Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 18 oktober 2019 om 12:48
Ik wil eigenlijk een nieuwe wet opperen, zoiets als Murphy of Godwin.
Maar volgens mij is het een feit dat elk topic met meer dan 6 pagina's op de actueelpijler uitdraait op 'het komt door de buitenlanders'
Ik ben alleen iets teveel wetenschappelijk uitgedaagd om daar een mooie formulering op los te laten, dus dat laat ik over aan de slimmere goden onder ons.
Maar volgens mij is het een feit dat elk topic met meer dan 6 pagina's op de actueelpijler uitdraait op 'het komt door de buitenlanders'
Ik ben alleen iets teveel wetenschappelijk uitgedaagd om daar een mooie formulering op los te laten, dus dat laat ik over aan de slimmere goden onder ons.
vrijdag 18 oktober 2019 om 12:51
Pfffff. Aspirine is voortgekomen uit de tweede wereldoorlog, dus die had ook zo zijn goede kanten. Koekoek.
vrijdag 18 oktober 2019 om 12:52
Los van de inhoud schrijft ze 'jongentje' en dat maakt dat je in mijn wereld in de top 10 miskleunen staat, ergens tussen Geert Wilders, mensen die mits en tenzij door elkaar halen, Hitler, mosselen, 'het duurt te lang' van die mevrouw die zo schreeuwt en Venlo.
Malinois schreef: ↑18-10-2019 12:48Ik wil eigenlijk een nieuwe wet opperen, zoiets als Murphy of Godwin.
daar moet je Solo voor hebben.
Maud*de*Braose schreef: ↑18-10-2019 12:51Pfffff. Aspirine is voortgekomen uit de tweede wereldoorlog, dus die had ook zo zijn goede kanten. Koekoek.![]()
De rest is niet veel beter. Eigen volk eerst
vrijdag 18 oktober 2019 om 12:53
En hartje luchten mag daar ook wel tussen.
vrijdag 18 oktober 2019 om 12:53
Wat een treurnis.
vrijdag 18 oktober 2019 om 12:54
Ze is pas 21 he? Puberbrein....
vrijdag 18 oktober 2019 om 12:59
Eens. Infantilisering is het. We sturen in oorlog godbetert 18 jarigen die kant op, nog maar pas geleden had je op je 21e waarschijnlijk een echtgenoot en een kind en opeens zijn we ontoerekeningsvatbaar omdat je brein nog niet uitgegroeid is. Je gaat niet van niveau goudvis naar IQ van 120 tussen je 18e en 23e.
vrijdag 18 oktober 2019 om 12:59
Was ook niet serieus bedoeld
vrijdag 18 oktober 2019 om 13:00
Helemaal mee eens hoor!Malinois schreef: ↑18-10-2019 12:59Eens. Infantilisering is het. We sturen in oorlog godbetert 18 jarigen die kant op, nog maar pas geleden had je op je 21e waarschijnlijk een echtgenoot en een kind en opeens zijn we ontoerekeningsvatbaar omdat je brein nog niet uitgegroeid is. Je gaat niet van niveau goudvis naar IQ van 120 tussen je 18e en 23e.
vrijdag 18 oktober 2019 om 13:00
Ik voelde me ook direct aangesproken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 18 oktober 2019 om 13:11
Oja, die het zo fijn vindt dat Mengele geëxperimenteerd heeft, want daar hebben we nu baat bij.
vrijdag 18 oktober 2019 om 13:12
Wij zijn een land van meningen.
Sinds kort begeef ik me in een omgeving die totaal anders is dan de mijne. Waar mensen een heel ander perspectief hebben op zaken die ik best belangrijk vind. En ik zie daar best dingen waar ik van alles van kan vinden. Maar ik loop daar rond, zie dingen, hoor dingen en fotografeer. En vind er niets van, heb geen oordeel. En dat is zo fijn. Om eens een keer in je leven ergens geen oordeel of sterke mening over te hebben.
Sinds kort begeef ik me in een omgeving die totaal anders is dan de mijne. Waar mensen een heel ander perspectief hebben op zaken die ik best belangrijk vind. En ik zie daar best dingen waar ik van alles van kan vinden. Maar ik loop daar rond, zie dingen, hoor dingen en fotografeer. En vind er niets van, heb geen oordeel. En dat is zo fijn. Om eens een keer in je leven ergens geen oordeel of sterke mening over te hebben.
vrijdag 18 oktober 2019 om 13:27