Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 18 oktober 2019 om 14:51
Ik vind het echt de meest onzinnige topics ever en dat gestaf daar vaak te grappig. Dat er dan weer dom gemodereerd wordt is weer veelzeggend.
vrijdag 18 oktober 2019 om 14:56
ModeratorViva schreef: ↑18-10-2019 14:27Ik begrijp jullie punt en het ligt in dit topic inderdaad iets anders. In dit geval ging de speculatie echt te ver en hebben wij het beoordeeld als laster.
Hopende jullie voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dat Marreko een viespeuk is? Wat is het verschil met topics over Michael Jackson en R Kelly? Dood en ver weg ofzo?
vrijdag 18 oktober 2019 om 14:57
Hoi mods.ModeratorViva schreef: ↑18-10-2019 14:27Ik begrijp jullie punt en het ligt in dit topic inderdaad iets anders. In dit geval ging de speculatie echt te ver en hebben wij het beoordeeld als laster.
Hopende jullie voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Volgens mij snappen jullie niet wat laster betekent. Dat woord gebruiken is hier echt heel erg ongepast.
Daarnaast zijn er nog heeeeeeeeel veel andere topics waar vergelijkbaar of zelfs veel heftiger gespeculeerd wordt. Ook over zaken waarvan al lang bewezen is dat het niet waar is, en dat mag allemaal wel gewoon blijven staan.
vrijdag 18 oktober 2019 om 16:43
Ja, dat is wel een rare, vond ik een tijdje terug. Dat we in Nedeland weer meer kinderen moeten maken, want er is te weinig jeugd, maar dat we migranten moesten weren uit Nederland, want dan werd het te druk. Ofzo, globaal. Als je dan voorzichtig iets oppert over 'overbevolking' dan is dat ook op te lossen door de grenzen te sluiten. Bijzonder wel. Kennelijk stop de overbevolking op onze aardbol als wij de migranten buiten onze grenzen houden.
Later is nu
vrijdag 18 oktober 2019 om 16:57
Dreamer schreef: ↑18-10-2019 16:43Ja, dat is wel een rare, vond ik een tijdje terug. Dat we in Nedeland weer meer kinderen moeten maken, want er is te weinig jeugd, maar dat we migranten moesten weren uit Nederland, want dan werd het te druk. Ofzo, globaal. Als je dan voorzichtig iets oppert over 'overbevolking' dan is dat ook op te lossen door de grenzen te sluiten. Bijzonder wel. Kennelijk stop de overbevolking op onze aardbol als wij de migranten buiten onze grenzen houden.
Als ik het nou even zuiver wetenschappelijk benader kom ik tot de volgende conclusie:
Als we dat kleine groepje kortzichtige idioten op een eilandje zouden zetten is er hier ineens wel ruimte voor een hele grote groep meer mensen. Een veelvoud van dat groepje op het eiland. Dat betekent feitelijk dat het kleine groepje kortzichtige idioten dus een onevenredig groot deel van onze ruimte in neemt. En wordt het probleem, dat het hier schijnbaar zo vol is, voor een onevenredig groot deel door hun zelf veroorzaakt.
Het is dan logisch dat zij zelf bijdragen aan de oplossing en oprotten. Zij blij, wij blij, probleem opgelost.
vrijdag 18 oktober 2019 om 17:01
.Ze snappen het niet.
Geen bijzonderheden
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:01
Geen bloemkool eten helpt ook.Betty_Slocombe schreef: ↑18-10-2019 18:35Godsgruwelijk veel bloemkool.
Als ik werk, gebeurt hier altijd van alles. Als ik er wel ben, gebeurt er niets. Dat is toch interessant, misschien moet ik vaker wegblijven.
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:12
Herkenbaar.Betty_Slocombe schreef: ↑18-10-2019 18:35Godsgruwelijk veel bloemkool.
Als ik werk, gebeurt hier altijd van alles. Als ik er wel ben, gebeurt er niets. Dat is toch interessant, misschien moet ik vaker wegblijven.
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:14
Ik zeg toch: Almere. Hek om Almere en klaar.SHIFTY schreef: ↑18-10-2019 16:57Als ik het nou even zuiver wetenschappelijk benader kom ik tot de volgende conclusie:
Als we dat kleine groepje kortzichtige idioten op een eilandje zouden zetten is er hier ineens wel ruimte voor een hele grote groep meer mensen. Een veelvoud van dat groepje op het eiland. Dat betekent feitelijk dat het kleine groepje kortzichtige idioten dus een onevenredig groot deel van onze ruimte in neemt. En wordt het probleem, dat het hier schijnbaar zo vol is, voor een onevenredig groot deel door hun zelf veroorzaakt.
Het is dan logisch dat zij zelf bijdragen aan de oplossing en oprotten. Zij blij, wij blij, probleem opgelost.