Date?

23-10-2019 21:30 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets meer dan 2.5 jaar geleden iemand leren kennen via Tinder. We hebben 1 date gehad en toen liet hij niks meer horen.

Ongeveer driekwart jaar later kreeg ik out of the blue midden in de nacht een berichtje van hem. Hij zei dat het hem heel erg speet, wat ie mij heeft aangedaan en begreep als ik niks zou laten horen. Ik was perplex en vroeg hem naar de reden en hij zei dat hij mij leuker vond dan ‘hoort’ na 1 date en dat ie dat eng vond en daarom niks meer liet horen. We hebben toen ongeveer 1 tot 2 weken contact gehad en toen verwaterde het.

Ik weet op de dag van vandaag niet of ik het moet geloven maar ergens is het wel vleiend.

In dit jaar kregen we weer contact, maar het was niet veel. Tot mijn moeder in het ZH kwam eind augustus en ik dit tegen hem zei. Hij steunde mij online erg veel en ik had het idee dat hij de enige was die mij op dat moment begreep qua emoties en gevoel. Dit heb ik ook tegen hem gezegd. Toen kwam het uit op een lolletje en vanuit daar hebben we afgesproken om elkaar weer een keer te zien. Toen ik de datum bevestigde zei hij wel spontaan: ‘it’s a date!’

Ik merk dat ik onzeker ben, vooral over mijzelf omdat ik bang ben dat we niks te vertellen hebben. Maar misschien ook onzeker omdat ik best zenuwachtig ben om hem na 2.5 jaar en voor de 3e keer in contact te zijn, hem weer te zien. Ik kijk er wel heel erg naar uit.

Heeft iemand advies? Over de hele situatie, over de ‘date’ en alles?
Vond je hem na die eerste date wel leuk ?
Hij steunde me online, nou daar heb je wat aan hoor :flirting:

Wel een leuk excuus, ik vond je zo leuk na de eerste dat dat ik niets meer van me liet horen. Ben benieuwd wat hij doet als hij van je houdt. Enkeltje Australië?
Ja. Toen ik naar huis ging had ik twijfels en zoiets van dat het voor mij niks was maar toen ik thuis was en ik alles een plekje gaf dacht ik er heel anders over. Toen wilde ik hem graag nog een keer zien.
Gatekeeper* schreef:
23-10-2019 21:33

Wel een leuk excuus, ik vond je zo leuk na de eerste dat dat ik niets meer van me liet horen. Ben benieuwd wat hij doet als hij van je houdt. Enkeltje Australië?
Hij steunde mij online omdat hij op 1/1.5 uur rijden afstand woont en we allebei héél veel werken. (Niet om het schoon te praten ;))

Als ik vriendinnen niet appte zeiden ze ‘waarom app je niet?’ en als ik zei dat ik vanwege de situatie even ‘geen zin’ had konden ze het niet waarderen en hij wel.
Gatekeeper* schreef:
23-10-2019 21:33

😂
Weird. Ik denk eerder dat hij destijds verder is gaan kijken, nu niemand heeft en zijn oude contactenlijst weer eens langsging. Vele ex dates appen weer na een hele tijd. Heb ik ook vaak meegemaakt, en altijd degenen die na een date niets meer lieten horen. Zulke mannen krijgen van mij een dikke vinger.
Gewoon daten als jij daar zin in hebt maar wel in je achterhoofd houden dat het hem 2,5 jaar heeft gekost om zijn gevoelens naar jou te uiten. Voor zo'n man moet je wel héél veel geduld hebben :P
.
Julus schreef:
23-10-2019 21:41
Weird. Ik denk eerder dat hij destijds verder is gaan kijken, nu niemand heeft en zijn oude contactenlijst weer eens langsging. Vele ex dates appen weer na een hele tijd. Heb ik ook vaak meegemaakt, en altijd degenen die na een date niets meer lieten horen. Zulke mannen krijgen van mij een dikke vinger.
Dit ^

Als je gaat zou ik niet te hard van stapel lopen en een beetje uitvragen hoe zijn leven er afgelopen 2,5 jaar heeft uitgezien.
Julus schreef:
Dit idd. Mijn standaard antwoord is altijd: "wie is dit?" Want ik verwijder de nummers van dates als ik niks meer hoor :-D

TO, hij had gewoon íemand anders, dat ging uit en nu probeert hij t weer bij jou. Het is aan jou of je t accepteert dat iemand zo doet. Ik zou t wel weten.
We hadden allebei elkaars nummer niet meer, ik heb die gisteren aan hem gevraagd.

Ik doe ook voorzichtig, ook al kijk ik er wél echt naar uit.
CherokeeRose1977 schreef:
23-10-2019 21:49
Dit idd. Mijn standaard antwoord is altijd: "wie is dit?" Want ik verwijder de nummers van dates als ik niks meer hoor :-D

TO, hij had gewoon íemand anders, dat ging uit en nu probeert hij t weer bij jou. Het is aan jou of je t accepteert dat iemand zo doet. Ik zou t wel weten.
Haha inderdaad. Ik verwijder direct het nummer maar het blijft apart dat de heren je nummer bewaren. Ook ik vraag dan wie is dit? Dan krijg ik: Johnnie, hoe gaat het met je? Ik moest aan je denken bladieblabla.
Oftewel chronische jeuk en jij bent voorhanden. De moeite waard om wat in te investeren voor een wip. En daarna is hij pleite.
Joh, die had gewoon jeuk.
YellowBanana schreef:
23-10-2019 21:36
Hij steunde mij online

Als ik vriendinnen niet appte zeiden ze ‘waarom app je niet?’ en als ik zei dat ik vanwege de situatie even ‘geen zin’ had konden ze het niet waarderen en hij wel.
Hij steunde je door niet te appen? Apart.

Veel meegemaakt en.mezelf ook wel eens schuldig aan gemaakt.
Je bent niet leuk genoeg om voor te gaan maar wel voor afleiding nu er even niets beter beschikbaar is.
Mijn god. Hoe wanhopig ben jij?
Attraverso schreef:
23-10-2019 22:22
Hij steunde je door niet te appen? Apart.

Veel meegemaakt en.mezelf ook wel eens schuldig aan gemaakt.
Je bent niet leuk genoeg om voor te gaan maar wel voor afleiding nu er even niets beter beschikbaar is.
Hij appte wel. Als ík niet appte omdat ik er even doorheen zat, begreep hij dat wel maar vriendinnen niet. Vriendinnen vonden dat raar en werden boos.
SjaanRoeispaan schreef:
23-10-2019 22:33
Mijn god. Hoe wanhopig ben jij?
Hoezo ben ik nou weer wanhopig? 😂
Julus schreef:
Dit.
Negeerstand idd.
Ik vertrouw het niet. Ik denk dat hij alleen wil neuken.
Je zal er niet veel aan hebben als je door gaat met hem. Tenzij je opbloeit van genegeerd worden.
Trouwens, dat hij zei dat hij t eng vond enzo, daar is niks vleiends aan. Classic player move.

En als jij er in trapt, dan zal hij dat een gegeven moment weer doen.

Echt, cancel de date en verwijder zijn nummer.
en wat gaan jullie doen?
Lorem Ipsum
Hij was toen met meerdere tegelijk aan het daten en had voor een andere gekozen indertijd.

Dat kan gewoon, ik zou hem een kans geven. Maar hou wel in je achterhoofd dat het goed kan dat hij alleen een keertje wil neuken.
VelvetVolvo schreef:
24-10-2019 11:27
Hij was toen met meerdere tegelijk aan het daten en had voor een andere gekozen indertijd.

Dat kan gewoon, ik zou hem een kans geven. Maar hou wel in je achterhoofd dat het goed kan dat hij alleen een keertje wil neuken.
Altijd leuk, eerst gewoon niks meer laten horen. Nu 2e (of 10e) keus.

Echt hebben meiden van nu echt geen eigenwaarde meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven