Moeilijk
maandag 4 november 2019 om 10:20
Hoi allemaal
Uk hen nu anderhalf jaar een vriend. Elkaar leren kennen via Tinder. Zien elkaar 1 x per 2 weken voor 2 dagen bij mij thuis. Tussentijds appen en bellen. Bellen of videobellen wil hij maar 2 keer per week.
Probleem is dat hij steeds het uit maakt omdat ik niet genoeg aan mezelf werk. Hij wil dat ik stop met roken, probeer ik maar is echt moeilijk. Ook dat ik me mooier kleed en mijn haar doe. Hakken hou ik niet van maar die het voor hem. Ook vind hij me vergeetachtig en lui. Ik werk eraan maar het is nooit goed. Ik kan iets zeggen wat hij helemaal verkeerd opvat en dan negeert hij me dagenlang of blokkeert me en zegt ik ben er klaar mee.ik hou ontzettend veel van hem maar weet dat dit niet normaal is. Waarom kan ik het contact niet stoppen? Iemand tips aub.
Uk hen nu anderhalf jaar een vriend. Elkaar leren kennen via Tinder. Zien elkaar 1 x per 2 weken voor 2 dagen bij mij thuis. Tussentijds appen en bellen. Bellen of videobellen wil hij maar 2 keer per week.
Probleem is dat hij steeds het uit maakt omdat ik niet genoeg aan mezelf werk. Hij wil dat ik stop met roken, probeer ik maar is echt moeilijk. Ook dat ik me mooier kleed en mijn haar doe. Hakken hou ik niet van maar die het voor hem. Ook vind hij me vergeetachtig en lui. Ik werk eraan maar het is nooit goed. Ik kan iets zeggen wat hij helemaal verkeerd opvat en dan negeert hij me dagenlang of blokkeert me en zegt ik ben er klaar mee.ik hou ontzettend veel van hem maar weet dat dit niet normaal is. Waarom kan ik het contact niet stoppen? Iemand tips aub.
maandag 4 november 2019 om 12:12
Ik denk dat je zelf ook wel heel helder voor ogen hebt dat dit niet een vriend is die goed voor je is, en dat dit eigenlijk nauwelijks een relatie te noemen is, maar op de een of andere manier kan je er niet mee stoppen. Helaas kan je dat alleen zelf doen. Dus raap al je wilskracht bij elkaar, zeg dat je er klaar mee bent, blokkeer hem daarna en verwijder zijn nummer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 4 november 2019 om 12:23
Je doet het jezelf aan, je kan het ook uitmaken zodat hij een vrouw kan zoeken die aan zijn maatstaven voldoet. Echt een eikel.
maandag 4 november 2019 om 13:01
Hij vindt jou niet leuk genoeg (van zo iemand is dat echt geen belediging, wat een kalf) maar een vrouw zoals hij die wil kan hij uiteraard niet krijgen.
Daarom pakt hij wie hij krijgen kan en wil hij die veranderen naar zijn 'droomvrouw'.
Je hebt erg weinig zelfvertrouwen en eigenwaarde, anders was je niet samen met zo iemand.
Werk inderdaad aan jezelf. Maar niet om te worden wie hij wil maar om blij te worden met jezelf en in te zien dat je veel meer waard bent dan je denkt.
Maak het uit, verbreek elk contact. Nu, meteen.
Daarom pakt hij wie hij krijgen kan en wil hij die veranderen naar zijn 'droomvrouw'.
Je hebt erg weinig zelfvertrouwen en eigenwaarde, anders was je niet samen met zo iemand.
Werk inderdaad aan jezelf. Maar niet om te worden wie hij wil maar om blij te worden met jezelf en in te zien dat je veel meer waard bent dan je denkt.
Maak het uit, verbreek elk contact. Nu, meteen.
maandag 4 november 2019 om 13:13
Ja, voor als het misschien niet duidelijk was: dat is ook precies wat ik bedoelde met mijn adviezen om aan jezelf te werken.Attraverso schreef: ↑04-11-2019 13:01Werk inderdaad aan jezelf. Maar niet om te worden wie hij wil maar om blij te worden met jezelf en in te zien dat je veel meer waard bent dan je denkt.
.
Mee eens. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
You can never have too many hats, gloves and shoes
maandag 4 november 2019 om 13:39
Het is geen leuke man zo te horen en je verdient beter!
Eens met de tip ook om de eerstvolgende keer bij hem af te spreken.
Doen. Maar ik denk dat je hier beter mee op kunt houden. Stoppen met roken doe je voor jezelf, voor een ander gaat dat echt niet lukken. Met zijn eisenpakket had hij van mij meteen op mogen zouten trouwens.
Eens met de tip ook om de eerstvolgende keer bij hem af te spreken.
Doen. Maar ik denk dat je hier beter mee op kunt houden. Stoppen met roken doe je voor jezelf, voor een ander gaat dat echt niet lukken. Met zijn eisenpakket had hij van mij meteen op mogen zouten trouwens.
maandag 4 november 2019 om 14:24
Het wordt tijd dat jij het eens uit maakt, en dan laat zien dat jij wel standvastig kan zijn en hem dus daarna totaal negeert en geen contact meer met hem zoekt.
Want dit is niet de juiste persoon voor jou.
Want dit is niet de juiste persoon voor jou.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 4 november 2019 om 14:51
Misschien vind ze het niet erg dat ze niet bij hem is geweest in 1.5 jaar
Dat ze maar beperkt contact hebben.
ze heeft alleen maar een probleem met het gene waar hij haar op wijst?