Moeilijk

04-11-2019 10:20 37 berichten
Hoi allemaal

Uk hen nu anderhalf jaar een vriend. Elkaar leren kennen via Tinder. Zien elkaar 1 x per 2 weken voor 2 dagen bij mij thuis. Tussentijds appen en bellen. Bellen of videobellen wil hij maar 2 keer per week.

Probleem is dat hij steeds het uit maakt omdat ik niet genoeg aan mezelf werk. Hij wil dat ik stop met roken, probeer ik maar is echt moeilijk. Ook dat ik me mooier kleed en mijn haar doe. Hakken hou ik niet van maar die het voor hem. Ook vind hij me vergeetachtig en lui. Ik werk eraan maar het is nooit goed. Ik kan iets zeggen wat hij helemaal verkeerd opvat en dan negeert hij me dagenlang of blokkeert me en zegt ik ben er klaar mee.ik hou ontzettend veel van hem maar weet dat dit niet normaal is. Waarom kan ik het contact niet stoppen? Iemand tips aub.
Alle reacties Link kopieren
Je ziet hem 1x per twee weken bij jou thuis en bellen is op afspraak.

Bedenk zelf eens wat dit zou kunnen betekenen?
Gaat je vast helpen om afstand te nemen van hem.
Hips, hopsakee en pierlala.
Merl0t schreef:
04-11-2019 10:23
Je ziet hem 1x per twee weken bij jou thuis en bellen is op afspraak.

Bedenk zelf eens wat dit zou kunnen betekenen?
Gaat je vast helpen om afstand te nemen van hem.

Hij is introvert en heeft veel tijd voor zichzelf nodig. Werkt veel en woont ver. Daar maak ik me niet eens zo druk over. Gaat me meer om hie hij me behandeld, het negeren, ik doe het nooit goed het steeds uitmaken en terugkomen.
Hij vindt jou niet leuk zoals je bent. En ipv jezelf compleet te veranderen, kun je beter iemand zoeken die jou leuk vindt om wie jij bent.
Dit is geen leuke man Coco.
Dit is ook geen fijne relatie.

Maak het uit. Wis, blokkeer en verwijder hem. En ga op zoek naar iemand die jou precies goed vind zoals je bent. Want jij bent goed zoals je bent Coco!! :smooch:
coco95 schreef:
04-11-2019 10:25
Hij is introvert en heeft veel tijd voor zichzelf nodig. Werkt veel en woont ver. Daar maak ik me niet eens zo druk over. Gaat me meer om hie hij me behandeld, het negeren, ik doe het nooit goed het steeds uitmaken en terugkomen.
Hij heeft nog iemand thuis zitten is mijn gok Coco. Je bent niet zijn enige.
Waarom ben je met deze gezelligerd eigenlijk?
coco95 schreef:
Hij negeert je in het dagelijks leven al.
Dat daar die extra momenten bij komen, bevestigt alleen maar dat je niet belangrijk voor hem bent.

Hoe kun je tegen iemand van wie je houdt nu meermaals zeggen dat deze niet goed genoeg is? Dat is dus geen liefde.
Hips, hopsakee en pierlala.
Waarom pik jij dit? Hij is toch zeker je vader niet!
De eerste keer dat mijn geliefde tegen me zegt dat ik lui, vergeetachtig, slonzig etc. ben en dat ik daar aan moet gaan werken, gaat ie echt met het grof vuil mee. En jij maar op je tenen lopen en je best doen. Nu zien jullie elkaar één keer per twee weken. Als je met zo'n man zou moeten samenleven, is dat toch de hel?
Kap ermee en zoek een leuke vent.
chocolol schreef:
Hij vindt jou niet leuk zoals je bent. En ipv jezelf compleet te veranderen, kun je beter iemand zoeken die jou leuk vindt om wie jij bent.
+1

En ga aan je eigenwaarde werken. Je bent goed zoals je bent. Voor niemand anders hoef jij te veranderen. Alleen als jij dat echt zelf wilt. Bijvoorbeeld stoppen met roken, dat is natuurlijk vooral voor jezelf veel verstandiger, maar werkt nooit, nooit, nooit als je dat stoppen voor een ander doet.

Zorg dat je eerst veel steviger in je eigen schoenen komt te staan en zelf tevreden bent met hoe je bent, dat je meer zelfvertrouwen krijgt. Dan val je vanzelf niet meer op dit soort nozems die jou zo respectloos behandelen. Ga eens praten met iemand die je daarbij kan helpen, een fijne tante, vriendin of een psycholoog.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Lees je topicvam afgelopen maart nog eens door. De adviezen daar zijn gewoon nog steeds van toepassing.
Wat moet je met zo’n kerel? Zo iemand haalt heel je zelfvertrouwen onderuit en gaat steeds absurdere eisen stellen. En dat elke keer uitmaken is zo kinderachtig.

Daarnaast: als hij maar eens per twee weken wil afspreken, altijd bij jou thuis en ook tussendoor amper contact wil, zou ik me ernstig gaan afvragen of hij niet gewoon een vrouw of vriendin thuis heeft zitten.

Ik zou hier heel erg voor passen, er zijn genoeg leukere mannen.
Dit klinkt niet als een opbouwende relatie. Hij levert alleen maar kritiek op je en je voldoet kenbaar niet aan zijn eisen. Natuurlijk mag je je wensen uitspreken naar je partner toe, maar dit komt over alsof hij niet veel van jou goed vindt. Ik zou afstand gaan houden nu en dit zo snel mogelijk afbreken. Anders doet hij dat uiteindelijk wel en ga je misschien nog meer verdriet hebben.
coco95 schreef:
Jij laat hem telkens terugkomen. Waarom? Waar ben je bang voor?

En als je heel eerlijk bent naar jezelf, luister eens naar je intuïtie... voelt het dan écht oké als het weer aan is, mag jij lekker helemaal jezelf zijn en voel je je gelukkig? Of is het meer een soort bevestiging en aandacht zoeken, dat je misschien toch een klein beetje de moeite waard bent in de wereld? Dat ga je nooit vinden bij hem.

Het is even moeilijk om te breken met iets vertrouwds, en zelfs iets rottigs vertrouwds kan 'veiliger' voelen dan de leegte daarna, want dan zit je weer met jezelf opgescheept. En het klinkt niet alsof jij jezelf erg leuk vindt, want anders zou je hem al lang de laan uit gestuurd hebben. Maar het is wel beter om het helemaal af te kappen want in deze dynamiek ga je nooit gelukkig worden, geen van beiden. Echt, ga werken aan je eigenwaarde, zodat je straks van binnenuit vindt en voelt: "als ik voor jou niet goed genoeg ben zoals ik ben, nou dan maar niet, dan zoek je maar een ander. En dan zoek ik ook verder naar iemand die mij wel waardeert om hoe ik ben".
pamelacourson schreef:
04-11-2019 10:37
Wat moet je met zo’n kerel? Zo iemand haalt heel je zelfvertrouwen onderuit en gaat steeds absurdere eisen stellen. En dat elke keer uitmaken is zo kinderachtig.
Mee eens. Helemaal als het elke keer van zijn kant komt.
Een knipperlichtrelatie is één ding (waarbij het van beide kanten telkens botst en dan weer de één en dan weer de ander er een punt achter zet). Maar dit is eigenlijk masochisme.
.
pamelacourson schreef:
Daarnaast: als hij maar eens per twee weken wil afspreken, altijd bij jou thuis en ook tussendoor amper contact wil, zou ik me ernstig gaan afvragen of hij niet gewoon een vrouw of vriendin thuis heeft zitten.
Oei, ja nu ik het herlees, dat is een reëel scenario. Vandaar ook dat hij niet altijd wil videobellen. Want dan zit hij thuis op de bank met zijn vrouw / vriendin erbij.
.
pamelacourson schreef:
Ik zou hier heel erg voor passen, er zijn genoeg leukere mannen.
Maar het probleem is dat je daar niet op valt als je superweinig eigenwaarde hebt.
drominique schreef:
04-11-2019 10:36
Lees je topicvam afgelopen maart nog eens door. De adviezen daar zijn gewoon nog steeds van toepassing.
Oh jee, zijn we weer eens spuit-elf / worden we voor een al bestaand karretje gespannen?
Vrijgezel zijn is ook gewoon een optie, Coco.

Alles beter dan dit, lijkt mij.
Doreia* schreef:
04-11-2019 10:26
Dit is geen leuke man Coco.
Dit is ook geen fijne relatie.

Maak het uit. Wis, blokkeer en verwijder hem. En ga op zoek naar iemand die jou precies goed vind zoals je bent. Want jij bent goed zoals je bent Coco!! :smooch:
+1
patsy--stone schreef:
04-11-2019 10:47
Oh jee, zijn we weer eens spuit-elf / worden we voor een al bestaand karretje gespannen?
Coco komt hier al heel lang. Ze komt op mij over als kwetsbaar. Ik gun haar een mooi evenwichtig leven.
God alweer een topic over deze vent.

Maakt het uit of stop met miepen.
Stoppen met roken is altijd een goed idee, maar je relatie stelt natuurlijk niks voor.
Op naar de volgende.
Coco,
Sorry ik als man zijnde denk nu van wow dit is ideaal.

Thuis niks te verantwoorden bij mijn vrouw en het ideale fuck maatje eens in de 2 weken 2 dagen werk ik in het buiteland (voor mijn vrouw dan)
en ben ik 2 dagen van alle gezever en gezeur af

Deze vind me leuk en wil leuk poppetje zien dus ik vind wel dan je je extra mooi en geil moet kleden mooie make up haar mooi doen anders is het het toch ook niet helemaal.

En dan lekker 2 dagen ongeremd genieten, dan weer 2 weken terug naar huis en daarmee opgescheept zitten 2 keer in de week videobellen en effe appen kan ik wel verborgen houden...

Idiealllllll
(Hier zou ik mocht ik het willen nog bijna mee weg kunnen komen ook)

Als i je echt leuk vind en jij zijn enige relatie ben had je al lang aantal keer bij hem geweest e.v.t. zijn familie ontmoet, meer tijd met elkaar doorgebracht.

!00% zeker weet je het natuurlijk nooit maar ik zou zeggen is weer bijna zover (1 dag van te voren)
Dit keer kom ik die 2 dagen naar jouw toe.
Ik wil weten waar je woont ik wil je huis nu zien ik wil..... (geloof me dat weet je gelijk hoe het echt zit?)
Ja Coco95, als je toch nog te zwak in je schoenen staat om er echt een punt achter te zetten, volg dan in ieder geval de goede tip van ikke606 op: je wilt de eerstvolgende keer bij je vriend thuis afspreken. En als hij daar moeilijk over doet, dan weet je gelijk dat hij dus samenwoont met een ander. Of misschien nog bij papa en mama thuis woont (maar waarom zou jij dan niet langs mogen komen?). Wil je zo'n vent?
Ik zou vragen of ie met je wil trouwen. Dit is echt een blijvertje als je zo met jezelf wil laten omgaan!
niks moet en alles mag
Maak eens een flink lijstje wat HIJ allemaal moet veranderen voor JOU. Gespierd lichaam, grotere pik, etc. Dat pikt ie niet natuurlijk en dan maakt hij het wel uit. Beter voor jou.
Creativity is intelligence having fun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven