Daten: alleen maar thuis
maandag 28 oktober 2019 om 15:05
Hoi!
De laatste tijd kom ik veel mannen tegen die vooral gewoon thuis willen chillen als "afspraakje". Ik ben hier eerder mee in zee gegaan, want ik wist zelf niet of ik er nou echt serieus mee zou willen daten of niet. Maar vaak was ik dan na 3 of 4 keer al uit gekeken, omdat ik het al snel saai vind.
Nu heb ik iemand ontmoet waarvan ik denk ja je lijkt me wel een leukerd. Nu 2 keer afgesproken (thuis) en het lijkt me leuk wat te gaan doen met diegene. Omdat het me leuk lijkt maar ook omdat ik het zonde zou vinden als ik na 1 of 2 keer verder afspreken alweer ben uitgekeken. Dus ik gaf aan dat het me leuk leek om iets te gaan doen. Hij liet subtiel doorschemeren dat ie thuis afspreken wel prima vindt. Ik gaf toen nog eens extra aan dat ik het anders al snel wat eentonig ga vinden als het altijd maar thuis is (gewoon in het algemeen. Niet per se met hem). Hij gaf als reactie dat wel even zouden kijken.
Denken jullie dat ik te direct ben geweest? Ik kan namelijk soms dingen nogal recht voor zijn raap zeggen en ik ben al vaker niet subtiel genoemd door meerdere mensen. Ik hou zelf van directheid, maar nu twijfel ik weer of dit wel aardig was van mij om te zeggen.
De laatste tijd kom ik veel mannen tegen die vooral gewoon thuis willen chillen als "afspraakje". Ik ben hier eerder mee in zee gegaan, want ik wist zelf niet of ik er nou echt serieus mee zou willen daten of niet. Maar vaak was ik dan na 3 of 4 keer al uit gekeken, omdat ik het al snel saai vind.
Nu heb ik iemand ontmoet waarvan ik denk ja je lijkt me wel een leukerd. Nu 2 keer afgesproken (thuis) en het lijkt me leuk wat te gaan doen met diegene. Omdat het me leuk lijkt maar ook omdat ik het zonde zou vinden als ik na 1 of 2 keer verder afspreken alweer ben uitgekeken. Dus ik gaf aan dat het me leuk leek om iets te gaan doen. Hij liet subtiel doorschemeren dat ie thuis afspreken wel prima vindt. Ik gaf toen nog eens extra aan dat ik het anders al snel wat eentonig ga vinden als het altijd maar thuis is (gewoon in het algemeen. Niet per se met hem). Hij gaf als reactie dat wel even zouden kijken.
Denken jullie dat ik te direct ben geweest? Ik kan namelijk soms dingen nogal recht voor zijn raap zeggen en ik ben al vaker niet subtiel genoemd door meerdere mensen. Ik hou zelf van directheid, maar nu twijfel ik weer of dit wel aardig was van mij om te zeggen.
maandag 28 oktober 2019 om 15:13
maandag 28 oktober 2019 om 15:23
Goed dat je het zegt, voor de forumsters die nog niet wisten dat je Heel Leuk bent.Alledagenheeeuldruk schreef: ↑28-10-2019 15:19Klopt als een bus! Tegen mij zou je dit wel kunnen zeggen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
maandag 28 oktober 2019 om 15:24
Ah thanks voor jullie reacties! Ja ik heb verder wel laten merken dat ik zin heb om weer af te spreken, dus volgens mij hoeft hij zich niet afgewezen te voelen.
En thuis kan heel leuk zijn hoor om af te spreken, maar ik hou wel van wat initiatief bij mannen (die een leuke date bedenken0 en ook buiten de deur dingen doen. Want dan is er een hele andere dynamiek en energie. En dat soort afspraakjes vind ik altijd heel leuk ook gewoon.
En thuis kan heel leuk zijn hoor om af te spreken, maar ik hou wel van wat initiatief bij mannen (die een leuke date bedenken0 en ook buiten de deur dingen doen. Want dan is er een hele andere dynamiek en energie. En dat soort afspraakjes vind ik altijd heel leuk ook gewoon.
maandag 28 oktober 2019 om 15:24
maandag 28 oktober 2019 om 15:25
Er zijn drie redenen voor mannen om thuis af te willen spreken:
1) lekker makkelijk en kost geen enkele moeite
2) kost geen geld
3) zo dicht mogelijk bij de slaapkamer dus grootste kans op sex.
Vaak zijn alle drie de redenen voor de man even doorslaggevend.
Terecht dat jij er ook eens op uit wil. Daalt zijn enthousiasme dan aanzienlijk, dan weet je dat hij niet wil investeren (in tijd en geld en moeite) en dan weet je gelijk waar je staat.
2) kost geen geld
Terecht dat jij er ook eens op uit wil. Daalt zijn enthousiasme dan aanzienlijk, dan weet je dat hij niet wil investeren (in tijd en geld en moeite) en dan weet je gelijk waar je staat.
maandag 28 oktober 2019 om 15:25
Dat zeggen ze allemaal. In het begin.Alledagenheeeuldruk schreef: ↑28-10-2019 15:19Klopt als een bus! Tegen mij zou je dit wel kunnen zeggen.
maandag 28 oktober 2019 om 15:31
Weer on topic: ik geef je groot gelijk om thuisafspraakjes te combineren met buitenshuis dates. Gewoon avondje poolen of bowlen. Hapje buiten de deur eten, drankje daarna. Zelfs cursusje pottenbakken samen kan leuk zijn. Als die gast daar niet voor te porren is dan kan ik me heel goed voorstellen dat jij je interesse verliest!
maandag 28 oktober 2019 om 15:33
meeste mannen hier, vertellen even hun piemelmaatAlledagenheeeuldruk schreef: ↑28-10-2019 15:29Heb pas sinds gister mijn debuut hier gemaakt. Ik heb nog aardig wat vrouwtjes in te lichten![]()
maandag 28 oktober 2019 om 15:33
Hillegonda1 schreef: ↑28-10-2019 15:25Er zijn drie redenen voor mannen om thuis af te willen spreken:
2) kost geen geld
4. Ze hebben nog een relatie en willen niet samen buiten gezien worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 28 oktober 2019 om 15:39
maandag 28 oktober 2019 om 15:43