Ervaring innestelingsbloeding?
zondag 27 oktober 2019 om 10:03
Hoi meiden,
Wie van jullie heeft ervaring met een innestelingsbloeding?
Ik begon vrijdag op 9DPO te bloeden, en dacht eerst aan een innestelingsbloeding. Maar de bloeding is heviger dan ik zou verwachten. Als dit mijn menstruatie al is, dan ben ik een week te vroeg (wat normaal nooit voorkomt maar wat zou kunnen natuurlijk...)
Wil morgen alsnog de verloskundige bellen voor advies (ik heb onlangs een miskraam gehad, vandaar) maar ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen.
Alvast bedankt
Wie van jullie heeft ervaring met een innestelingsbloeding?
Ik begon vrijdag op 9DPO te bloeden, en dacht eerst aan een innestelingsbloeding. Maar de bloeding is heviger dan ik zou verwachten. Als dit mijn menstruatie al is, dan ben ik een week te vroeg (wat normaal nooit voorkomt maar wat zou kunnen natuurlijk...)
Wil morgen alsnog de verloskundige bellen voor advies (ik heb onlangs een miskraam gehad, vandaar) maar ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen.
Alvast bedankt
zondag 27 oktober 2019 om 10:11
zondag 27 oktober 2019 om 10:13
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een innestelingsbloeding gehad. Het was een beetje bruin van kleur en niet erg veel. Ik schrok er wel van en ik had ook buikkrampen. Na een dag was het over en de zwangerschap is verder goed verlopen.
Ik heb ook 5 keer een miskraam gehad en toen verloor ik gelijk veel meer bloed en was het helderrood.
Ik heb ook 5 keer een miskraam gehad en toen verloor ik gelijk veel meer bloed en was het helderrood.
zondag 27 oktober 2019 om 10:17
Ik had op 11 DPO positief getest en in de middag bruinig bloedverlies (wel alleen met afvegen). Precies zoals mijn menstruatie normaal begint. Maar inderdaad ook vroeger dan ik eigenlijk zou 'moeten'. Dus op dat moment had ik zoiets van 'dit is dus waarom mensen niet zo vroeg testen'.
Iets later nogmaals bij afvegen bruin bloedverlies maar dat was het.
1 dag na NOD een mooie positieve test!
In mijn geval was het dus niet negatief en waarschijnlijk een innestelingsbloeding.
Iets later nogmaals bij afvegen bruin bloedverlies maar dat was het.
1 dag na NOD een mooie positieve test!
In mijn geval was het dus niet negatief en waarschijnlijk een innestelingsbloeding.
zondag 27 oktober 2019 om 10:19
Dit ook gehad bij tweede zwangerschap.Blondie456 schreef: ↑27-10-2019 10:13Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een innestelingsbloeding gehad. Het was een beetje bruin van kleur en niet erg veel. Ik schrok er wel van en ik had ook buikkrampen. Na een dag was het over en de zwangerschap is verder goed verlopen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zondag 27 oktober 2019 om 10:30
Bedankt!
Nou mocht het een menstruatie zijn (waar ik voor nu even vanuit ga) dan wil ik graag alsnog een controle echo bij de verloskundige. Die heb ik nog niet gehad na de miskraam (leek haar onnodig), maar als ik nu echt een cyclus van 20 dagen heb heeft dat sowieso met de miskraam te maken. En dan wil ik dus graag zeker weten of het nu daarbinnen ‘schoon’ is. Vandaar.. Het bloeden is vrijdag eind van de middag begonnen, toen was het een klein beetje. Zaterdag een tampon vol en nu weer een klein beetje.
Nou mocht het een menstruatie zijn (waar ik voor nu even vanuit ga) dan wil ik graag alsnog een controle echo bij de verloskundige. Die heb ik nog niet gehad na de miskraam (leek haar onnodig), maar als ik nu echt een cyclus van 20 dagen heb heeft dat sowieso met de miskraam te maken. En dan wil ik dus graag zeker weten of het nu daarbinnen ‘schoon’ is. Vandaar.. Het bloeden is vrijdag eind van de middag begonnen, toen was het een klein beetje. Zaterdag een tampon vol en nu weer een klein beetje.
zondag 27 oktober 2019 om 14:35