advies over date
donderdag 31 oktober 2019 om 21:30
Ik heb advies nodig omdat ik echt onervaren ben in de situatie waarin ik zit.
Ik kom uit een huwelijk van 20 jaar en nu sinds een jaar single.
Sinds 4 maanden appcontact met een hele leuke lieve man via een datingsite.
Via de app hadden we al een enorme aantrekkings kracht .
Bellen wil hij niet omdat dat niet zijn 'ding' is...prima...
We wonen een 1 uur bij elkaar vandaan.
Vorige week hebben we onze 1e date gehad, toen we elkaar zagen gebeurde er iets....en heel bizar begonnen we gelijk te zoenen dat voelde goed voor ons beidde....We zijn gaan wandelen en het was heel gezellig.We waren er allebei over uit dat de date geslaagd was .Tijdens onze date vertelde hij dat hij niet zo direct van het samenwonen is....,dat hij niet houd van claimerig gedrag en dat je niet persé altijd bij elkaar hoeft te zijn als je elkaar leuk vind.
Het zijn eigenlijk allen dingen die op dit moment ook goed bij mij leven passen, dus wat mij betreft geen probleem.Allebei waren we enthousiast over een 2e date.
Echter hebben we beidde een drukke baan met een wisselend rooster.
Dus heb ik gister de vraag gesteld op de app wanneer een 2e date ?
Zijn antwoord was dat zijn vrije dagen voorlopig gevuld zijn.
Waarop ik heb geantwoord dat we ook vooruit iets kunnen plannen i.v.m lastige agenda's....incl een aantal data voor eind nov en dec.
Nu was zijn antwoord ' Ik zal eens kijken lieverd'
Ik ben zelf meer van de duidelijkheid en ik vind dit eigenlijk een vaag antwoord.....Ligt dat aan mij ?....Graag jullie advies....
Ik kom uit een huwelijk van 20 jaar en nu sinds een jaar single.
Sinds 4 maanden appcontact met een hele leuke lieve man via een datingsite.
Via de app hadden we al een enorme aantrekkings kracht .
Bellen wil hij niet omdat dat niet zijn 'ding' is...prima...
We wonen een 1 uur bij elkaar vandaan.
Vorige week hebben we onze 1e date gehad, toen we elkaar zagen gebeurde er iets....en heel bizar begonnen we gelijk te zoenen dat voelde goed voor ons beidde....We zijn gaan wandelen en het was heel gezellig.We waren er allebei over uit dat de date geslaagd was .Tijdens onze date vertelde hij dat hij niet zo direct van het samenwonen is....,dat hij niet houd van claimerig gedrag en dat je niet persé altijd bij elkaar hoeft te zijn als je elkaar leuk vind.
Het zijn eigenlijk allen dingen die op dit moment ook goed bij mij leven passen, dus wat mij betreft geen probleem.Allebei waren we enthousiast over een 2e date.
Echter hebben we beidde een drukke baan met een wisselend rooster.
Dus heb ik gister de vraag gesteld op de app wanneer een 2e date ?
Zijn antwoord was dat zijn vrije dagen voorlopig gevuld zijn.
Waarop ik heb geantwoord dat we ook vooruit iets kunnen plannen i.v.m lastige agenda's....incl een aantal data voor eind nov en dec.
Nu was zijn antwoord ' Ik zal eens kijken lieverd'
Ik ben zelf meer van de duidelijkheid en ik vind dit eigenlijk een vaag antwoord.....Ligt dat aan mij ?....Graag jullie advies....
vrijdag 1 november 2019 om 18:19
Dit is ook wel mijn ervaring ja.. En inderdaad deze man is er nog eerlijk over, in tegenstelling tot veel andere mannen.