 2019 om 21:12
In een burn out kun je rare dingen doen, het zou dus kunnen zijn dat ze nog terugkomt op haar beslissing. Maar het is aan jou of je daarop wil wachten. Zij zal eerst puin moeten ruimen en haar leven op orde moeten brengen, naast het goed zorgen voor haar kinderen. De tijd zal het leren hoe lang dat zal duren en of ze dan nog weer contact met je opneem. En of jij dan nog iets wil.
zondag 13 oktober 2019 om 21:13
De paniek was hun kwijt raken.. wij hadden echt een super interactie. Maar door alle stress van buitenaf zijn wij ook in een negatieve cirkel beland.. we triggerde elkaar in onze innerlijke kind.. mijn fout was erop in gaan met ruzies om me continu te verdedigenMermedina schreef: ↑13-10-2019 21:05Ruzie om niks? En onze reacties vind je ook al overtrokken. Ik zou daar toch nog eens naar kijken, ook al vind jij het overdreven. En niet meteen de schuld in de schoenen van een ander schuiven.
zondag 13 oktober 2019 om 21:15
Dankje voor je reactie. Ja ik ben bereid om te wachten, omdat ik weet wat we hadden als we in de positieve flow zaten.S-Groot schreef: ↑13-10-2019 21:12In een burn out kun je rare dingen doen, het zou dus kunnen zijn dat ze nog terugkomt op haar beslissing. Maar het is aan jou of je daarop wil wachten. Zij zal eerst puin moeten ruimen en haar leven op orde moeten brengen, naast het goed zorgen voor haar kinderen. De tijd zal het leren hoe lang dat zal duren en of ze dan nog weer contact met je opneem. En of jij dan nog iets wil.
zondag 13 oktober 2019 om 21:34
zondag 13 oktober 2019 om 21:39
Ik ben totaal niet zo'n type man. Ja het is verdriet, maar accepteer weldegelijk haar rust. De nee snap ik.Francien2019 schreef: ↑13-10-2019 21:34Het klinkt alsof je de realiteit ontkent. Dat kan natuurlijk komen omdat je verdriet hebt.
Toch kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat je ex de (voor haar) vervelende gewoonte heeft op het type mannen te vallen die niet kunnen of willen accepteren dat nee, nee is.
Ook speelt wel mijn zorgzaamheid wel ook een rol. We waren echt verliefd op elkaar, maar ik snap ook wat een burnout met je doet.
zondag 13 oktober 2019 om 21:50
De nee accepteer je niet, want in je andere topic geef je aan dat je haar een handgeschreven brief hebt gestuurd.
En wie heeft eigenlijk gezegd dat zij een burn-out heeft? De dokter of jouw zoektocht op internet?
zondag 13 oktober 2019 om 22:13
De dokter.. de brief was gewoon dat ik om haar geef, haar wil helpen en dat ik het begrijp. Tevens dat ik in haar eigen kunnen geloof..Celaena_Aelin schreef: ↑13-10-2019 21:50De nee accepteer je niet, want in je andere topic geef je aan dat je haar een handgeschreven brief hebt gestuurd.
En wie heeft eigenlijk gezegd dat zij een burn-out heeft? De dokter of jouw zoektocht op internet?
zondag 13 oktober 2019 om 22:15
Dankje en dat besef ik ook weldegelijk.. ik wilde haar graag steunen, maar blijkbaar laat een burnout dat niet toe.CherokeeRose1977 schreef: ↑13-10-2019 21:53Als iemand die tegen een burn-out aanzit/zwaar overspannen is, laat haar met rust. Gun haar die tijd.
Het gaat niet om jou. Het gaat om haar.
zondag 13 oktober 2019 om 22:32
Ze weet dat je haar steunt.
Ik heb meer aan mensen waarvan ik weet dat ze er zijn dan aan mensen die om de haverklap vragen (bij wijze van spreken) hoe t met me gaat. Dan voelt t als een verplichting om te reageren. Ik weet dat ik bij bepaalde mensen terecht kan als ik dat wil en dat helpt heel erg.
Ze heeft je geblokkeerd en het is aan haar om, als zij dat wil, om je te deblokkeren en contact met je op te nemen.
zondag 13 oktober 2019 om 23:33
Je heb helemaal gelijk.. dankje voor dit antwoord.. ik weet ook dat dat het beste is, maar hoop wel dat ze nu niet dieper erin gaat zitten, met alle kinderen en financiël.CherokeeRose1977 schreef: ↑13-10-2019 22:32Ze weet dat je haar steunt.
Ik heb meer aan mensen waarvan ik weet dat ze er zijn dan aan mensen die om de haverklap vragen (bij wijze van spreken) hoe t met me gaat. Dan voelt t als een verplichting om te reageren. Ik weet dat ik bij bepaalde mensen terecht kan als ik dat wil en dat helpt heel erg.
Ze heeft je geblokkeerd en het is aan haar om, als zij dat wil, om je te deblokkeren en contact met je op te nemen.
Ik moet het loslaten en aan mij zelf werken.
Mocht ze ooit nog contact met me op nemen, moet ik zelf wel emotioneel goed in mijn vel zitten. Geen andere keus