Moeilijk

04-11-2019 10:20 37 berichten
Hoi allemaal

Uk hen nu anderhalf jaar een vriend. Elkaar leren kennen via Tinder. Zien elkaar 1 x per 2 weken voor 2 dagen bij mij thuis. Tussentijds appen en bellen. Bellen of videobellen wil hij maar 2 keer per week.

Probleem is dat hij steeds het uit maakt omdat ik niet genoeg aan mezelf werk. Hij wil dat ik stop met roken, probeer ik maar is echt moeilijk. Ook dat ik me mooier kleed en mijn haar doe. Hakken hou ik niet van maar die het voor hem. Ook vind hij me vergeetachtig en lui. Ik werk eraan maar het is nooit goed. Ik kan iets zeggen wat hij helemaal verkeerd opvat en dan negeert hij me dagenlang of blokkeert me en zegt ik ben er klaar mee.ik hou ontzettend veel van hem maar weet dat dit niet normaal is. Waarom kan ik het contact niet stoppen? Iemand tips aub.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die zich zo naar jou toe gedraagt, is niet je vriend.
Later is nu
Uhm ik ben halve wege gestopt met lezen, een vent als dit zal ik nooit akkoord mee gaan, je zelf nooit veranderen voor een ander! Ja roken is slecht oke, maar de.rest bullshit er zijn leukere mannen.
Ik denk dat je zelf ook wel heel helder voor ogen hebt dat dit niet een vriend is die goed voor je is, en dat dit eigenlijk nauwelijks een relatie te noemen is, maar op de een of andere manier kan je er niet mee stoppen. Helaas kan je dat alleen zelf doen. Dus raap al je wilskracht bij elkaar, zeg dat je er klaar mee bent, blokkeer hem daarna en verwijder zijn nummer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Klinkt als een manipulator eerste klas.. Kies voor jezelf TO met deze man ga je niet gelukkig worden! Google eens op Gaslighting, misschien zie je dan in dat zijn gedrag van geen kant klopt. Je verdient zoveel beter dan een man die je zo behandeld!
coco95 schreef:
04-11-2019 10:25
Hij is introvert en heeft veel tijd voor zichzelf nodig. Werkt veel en woont ver. Daar maak ik me niet eens zo druk over. Gaat me meer om hie hij me behandeld, het negeren, ik doe het nooit goed het steeds uitmaken en terugkomen.
Je doet het jezelf aan, je kan het ook uitmaken zodat hij een vrouw kan zoeken die aan zijn maatstaven voldoet. Echt een eikel.
Hij vindt jou niet leuk genoeg (van zo iemand is dat echt geen belediging, wat een kalf) maar een vrouw zoals hij die wil kan hij uiteraard niet krijgen.
Daarom pakt hij wie hij krijgen kan en wil hij die veranderen naar zijn 'droomvrouw'.
Je hebt erg weinig zelfvertrouwen en eigenwaarde, anders was je niet samen met zo iemand.
Werk inderdaad aan jezelf. Maar niet om te worden wie hij wil maar om blij te worden met jezelf en in te zien dat je veel meer waard bent dan je denkt.
Maak het uit, verbreek elk contact. Nu, meteen.
Attraverso schreef:
04-11-2019 13:01
Werk inderdaad aan jezelf. Maar niet om te worden wie hij wil maar om blij te worden met jezelf en in te zien dat je veel meer waard bent dan je denkt.
Ja, voor als het misschien niet duidelijk was: dat is ook precies wat ik bedoelde met mijn adviezen om aan jezelf te werken.
.
Attraverso schreef:
04-11-2019 13:01
Maak het uit, verbreek elk contact. Nu, meteen.
Mee eens. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Het is geen leuke man zo te horen en je verdient beter!
Eens met de tip ook om de eerstvolgende keer bij hem af te spreken.
Doen. Maar ik denk dat je hier beter mee op kunt houden. Stoppen met roken doe je voor jezelf, voor een ander gaat dat echt niet lukken. Met zijn eisenpakket had hij van mij meteen op mogen zouten trouwens.
Je kan het contact wel stoppen. Blokkeer hem overal. Praat niet meer met hem.
Hij wil je helemaal veranderen. Als hij echt van je houdt, houdt hij om wie je bent. Je weet dat je beter verdient, dus dump hem.
Oh na mijn verhaal en gedachte gang van eerder in dit topic

Oh mochten er meer vrouwen zo wanhopig en naief zijn hier (Misschien ben ik ook wel te porren) want ik kan je dan toch veranderen naar mijn ideaal beeld!!
Het wordt tijd dat jij het eens uit maakt, en dan laat zien dat jij wel standvastig kan zijn en hem dus daarna totaal negeert en geen contact meer met hem zoekt.

Want dit is niet de juiste persoon voor jou.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
04-11-2019 14:24
Het wordt tijd dat jij het eens uit maakt, en dan laat zien dat jij wel standvastig kan zijn en hem dus daarna totaal negeert en geen contact meer met hem zoekt.

Want dit is niet de juiste persoon voor jou.
Misschien vind ze het niet erg dat ze niet bij hem is geweest in 1.5 jaar
Dat ze maar beperkt contact hebben.

ze heeft alleen maar een probleem met het gene waar hij haar op wijst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven