Date en afstand
zondag 27 oktober 2019 om 16:03
Ik heb morgen eindelijk weer een leuke date. We appen nu een week en het klikt zo goed dat ik al kriebels in mijn buik krijg. We spreken morgen in mijn stad af.
Maar nu komt het; hij woont een uur bij mij vandaan, bijna 2 uur als ik uit mijn werk kom (ik werk op een afstand vanuit huis). Ik woon met huisgenoten en de afspraak is geen partners die blijven slapen, dus ik zou naar hem moeten als ik dat wil. Doordeweeks is dat alleen niet te doen, ook omdat ik om 5 uur op moet als ik naar het werk ga als ik vanuit zijn stad ga. Dat zou betekenen alleen in het weekend blijven slapen en ik ben bang dat hij dat te weinig vindt. Mijn ex had bijvoorbeeld een 4 nachten in de week eis. Hoe ga ik dit aangeven? Ik vind het ook al overhaast om dit bij een date re zeggen maar ik zie nu al gedoe.
Maar nu komt het; hij woont een uur bij mij vandaan, bijna 2 uur als ik uit mijn werk kom (ik werk op een afstand vanuit huis). Ik woon met huisgenoten en de afspraak is geen partners die blijven slapen, dus ik zou naar hem moeten als ik dat wil. Doordeweeks is dat alleen niet te doen, ook omdat ik om 5 uur op moet als ik naar het werk ga als ik vanuit zijn stad ga. Dat zou betekenen alleen in het weekend blijven slapen en ik ben bang dat hij dat te weinig vindt. Mijn ex had bijvoorbeeld een 4 nachten in de week eis. Hoe ga ik dit aangeven? Ik vind het ook al overhaast om dit bij een date re zeggen maar ik zie nu al gedoe.
zondag 27 oktober 2019 om 16:07
Haha, overdag werk ik helaas.Marnamai schreef: ↑27-10-2019 16:06Relax.
Jij ziet jezelf al zo'n beetje half samenwonen terwijl je hem nog niet 1 keer live gezien hebt???
Eerst maar eens die date afwachten en minstens 3 à 5 dates afwachten voor er seks aan te pas komt.
En "geen partners die blijven slapen" ... dan seks je overdag.
Maar je hebt gelijk, ik overhaast. Ik heb meestal seks op date twee of drie, dus eerst maar eens door date 1 komen.
zondag 27 oktober 2019 om 16:15
Ik snap wel dat als je met een aantal mensen samenwoont dat die niet voortdurend ges*ks willen horen komen uit elke kamer.
En rustig willen kunnen slapen 's nachts.
Zeker als de muren wat dun zijn.
Of dat een ontbijttafel voor 4 niet voorzien is op 7 of 8 mensen.
zondag 27 oktober 2019 om 16:16
Als hij je echt leuk vindt zal hij geen probleem hebben om tot het weekeind te wachten na paar dates.
Loop niet te hard van stapel mannen schrikken nogal als je hem meteen elk weekeind wil opeisen.
Zelf wel 1e keer meteen seks gehad.
Geen spijt van gehad er was een soort klik en we wilden beide
Juist door de sex ben ik erg gek op hem geworden
Wel ben ik geschrokken hoe impulsief ik was
Iemand die ik niet kende en meteen eerste nacht blijven slapen
Zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan in mijn leven
Loop niet te hard van stapel mannen schrikken nogal als je hem meteen elk weekeind wil opeisen.
Zelf wel 1e keer meteen seks gehad.
Geen spijt van gehad er was een soort klik en we wilden beide
Juist door de sex ben ik erg gek op hem geworden
Wel ben ik geschrokken hoe impulsief ik was
Iemand die ik niet kende en meteen eerste nacht blijven slapen
Zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan in mijn leven
zondag 27 oktober 2019 om 16:18
je kunt toch afspreken, dat de lover op de kamer ontbijt?
en de seksgeluiden beetje stil houdt??
zondag 27 oktober 2019 om 16:22
Ja hij vond anders dat ik niet genoeg tijd aan hem besteed. Dat was wel verstikkend
Ik huur een kamer in een gebouw met een andere vrouw en een alleenstaande moeder en haar kind. Ik vind die afspraak redelijk.
zondag 27 oktober 2019 om 16:24
Toen ik op kamers zat had ik overigens toch ook niet elke dag of elke week seks willen horen van mijn huisgenoten.
Waarbij er bij mij nog een verschil lag in een vaste relatie en een scharrel.
Dat die vaste relatie na een tijd af en toe langs kwam ... hij deed maar.
Maar die scharrel ... die doe je maar zo veel mogelijk buitenshuis.
De muren waren flinterdun, dus je hoorde elke zucht.
En als je dan zo graag 4 keer per week wil samenslapen ... ga dan maar gewoon samenwonen of 4 keer per week zijn kant op.
En als je dan zo graag 4 keer per week wil samenslapen ... ga dan maar gewoon samenwonen of 4 keer per week zijn kant op.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 16:25
3.20% gewijzigd
zondag 27 oktober 2019 om 16:25
Dat klopt. Ik ben aan het sparen voor een koopwoning maar met de huidige prijzen houd ik dat liever nog even af.Marnamai schreef: ↑27-10-2019 16:24Toen ik op kamers zat had ik overigens toch ook niet elke dag of elke week seks willen horen van mijn huisgenoten.
En als je dan zo graag 4 keer per week wil samenslapen ... ga dan maar gewoon samenwonen.
zondag 27 oktober 2019 om 16:27
Dat dus. Ik denk echt dat als we een jaar samen zouden zijn mijn huisgenoot dat ok vindt, maar elke maand een andere man vind ik ook niks.Marnamai schreef: ↑27-10-2019 16:24Toen ik op kamers zat had ik overigens toch ook niet elke dag of elke week seks willen horen van mijn huisgenoten.
zondag 27 oktober 2019 om 16:28
Maar hoe hebben jouw huisgenoten dan last van jouw scharrels? Ik heb met 3 huisgenoten gewoond en zij hebben nooit meegekregen dat ik iemand meenam. We gingen niet uitgebreid in de woonkamer ontbijten ofzo. Ze zullen ze hooguit hebben horen praten.
zondag 27 oktober 2019 om 16:32
Er woont ook een kind en het is niet netjes als kind in de nacht een halfnaakte man naar de wc ziet gaan. Natuurlijk kan mijn kamer op slot overdag.
zondag 27 oktober 2019 om 16:40
Dan zorgt ie dat ie niet halfnaakt is. Als je een vaste vriend hebt kan dat trouwens nog steeds gebeuren. Is het dan minder erg?