Daten: alleen maar thuis

28-10-2019 15:05 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De laatste tijd kom ik veel mannen tegen die vooral gewoon thuis willen chillen als "afspraakje". Ik ben hier eerder mee in zee gegaan, want ik wist zelf niet of ik er nou echt serieus mee zou willen daten of niet. Maar vaak was ik dan na 3 of 4 keer al uit gekeken, omdat ik het al snel saai vind.

Nu heb ik iemand ontmoet waarvan ik denk ja je lijkt me wel een leukerd. Nu 2 keer afgesproken (thuis) en het lijkt me leuk wat te gaan doen met diegene. Omdat het me leuk lijkt maar ook omdat ik het zonde zou vinden als ik na 1 of 2 keer verder afspreken alweer ben uitgekeken. Dus ik gaf aan dat het me leuk leek om iets te gaan doen. Hij liet subtiel doorschemeren dat ie thuis afspreken wel prima vindt. Ik gaf toen nog eens extra aan dat ik het anders al snel wat eentonig ga vinden als het altijd maar thuis is (gewoon in het algemeen. Niet per se met hem). Hij gaf als reactie dat wel even zouden kijken.

Denken jullie dat ik te direct ben geweest? Ik kan namelijk soms dingen nogal recht voor zijn raap zeggen en ik ben al vaker niet subtiel genoemd door meerdere mensen. Ik hou zelf van directheid, maar nu twijfel ik weer of dit wel aardig was van mij om te zeggen.
Je kunt toch ook thuis afspreken en in bed een activiteit bedenken?

Nee hoor ik denk dat je in het begin ook duidelijk moet zijn. Als hij dit interpreteert als onaardig, dan passen jullie sowieso niet bij elkaar.
Nee hoor, als jij graag wat anders wilt doen dan bankhangen, moet je dat toch kunnen zeggen? Beter nu erachter komen dat het een saaie, initiatiefloze flapdrol is dan later toch?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Eerlijk zijn is het beste ,voorkomt teleurstelling achteraf
Kom dan met een voorstel, van hem gaat het niet komen.
Damned if I don’t
Door ook buitenshuis af te spreken leer je elkaar juist beter kennen. Dat is toch de bedoeling, dan weet je namelijk eerder of het allemaal bij elkaar past. Zijn reactie is een beetje apart, al is het lastig op te maken uit je tekst hoe hij zich precies uitte.
Tegen leuke mannen kun je gewoon direct uitspreken wat je wil hoor
Mocht hij een eikel zijn, dan merk je dat nu heel snel.
Ideaal om thuis af te spreken.

Beter dan een jaar lang aanprutsen met iemand die getrouwd blijkt te zijn.
lilalinda schreef:
28-10-2019 15:18
Tegen leuke mannen kun je gewoon direct uitspreken wat je wil hoor
Mocht hij een eikel zijn, dan merk je dat nu heel snel.
Klopt als een bus! Tegen mij zou je dit wel kunnen zeggen.
Alledagenheeeuldruk schreef:
28-10-2019 15:19
Goed dat je het zegt, voor de forumsters die nog niet wisten dat je Heel Leuk bent.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ah thanks voor jullie reacties! Ja ik heb verder wel laten merken dat ik zin heb om weer af te spreken, dus volgens mij hoeft hij zich niet afgewezen te voelen.

En thuis kan heel leuk zijn hoor om af te spreken, maar ik hou wel van wat initiatief bij mannen (die een leuke date bedenken0 en ook buiten de deur dingen doen. Want dan is er een hele andere dynamiek en energie. En dat soort afspraakjes vind ik altijd heel leuk ook gewoon.
Ik spreek de eerste paar keer dat ik iemand ontmoet die ik niet ken niet thuis af, als ze dat lastig vinden dan jammer maar helaas... Ik vind het gewoon niet zo'n veilig idee. Misschien het eens over die boeg gooien? Thuis blijven kan altijd nog toch?
Lorem Ipsum
Er zijn drie redenen voor mannen om thuis af te willen spreken:

1) lekker makkelijk en kost geen enkele moeite
2) kost geen geld
3) zo dicht mogelijk bij de slaapkamer dus grootste kans op sex.

Vaak zijn alle drie de redenen voor de man even doorslaggevend.

Terecht dat jij er ook eens op uit wil. Daalt zijn enthousiasme dan aanzienlijk, dan weet je dat hij niet wil investeren (in tijd en geld en moeite) en dan weet je gelijk waar je staat.
28-10-2019 15:19
Dat zeggen ze allemaal. In het begin. :proud:
Bulbul schreef:
28-10-2019 15:23
Goed dat je het zegt, voor de forumsters die nog niet wisten dat je Heel Leuk bent.
Heb pas sinds gister mijn debuut hier gemaakt. Ik heb nog aardig wat vrouwtjes in te lichten😅
Weer on topic: ik geef je groot gelijk om thuisafspraakjes te combineren met buitenshuis dates. Gewoon avondje poolen of bowlen. Hapje buiten de deur eten, drankje daarna. Zelfs cursusje pottenbakken samen kan leuk zijn. Als die gast daar niet voor te porren is dan kan ik me heel goed voorstellen dat jij je interesse verliest!
28-10-2019 15:29
Heb pas sinds gister mijn debuut hier gemaakt. Ik heb nog aardig wat vrouwtjes in te lichten😅
meeste mannen hier, vertellen even hun piemelmaat
Hillegonda1 schreef:
28-10-2019 15:25
Er zijn drie redenen voor mannen om thuis af te willen spreken:

1) lekker makkelijk en kost geen enkele moeite
2) kost geen geld
3) zo dicht mogelijk bij de slaapkamer dus grootste kans op sex.

Vaak zijn alle drie de redenen voor de man even doorslaggevend.

Terecht dat jij er ook eens op uit wil. Daalt zijn enthousiasme dan aanzienlijk, dan weet je dat hij niet wil investeren (in tijd en geld en moeite) en dan weet je gelijk waar je staat.

4. Ze hebben nog een relatie en willen niet samen buiten gezien worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jij spreekt ook snel bij je thuis af. Je weet nooit wat je binnenhaalt, en zeker de eerste keer niet. Als mannen alleen maar dat willen zou ik ze een gooi geven. Die willen dan geen moeite doen om iets leuks te doen en hebben dan meer kans op een avontuurtje in bed.
Thuis afspreken doe ik niet voordat er een paar dates geweest zijn. Als je dat doet is de kans groot dat ze je zien als seksdate.
Dat zijn van die mannen die te gierig zijn geld aan je uit te geven voor een kop koffie en een taartje bij een lunchroom. BAH!
lilalinda schreef:
28-10-2019 15:33
meeste mannen hier, vertellen even hun piemelmaat

:hihi:

Ik ben hier niet om met mijn mannelijke geslacht te pronken. Ik ben hier mijn kennis over vrouwen aan het vergroten. Komt altijd wel een keer van pas.
Lethe schreef:
28-10-2019 15:36
Thuis afspreken doe ik niet voordat er een paar dates geweest zijn. Als je dat doet is de kans groot dat ze je zien als seksdate.
newsflash!
Ze willen ook wel seks na een buitenshuisdate hoor
en wat is er mis met seks?
lilalinda schreef:
28-10-2019 15:39
newsflash!
Ze willen ook wel seks na een buitenshuisdate hoor
en wat is er mis met seks?
Als ze ook buitenshuis afspreken willen ze jou leren kennen. Willen ze dat niet dan is de kans groot dat het ze alleen te doen is om je poenani.
Lethe schreef:
28-10-2019 15:36
Kan. Of ze zien je juist als extra leuke uitdaging, met nog steeds hetzelfde doel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven