Couperose laseren?
vrijdag 24 februari 2017 om 22:34
Hallo allemaal,
Ik zoek mensen die ervaringen hebben met het weg laseren van gesprongen adertjes in het gezicht. Ik zit er over na te denken. Nu wil ik graag hun ervaringen weten en of het de moeite en geld waard is..
Ik heb op mijn wangen gesprongen adertjes en een spinea (als het zo heet) op zijkant van mijn neus. Behoorlijk rode plek die echt aanwezig is. Omdat de lente en zomer eraan komen en ik niet met foundation op wil lopen, zweet er dan weer af hè. Dus zijn er mensen die kunnen vertellen of dit echt de moeite is? Super bedankt alvast
Ik zoek mensen die ervaringen hebben met het weg laseren van gesprongen adertjes in het gezicht. Ik zit er over na te denken. Nu wil ik graag hun ervaringen weten en of het de moeite en geld waard is..
Ik heb op mijn wangen gesprongen adertjes en een spinea (als het zo heet) op zijkant van mijn neus. Behoorlijk rode plek die echt aanwezig is. Omdat de lente en zomer eraan komen en ik niet met foundation op wil lopen, zweet er dan weer af hè. Dus zijn er mensen die kunnen vertellen of dit echt de moeite is? Super bedankt alvast
woensdag 16 oktober 2019 om 12:35
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar bij welke kliniek ben/was je onder behandeling? En weet je de naam van de laser toevallig? Ik heb ook last van couperose én onzuiverheden en zie door de bomen het bos niet meer.strikjemetstippels schreef: ↑03-03-2017 18:52Ik heb er 4 gehad en er komt misschien een vijfde, dat is nog even af wachten. En ja het doet zeer...de energie gaat ook per behandeling omhoog. Eerst moet het pigment weg (je mag ook er voor niet in de zon komen, iig niet om bruin te worden) en dan de roodheid, die dieper ligt. Je zwelt ook. Pigment wordt eerst heel donker en valt er na af. Dat is niet weg te werken met concealer, dus daar moet je wel rekening mee houden.
Dermatologen vind ik zelf niet echt zo interessant qua advies. Die zijn toch meer gericht op het medisch aspect, niet op modisch aspect. Ik vind artsen in de esthetische branche daar in beter, maar het is wel zoeken naar een goede natuurlijk.
Ik heb zo'n anti redness iets van La Roche Posay geloof ik, die is ook groen. Geen goede ervaring, werd meteen rood er van. De groene concealer heb ik niet geprobeerd van Minerallissima.
Glycol zuur weekt je dode huidcellen los. Vitamine A zuur is de enige bewezen creme/bestanddeel dat echt veroudering tegen gaat. Werkt ook bij acné. Zorgt er voor dat je oil glands (weet het NL effe niet) minder actief worden. Dat merk ik zelf enorm, want ben gestopt met de pil (dat werkt daar ook tegen) en mijn huid is maar een heeeeel klein beetje vetter (wat ik niet erg vind want was erg droog).