Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het groepje weet zelf altijd precies over wie het gaat.
Bruintjedebeer schreef:
01-11-2019 09:43
Het groepje weet zelf altijd precies over wie het gaat.
Idd
ModeratorViva schreef:
01-11-2019 09:38
Beste SallySpectra,

Je mag natuurlijk best feedback hebben op de artikelen op Viva.nl of het tijdschrift Viva, maar we verwachten dan wel dat je dit op een respectvolle manier uit. Daarnaast kunnen wij als moderators zelf niet meer dan deze feedback doorgeven aan de redactie van Viva. Je kunt opmerkingen over de inhoud van Viva daarom ook altijd mailen naar redactie@viva.nl.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA Forum
Maar hoe kan het dat een groot deel van de feedback meteen gewist wordt of verplaatst naar Napraat?
Ik maak me best een beetje zorgen om de wijze waarop er met ons forummers wordt omgegaan.
ModeratorViva schreef:
01-11-2019 09:38
Beste SallySpectra,

Je mag natuurlijk best feedback hebben op de artikelen op Viva.nl of het tijdschrift Viva, maar we verwachten dan wel dat je dit op een respectvolle manier uit. Daarnaast kunnen wij als moderators zelf niet meer dan deze feedback doorgeven aan de redactie van Viva. Je kunt opmerkingen over de inhoud van Viva daarom ook altijd mailen naar redactie@viva.nl.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA Forum
ik gaf ooit feedback op een respectvolle manier. Kritisch en onderbouwd. Dat mocht niet.
Alle reacties Link kopieren
Bruintjedebeer schreef:
01-11-2019 09:43
Het groepje weet zelf altijd precies over wie het gaat.
Yep.

Het allerlastigste is dat de samenstelling van het groepje steeds wisselt en dat er meerdere groepjes zijn.

Dat maakt het voor buitenstaanders erg onoverzichtelijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Bruintjedebeer schreef:
01-11-2019 09:43
Het groepje weet zelf altijd precies over wie het gaat.
Klopt. Ik voel me zeker geen onderdeel van het groepje. Eerder wat diverse groepjes en de ene keer wel en de andere keer niet.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik bedoelde het echt als napraat, ik word misselijk van de schijnheiligheid van Pilatespas en haar zure groepje.

Maar bedankt voor het medeleven. Lief!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
01-11-2019 09:48
Oeps, ik bedoelde het echt als napraat, ik word misselijk van de schijnheiligheid van Pilatespas en haar zure groepje.

Maar bedankt voor het medeleven. Lief!
Haha, ik dacht ook dat je ziek was.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Dana schreef:
01-11-2019 09:48
Oeps, ik bedoelde het echt als napraat, ik word misselijk van de schijnheiligheid van Pilatespas en haar zure groepje.

Maar bedankt voor het medeleven. Lief!
:rofl:

Deze was weer eens snel vol.
Solomio schreef:
01-11-2019 09:47
Yep.

Het allerlastigste is dat de samenstelling van het groepje steeds wisselt en dat er meerdere groepjes zijn.

Dat maakt het voor buitenstaanders erg onoverzichtelijk.
En soms zit je er in en soms ook weer niet.....
Solomio schreef:
01-11-2019 08:50
Er zijn wat forumsters waar ik het best vaak mee eens ben, maar die ik toch rete-irritant vind in hun manier van posten.
Nu ben ik bang dat mensen denken dat ik met die forumsters in Het Groepje zit.
Terwijl ik het vaak zelfs vervelend vind dat ik het met ze eens ben.


:proud:
ModeratorViva schreef:
01-11-2019 09:38
Beste SallySpectra,

Je mag natuurlijk best feedback hebben op de artikelen op Viva.nl of het tijdschrift Viva, maar we verwachten dan wel dat je dit op een respectvolle manier uit. Daarnaast kunnen wij als moderators zelf niet meer dan deze feedback doorgeven aan de redactie van Viva. Je kunt opmerkingen over de inhoud van Viva daarom ook altijd mailen naar redactie@viva.nl.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA Forum

Eenrichtingsverkeer houdt een keer op.
Alle reacties Link kopieren
3000 binnen een week. Dat is snel!
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
01-11-2019 09:51
Graag een nieuwe napraat, 119 is vol.
Is het een record?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Geen idee, dát houd ik dan weer niet bij op de koelkast.
Wilhetnietweten schreef:
01-11-2019 09:19
Ja, zijn boodschap was helemaal duidelijk, daar kon je niet omheen.
Maar wat was nou het 'hogere doel'? Ik bedoel, is er iemand die denkt dat hij ook maar enige verandering teweeg brengt/heeft gebracht?
Ik vind het vooral zonde van de energie. En wij moeten 2 dagen zonder zijn bijdragen.


Ah dat vind ik lief, dat je dat zonde vindt. Ik hoop dat hij dat leest.


Shifty is ooit eerder op anoniem gegaan omdat hij zich zo ergerde aan het beheer van dit forum, het zo vervelend vond dat de gebruikers totaal niet serieus genomen werden, dat hij hier niet langer meer wou blijven.
Maar ja, na verloop van tijd ging het weer kriebelen bij hem en meldde hij zich toch weer aan. Er is geen ander forum dat beter bij hem past, qua gebruikers.
Ik hoop maar dat hij zich nu niet weer laat anonimiseren als hij terug is. Dat zijn plezier in de wisselwerking met de andere gebruikers hier het toch nog wint van zijn ergernissen mbt de beheerders.
oudebaas schreef:
01-11-2019 09:52
3000 binnen een week. Dat is snel!
Kan sneller.
Suðri schreef:
01-11-2019 09:47
Klopt. Ik voel me zeker geen onderdeel van het groepje. Eerder wat diverse groepjes en de ene keer wel en de andere keer niet.


Ik heb me heel erg lang buiten alle groepjes proberen te houden. Had ook (afgezien van een paar minnaartopicers) met niemand contact in achterkamertjes. Maar als je ergens schrijft dat je het met iemand van een groepje eens bent, hoor je ineens bij dat groepje. Dus ik vecht er maar niet meer tegen.
Solomio schreef:
01-11-2019 08:01
:fortune:
Deze smiley schijnt ook erg te zijn.
Dus.
Smileys mogen sowieso niet meer, leer ik net...
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
01-11-2019 09:57
Ik heb me heel erg lang buiten alle groepjes proberen te houden. Had ook (afgezien van een paar minnaartopicers) met niemand contact in achterkamertjes. Maar als je ergens schrijft dat je het met iemand van een groepje eens bent, hoor je ineens bij dat groepje. Dus ik vecht er maar niet meer tegen.
Betekent dit dat je openstaat voor meets en achterkamertjes? :blob:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
01-11-2019 09:53
Is het een record?
Nee, dat was een dag of 3 toch?
broekrok schreef:
01-11-2019 09:37
Mijn emmers, teilen en zwembaden zijn allemaal geconfisqueerd, helaas.

Beterschap!
Zo'n emmer heeft toch eigenlijk best wel een zwaar leven.

De ene keer wordt die volgekotst, de andere keer klotst het sperma over de randen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar ff douchen, ik ruik een beetje zurig.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
01-11-2019 09:58
Betekent dit dat je openstaat voor meets en achterkamertjes? :blob:


Jaaaaah :cheer: met léuke mensen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
01-11-2019 10:00
Jaaaaah :cheer: met léuke mensen ;-D
Ooooooo, hier word ik zo onzeker van.
Namen, pliezzzzzzz.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven