Wat te doen?

24-10-2019 03:39 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu een relatie van 2.5 jaar waarin mijn vriend 1x met haar heeft gezoend na een jaar.
Nu wil hij weer contact op vriendschappelijke basis met haar omdat zij zijn maatje was.
En dat haar missen hem stres oplevert.
Voor de rest is de relatie goed denk ik.
Wat vinden jullie toe laten of niet?
anoniem_391903 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 02:37
4.01% gewijzigd
Haar missen levert hem stress op? Jammer joh. Heb je hem gevraagd wat hij verwacht dat het met jou zal doen als jij weet dat zij elkaar weer zien?

Voor mij zou het een no-go zijn. Hij mag haar zien, maar dan is hij mij kwijt.
Weet je echt niet wat je moet doen? Zie het advies van Nandina.
Wie mist hij liever, zij of jou?

Van twee walletjes eten kan niet.
Jij hoort zijn maatje te zijn.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hahahaha met open ogen val je erin! Hoe kan hij het voorstellen nadat hij jou zo gekwetst heeft?
Hell no. Iets met kat en spek.
Is hij echt zó leuk als hij na een jaar al vreemdging en nu zijn vriendinnetje gewoon weer in jullie leven wil manoeuvreren?
"Sorry schatje, maar toen ik haar weer zag was ik zo blij dat ik het niet laten kon om haar te zoenen. Eigenlijk wilde ik met haar vrijen, maar uit respect voor jou heb ik dat niet gedaan."
Dat ie het überhaupt uit z'n mond durft te krijgen. En dat jij er nog serieus over nadenkt ook.

Wat is er precies zo leuk aan je vriend? Gaat na 1 jaar al vreemd en wil ook weer vrienden zijn met diegene waarmee hij dat heeft gedaan. Als dit mijn vriend was geweest had ik gezegd dat hij maar lekker bij haar gaat zitten, voorgoed. Klinkt niet alsof hij jullie relatie ook maar een beetje serieus neemt.
Oh ok... en dat zijn omgang met haar jou stress oplevert doet er niet toe? Dus jij doet er niet toe.

ik vind alleen al dat hij het durft te opperen zo dom/respectloos/manipulatief dat ik denk dat ik ter plekke mijn sleutel had teruggevraagd en hem veel plezier had gewenst met haar
Lorem Ipsum
Je dénkt dat je relatie voor de rest goed is?
Waaruit blijkt dat, of maak je jezelf dat vooral wijs?

Maar wat de rest als zegt, dacht het niet zeg!
There is always something happening, and it's usually right now
turquasi schreef:
24-10-2019 10:08
Oh ok... en dat zijn omgang met haar jou stress oplevert doet er niet toe? Dus jij doet er niet toe.

ik vind alleen al dat hij het durft te opperen zo dom/respectloos/manipulatief dat ik denk dat ik ter plekke mijn sleutel had teruggevraagd en hem veel plezier had gewenst met haar

Dit! +1
de wereld wacht om ontdekt te worden
zij was zijn maatje? Oke doei!

Ik zou niet snel iemand iets verbieden maar als zijn contact met "zijn maatje" belangrijker is dan mijn gevoel dan pak ik mijn koffers en kan hij het uitzoeken met zijn maatje...

waarom overweeg je dit?
HIj ging al eerder vreemd met haar. Ik gok maar zo dat als jij 'nee' zegt hij alsnog contact met haar zou onderhouden, achter je rug om.
Met zo'n vriend heb je geen vijanden nodig. Meteen de deur uittrappen.
En jou? Levert het jou geen stress op als hij weer contact heeft met dat meisje? Lijkt me wel.. Een erg egoïstische beslissing dus.
Ik ben echt niet van dingen verbieden, maar in dit geval zou ik hem zeker voor de keuze stellen: “zij of ik”
ik ben enorm openminded maar in dit geval niet. Ik zou er ansich geen problemen mee hebben als ze contact zouden hebben maar de enkele uitspraak dat haar missen hem stress oplevert doet bij mij de deur dicht.
Waar is je zelfrespect? Dit is niet eens topicwaardig. Gewoon 'nee'. Klaar. Die stress kan ie op een donker plekje steken.
Wat zijn we eensgezind vandaag. Kortom antwoord is duidelijk. Laat je niet manipuleren. Gaat hij weer met haar om omdat hij anders 'stress' heeft weet je al lang wat er uiteindelijk gaat gebeuren. Ik denk dat ik voor hem had gekozen. Een partner die dit alleen al voorlegt mag opzouten. Hij is potdomme vreemdgegaan met haar. Hij mist haar en dat gemis levert hem 'stress' op. Natuurlijk! Duh
Tiswa schreef:
24-10-2019 12:02
Ik ben echt niet van dingen verbieden, maar in dit geval zou ik hem zeker voor de keuze stellen: “zij of ik”

Nou, dit eigenlijk.

Mijn man gaat ook wel met andere vrouwen uit eten, ik wel met andere mannen, maar hij is er (voor zover ik weet) nooit mee in bed gedoken. Dan zou ik toch wel zoiets hebben van "ach schat, krijg je daar zóveel stress van? Nou, goed gemaakt, ga jij naar je maatje en ik naar m'n eigen huis" :bye:
Later is nu
Tiswa schreef:
24-10-2019 12:02
Precies, wat een mafklapper! Er eerst mee vreemdgaan en er dan nog bevriend met haar willen blijven :facepalm:
Wat een eikel zeg! Ik ben echt heel makkelijk met man/vrouw vriendschappen, maar deze man zou ik per direct de deur uit schoppen. Hoe komt hij erop?

Ik denk niet dat ik er na dit verhaal nog op zou kunnen vertrouwen dat hij geen contact meer met haar opneemt. Waarschijnlijk heeft hij dat allang gedaan.
Wat mij betreft dus exit.
Dit is echt heel erg raar van je vriend.
Die vraag alleen al was voor mij genoeg geweest om hem eruit te trappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven