Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 31 oktober 2019 om 19:49

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 31 oktober 2019 om 19:50
Ik denk niet dat Yas er blij mee is dat jij haar zo open en bloot op het forum zet.

donderdag 31 oktober 2019 om 19:51
Jammer. Gaf jij je kind ook geitenmelkpoeder?blijfgewoonbianca schreef: ↑31-10-2019 19:44Mijn kinderen mochten nog lange vingers, smeerkaas, smeerworst en honing. Dus aan mij heb je niks.
Wacht maar tot ik Meds haar laatste foto post.Lady*Voldemort schreef: ↑31-10-2019 19:50Ik denk niet dat Yas er blij mee is dat jij haar zo open en bloot op het forum zet.
Ik ben daar erg bang voor.

donderdag 31 oktober 2019 om 19:52
Precies.Marana schreef: ↑31-10-2019 19:49LV heeft gelijk, deze ban was geen verrassing voor Shifty. Hij vond het belangrijk genoeg om herhaaldelijk vanmiddag en eerder deze week uit te dragen dat het niet integer is hoe de beheerders met de forummers omgaan, en dat het ok is dat zo kritiek hierop zo censureren.
Loep hem maar eens, dan zie je dat dit zijn boodschap is.
donderdag 31 oktober 2019 om 19:53
Huh ? Nee. Waarom zouden we ? Dat deed - voor zover ik weet - niemand van mijn lichting. Zelfs niet van de lichting voor mij. Ik weet niet hoe oud je denkt dat ik ben ?????

Wat mogen ze dan wel nog eten?

Het zal wel loslopen. En ze kunnen heel mooi hechten tegenwoordig.
Keizersneetje .

Trekt wel weer in de plooi hoor.

donderdag 31 oktober 2019 om 19:55
Is goed, maar ik moet wel over een uurtje onder de wol. Dus een beetje opschieten graag.

donderdag 31 oktober 2019 om 19:55

donderdag 31 oktober 2019 om 19:57
Ik denk dat jij 50+ bent. Het is nu wel een hype, omdat geitenmelk licht verteerbaar is.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-10-2019 19:53Huh ? Nee. Waarom zouden we ? Dat deed - voor zover ik weet - niemand van mijn lichting. Zelfs niet van de lichting voor mij. Ik weet niet hoe oud je denkt dat ik ben ?????

donderdag 31 oktober 2019 om 19:59
Soepstengels liggen ook moeilijk, tenzij zoutloos en en tarwevrij.
Twintig jaar geleden begon die antisuikerhype zo'n beetje, en toen had je van die babykoekjes van Zonnatura. Dus ik die kopen natuurlijk, want dat was Gezond. Helaas moest mijn baby er niks van hebben, zij jatte liever mijn speculaasjes. Zat ik daar met die smakeloze kutkoekjes.

donderdag 31 oktober 2019 om 20:00
Geitenmelk is voor geitjes.DuchessMeganMarkle schreef: ↑31-10-2019 19:57Ik denk dat jij 50+ bent. Het is nu wel een hype, omdat geitenmelk licht verteerbaar is.
donderdag 31 oktober 2019 om 20:00
Ik ben trouwens erg blij met die foto.
De redactie heeft bij de nieuwste seksleesook dus wél rekening gehouden met het forum, en mijn leeftijd is dus wél de doelgroep!!
Dank je kutredactie (<—- is geen belediging. Daar houden ze van kut)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 31 oktober 2019 om 20:01
Neem je een geit als min nanny.DuchessMeganMarkle schreef: ↑31-10-2019 19:57Ik denk dat jij 50+ bent. Het is nu wel een hype, omdat geitenmelk licht verteerbaar is.

donderdag 31 oktober 2019 om 20:02
Vandaar die buikproof standjes rechts, een goedmakertje voor de Meds
(ik wilde die foto quoten ik ben moe laat me met rust)