advies over date

31-10-2019 21:30 28 berichten
Ik heb advies nodig omdat ik echt onervaren ben in de situatie waarin ik zit.
Ik kom uit een huwelijk van 20 jaar en nu sinds een jaar single.
Sinds 4 maanden appcontact met een hele leuke lieve man via een datingsite.
Via de app hadden we al een enorme aantrekkings kracht .
Bellen wil hij niet omdat dat niet zijn 'ding' is...prima...
We wonen een 1 uur bij elkaar vandaan.
Vorige week hebben we onze 1e date gehad, toen we elkaar zagen gebeurde er iets....en heel bizar begonnen we gelijk te zoenen dat voelde goed voor ons beidde....We zijn gaan wandelen en het was heel gezellig.We waren er allebei over uit dat de date geslaagd was .Tijdens onze date vertelde hij dat hij niet zo direct van het samenwonen is....,dat hij niet houd van claimerig gedrag en dat je niet persé altijd bij elkaar hoeft te zijn als je elkaar leuk vind.
Het zijn eigenlijk allen dingen die op dit moment ook goed bij mij leven passen, dus wat mij betreft geen probleem.Allebei waren we enthousiast over een 2e date.
Echter hebben we beidde een drukke baan met een wisselend rooster.
Dus heb ik gister de vraag gesteld op de app wanneer een 2e date ?
Zijn antwoord was dat zijn vrije dagen voorlopig gevuld zijn.
Waarop ik heb geantwoord dat we ook vooruit iets kunnen plannen i.v.m lastige agenda's....incl een aantal data voor eind nov en dec.
Nu was zijn antwoord ' Ik zal eens kijken lieverd'
Ik ben zelf meer van de duidelijkheid en ik vind dit eigenlijk een vaag antwoord.....Ligt dat aan mij ?....Graag jullie advies....
Laten gaan. If your not a priority don’t be an option.
Gatekeeper* schreef:
31-10-2019 22:22
Laten gaan. If your not a priority don’t be an option.
Precies!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me vooral ergeren aan gebrek van enthousiasme
Desperatewomen schreef:
31-10-2019 22:26
Dit ja.
Hij komt wel weer een keer als hij niets te doen heeft. Zo lijkt het.
Hij heeft zijn vrouw thuis zitten en heeft daarom erg weinig tijd.
Blijf in jezelf geloven !
Ja eigenlijk vind ik dat ook ......omdat hij verder wel gewoon via app intresse toont en ik ook zelf wat ongeduldig van aard ben dacht ik dat het mss aan mij lag.......Heb ook niet gereageerd ,laat maar even....
Wil je niet wat te snel? Op de eerste date heb je 4 maand gewacht. Volgende laat ons zeggen... Februari?
Hij heeft je dit allemaal op de eerste date verteld: don't call us, we'll call you. En jij in je naïeviteit bent daar compleet in meegegaan, je niet realiserend wat hij eigenlijk zei.

Hij wil vooral geen verwachtingen, geen verantwoordelijkheden, geen verplichtingen, geen band, geen liefs..

Laten we wel wezen: als iemand met wie je helemaal niks hebt een afspraak met je probeert vast te leggen, vind je dat irritant.

Hij klinkt voor mij een beetje als een zakkenwasser zoals ie met je omgaat.
Such fun!1
De kans is groot dat dit enkel energie gaat kosten, steeds moeten aandringen om een afspraakje. Laat gaan.
Ik zou iemand die na één date en een totaal normale vraag met een denigrerend "ik zal eens kijken lieverd" aan komt zetten persoonlijk gaan castreren denk ik.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Zijn aandacht gaat naar zijn vrouw en kinderen. Daarna kom jij, vandaar dat hij niet wil bellen en niets wil plannen.
Die date was vast leuk, maar ik zou niet teveel betekenis zoeken achter dat 'meteen zoenen', maar meer aandacht besteen aan hoe hij zih nu opstelt. Als hij niet moeite wil doen om af te spreken, dan helaas.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ja, laten gaan!
Dit is veel te vaag en onduidelijk. Dat doe je niet als je met begint te daten!
Attraverso schreef:
31-10-2019 23:31
Wil je niet wat te snel? Op de eerste date heb je 4 maand gewacht. Volgende laat ons zeggen... Februari?
Nou was niet van plan om nog eens 4 maanden te wachten.
Heerlijk , die nuchtere kijk van jullie !
Ben normaal gesproken zelf ook best helder maar door de soort van roze wolk zie je soms dingen niet echt helder meer....en inderdaad ook naief misschien omdat ik hem zo leuk vind.
Thanks !
Misschien ben je meer in de wolken van het idee dat het wat kan worden dan dat deze man (die zo moeilijk doet om je weer te zien) leuk is.

Je moet gewoon er eentje tegen komen die wél een tweede date wil en niet wil flierefluiten (als j dat flierefluiten niet ziet zittten).

Kan lastig zijn omdat je nu al zoveel energie in 4 maanden chatten hebt gestoken, maar hoe sneller je verder gaat hoe minder energie je er nog extra aan kwijt bent.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Misschien was jij zijn type niet, maar had hij gewoon zin om iemand te zoenen.
Ik denk dat hij er 1 is van het vrije leven. Iemand die zich niet aan 1 vrouw bindt
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij wil nergens aan vastzitten maar vindt het handig dat je er bent. Voor het geval dat hij er zin in heeft.
Veel mannen staan er zo in. Ik weet niet hoe oud je bent maar de mannen van midden 40 willen alleen de fun ( zoals ze dat noemen). Geen verplichtingen en geen verwachtingen. Deze man was daar gelijk duidelijk over dus jij kunt kiezen wat je wil.
Desperatewomen schreef:
31-10-2019 22:26
Dit en het woord 'Lieverd'
Als je het prima vindt om een fuckbuddy te hebben waar je eens in de zoveel maanden van hoort, prima. Dan hoor je vanzelf wel weer eens van hem.

Maar als je gevoelens voor hem hebt of méér wilt dan alleen maar fuckbuddies zijn, dan is dit duidelijk kansloos.

Dus het ligt eraan wat je ervan verwacht en hoe serieus je het zelf neemt.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Sorry hoor, dat ik het zeg, maar ik denk dat in zijn agenda nog meer dames voorkomen... Geniet van het moment, maar verwacht er niets meer van dan dit.
Ze zit na 1 date al op een roze wolk.....dus lijkt mij geen goed idee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven