Ervaring innestelingsbloeding?

27-10-2019 10:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Wie van jullie heeft ervaring met een innestelingsbloeding?

Ik begon vrijdag op 9DPO te bloeden, en dacht eerst aan een innestelingsbloeding. Maar de bloeding is heviger dan ik zou verwachten. Als dit mijn menstruatie al is, dan ben ik een week te vroeg (wat normaal nooit voorkomt maar wat zou kunnen natuurlijk...)

Wil morgen alsnog de verloskundige bellen voor advies (ik heb onlangs een miskraam gehad, vandaar) maar ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen.

Alvast bedankt :shame:
Het kan een innestelingsbloeding zijn. Het enige dat je kunt doen is wachten. Wat verwacht je van de verloskundige?
Ik had een innestelingsbloeding, ook rond 9DPO volgens mij. Het duurde een paar uur en was wel veel helderrood bloed.

Bloed je nu dus al drie dagen? Want dat lijkt dan meer op een menstruatie. Je kunt alleen maar afwachten en eventueel over een week een test doen.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een innestelingsbloeding gehad. Het was een beetje bruin van kleur en niet erg veel. Ik schrok er wel van en ik had ook buikkrampen. Na een dag was het over en de zwangerschap is verder goed verlopen.
Ik heb ook 5 keer een miskraam gehad en toen verloor ik gelijk veel meer bloed en was het helderrood.
Ik had op 11 DPO positief getest en in de middag bruinig bloedverlies (wel alleen met afvegen). Precies zoals mijn menstruatie normaal begint. Maar inderdaad ook vroeger dan ik eigenlijk zou 'moeten'. Dus op dat moment had ik zoiets van 'dit is dus waarom mensen niet zo vroeg testen'.

Iets later nogmaals bij afvegen bruin bloedverlies maar dat was het.

1 dag na NOD een mooie positieve test!

In mijn geval was het dus niet negatief en waarschijnlijk een innestelingsbloeding.
Blondie456 schreef:
27-10-2019 10:13
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een innestelingsbloeding gehad. Het was een beetje bruin van kleur en niet erg veel. Ik schrok er wel van en ik had ook buikkrampen. Na een dag was het over en de zwangerschap is verder goed verlopen.
Dit ook gehad bij tweede zwangerschap.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Bedankt!

Nou mocht het een menstruatie zijn (waar ik voor nu even vanuit ga) dan wil ik graag alsnog een controle echo bij de verloskundige. Die heb ik nog niet gehad na de miskraam (leek haar onnodig), maar als ik nu echt een cyclus van 20 dagen heb heeft dat sowieso met de miskraam te maken. En dan wil ik dus graag zeker weten of het nu daarbinnen ‘schoon’ is. Vandaar.. Het bloeden is vrijdag eind van de middag begonnen, toen was het een klein beetje. Zaterdag een tampon vol en nu weer een klein beetje.
Innestelingsbloeding gehad bij de eerste. Ook rond 9/10 dpo. Duurde een dag of vier. Inderdaad tampon vol. Bruinig. Ik dacht eerst dat het een menstruatie was, maar dat was wel een erg lichte dan. Maar voor innesteling vond ik het weer veel. Maar was blijkbaar wel zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven