Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 19 oktober 2019 om 17:10
Daar kan ik niet over oordelen, bijna niemand heeft nog z'n oude nick vanaf de begintijd van het forum en ik ben er meer een jaar of 4 mee gestopt destijds. Wat ik al zei mij valt gewoon de enorme krampachtige manier van modereren op.Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2019 17:03Meer debiel dan overgevoelig.
Maar wat de lol ook weg haalt is het feit dat de gangmakers van toen oud en zuur aan het worden zijn.

zaterdag 19 oktober 2019 om 17:17
Het is een mbo functie zag ik laatst. Meisjes van 17 die stage lopen, meisjes van 18-19 die een jaarcontract hebben. Niet supersterk in taal, preutste en dominant normerende generatie, niet begrijpen wat een forum is (soort Snapchat ofzo) en dan een CM die niet veel ouder is en dat moet aansturen en absoluut GEEN feedback wil.
Dan krijg je dit.

zaterdag 19 oktober 2019 om 17:20
Kut is dat hè? Had ik laatst ook en niet eens veel gedronken. OuderdomPoesinBoots schreef: ↑19-10-2019 17:18Als je het verpakt als ervaring mag je het vertellen toch?
Echt in geen tijden zo beroerd geweest![]()

zaterdag 19 oktober 2019 om 17:27
Daar heb ik vandaag een beetje op zitten kauwen en ik denk dat je gewoon gelijk hebt.Suðri schreef: ↑19-10-2019 17:17Het is een mbo functie zag ik laatst. Meisjes van 17 die stage lopen, meisjes van 18-19 die een jaarcontract hebben. Niet supersterk in taal, preutse en dominant normerende generatie, niet begrijpen wat een forum is (soort Snapchat ofzo) en dan een CM die niet veel ouder is en dat moet aansturen en absoluut GEEN feedback wil.
Dan krijg je dit.
Ben nu 50+ en een beetje en denk soms echt dat we weer ergens halverwege de vorige eeuw zitten.
There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 19 oktober 2019 om 18:07
Grobbekuiken_ schreef: ↑19-10-2019 17:27Daar heb ik vandaag een beetje op zitten kauwen en ik denk dat je gewoon gelijk hebt.
Ben nu 50+ en een beetje en denk soms echt dat we weer ergens halverwege de vorige eeuw zitten.
50+ en beetje
Gisteren vroeg iemand hoe oud ik ben. 48.
En wanneer word je 50?
Nog lang niet...duurt nog zeker 4 jaar.

zaterdag 19 oktober 2019 om 18:43
Ik weet het ik weet het ik weet hetPoesinBoots schreef: ↑19-10-2019 18:0750+ en beetje![]()
Gisteren vroeg iemand hoe oud ik ben. 48.
En wanneer word je 50?
Nog lang niet...duurt nog zeker 4 jaar.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 19 oktober 2019 om 21:39
Stuur ze gewoon naar hun kamer.the_Wicked_Witch schreef: ↑19-10-2019 21:01Mijn pubers lullen nu al twee uur tegen me aan. Over niks.
Ik wil graag een afgesloten gecapittoneerd kamertje. Voor mezelf.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 19 oktober 2019 om 21:54
Als ze er niet pas over 9 jaar uit mogen valt dat wel mee.
zaterdag 19 oktober 2019 om 22:00
Zo blij dat ik daar nooit last van heb gehad.
Ook toen ze allang een volwassen bedtijd hadden moesten ze om 20 uur naar hun kamer, zodat ik ongestoord journaal en andere tv-programma's kon kijken.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 19 oktober 2019 om 22:00
Ja, kloten heden. Alles is kut aan het heden en vroeger was alles beter. Zeker de katers die sneller weggingen.PoesinBoots schreef: ↑19-10-2019 15:12Vroeger was alles beter enzo.
Vroeger kon ik ook gewoon zonder kater door na een avond slempen. Nu lig ik voor deaud op de bank met een emmer naast me.
De familieborrel was leuk.

Hoe is het nu? Emmer al weg kunnen zetten?

zaterdag 19 oktober 2019 om 22:08
Meestal doen ze dat ook wel. Maar nu waren we eerst uit eten geweest met mijn ouders, dus ik zat al vanaf 5 uur in het geleuter. Heel gezellig hoor, maar op een gegeven moment kan ik écht niet meer luisteren naar games, insta, en een gitaar willen kopen (compleet met 600 linkjes die ik moet bekijken