Radiostilte

04-11-2019 19:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond,

Ik (24) ben aan het daten met een leuke jongeman (27), het is nog pril we hebben elkaar slechts een paar keer gezien. Ik heb een leuke tijd met hem als we samen zijn. Een goed teken vind ik dat hij niet lang wacht met het regelen van een vervolgdate. Hij wil mij dus graag zien.

Alleen na het afspreken van een vervolgdate hoor ik een week niets meer van hem. Dit maakt me (onnodig?) onzeker over zijn intenties. In het verleden waren mannen die me dagenlange radiostilte gaven namelijk niet echt geinteresseerd in een relatie met mij maar alleen uit op seks, waar ik veel verdriet van gehad heb. Als ik zelf contact zoek door hem een berichtje te sturen reageert hij snel, maar ik krijg enkel een "haha" of het gesprek valt vrijwel onmiddelijk dood. Hij heeft na een paar dates ook een "netflix en chill" date voorgesteld (niet dat hij letterlijk "netflix en chill" zei, maar daar komt het wel op neer), dat heb ik afgewezen en nu hebben we een "gewone" date gepland staan.

Het kan natuurlijk gewoon zijn dat hij bezig is, niet van appen houdt, en/of niet goed weet wat hij moet zeggen. En dus alleen vrij zakelijk een date regelt en het vervolgens daarbij laat.
Als ik denk aan wat ik graag wil in een relatie, is communicatie tussen de momenten dat we elkaar zien voor mij wel belangrijk. En dat betekent niet dat ik elke dag een berichtje of belletje verwacht. Maar ik zie het als iets dat onze connectie versterkt náást de momenten dat we elkaar in het echt zien.

Ik vind hem leuk. Dus ik wil hem vragen hoe hij denkt over communicatie in een relatie. Maar hoe zou ik dat op een luchtige manier in een gesprek kunnen aansnijden?
We hebben het eigenlijk ook nog niet gehad over of hij en ik interesse hebben in een relatie of dat dit gewoon iets voor de lol is. Is dit uberhaupt iets dat je normaal vraagt? Het voelt een beetje raar en ook te snel om dat te vragen want we zijn elkaar nog maar aan het leren kennen.

Als hij niet graag communiceert buiten de momenten dat we elkaar zien zijn we misschien gewoon geen goede match als ik hier wel behoefte aan heb?
Of is dit allemaal nog veel te pril en moet ik me niet onzeker voelen om niks?

Groeten, Rijstnoedel
Er staat een date toch? Nou ga op die date. Klaar.
Veel te pril voor zulke vragen! Probeer de onzekerheid even uit te houden en richt je niet volledig op hem. Dan blijkt het allemaal vanzelf wel! Succes!!!
Ik zou het even afwachten en zeker niet te vroeg met zulke vragen komen. Dat schrikt eerder af dan dat je er goed aan doet. De date afwachten en dan zie je wel verder.
Klinkt allemaal niet heel positief idd.

Bescherm jezelf en doe af en toe ook afstand of kap het af als je denkt dat hij niet serieus met je is dat voorkomt nog meer ellende want stel je wordt verliefd...
Geef het een maandje, als het daarna nog zo blijft dan aankaarten.
Ik verbaas me altijd over vrouwen die tig gebruikt zijn voor de seks en het nog altijd presteren om alle signalen te missen van een fuckboy. Kom op meid.
Een ezel stoot zich ook niet drie keer aan dezelfde steen.
Het klinkt niet alsof hij dolenthousiast is.
Waar ken je hem van? Kan het zijn dat hij met veel meer vrouwen date? Dat hij met andere vrouwen bezig is als jullie elkaar niet spreken?
Tintelfris schreef:
04-11-2019 21:21
Ik verbaas me altijd over vrouwen die tig gebruikt zijn voor de seks en het nog altijd presteren om alle signalen te missen van een fuckboy. Kom op meid.
[In het verleden waren mannen die me dagenlange radiostilte gaven namelijk niet echt geinteresseerd in een relatie met mij maar alleen uit op seks, waar ik veel verdriet van gehad heb.]

Wat is het signaal bij de nieuwe?
.
Wellicht is zijn interesse ook wat bekoeld nu je niet hebt ingestemd met die neukdate.
Tintelfris schreef:
Wat is dat toch, dat gebruikt worden voor de seks? Ik zie dat zo vaak voorbij komen in zulke topics en snap het echt niet. Je stemt toch beide in met seks omdat je daar zin in hebt? Hoe kun je dan gebruikt worden?
Lucifer2018 schreef:
04-11-2019 20:34
Er staat een date toch? Nou ga op die date. Klaar.
Dit. Ik denk trouwens sowieso dat ik te oud ben om te begrijpen waarom mensen toch zo verschrikkelijk veel belang hechten aan constant appen tussendoor.
vivautrecht85 schreef:
04-11-2019 21:52
Wat is dat toch, dat gebruikt worden voor de seks? Ik zie dat zo vaak voorbij komen in zulke topics en snap het echt niet. Je stemt toch beide in met seks omdat je daar zin in hebt? Hoe kun je dan gebruikt worden?
Je kunt ergens zin in hebben en er zelfs van genieten, maar je alsnog gebruikt voelen omdat de ander een loopje nam met je gevoelens om precies te krijgen wat hij van je wil. Vaak worden zulke dames onder valse voorwendselen het bed ingeluld, de intenties zijn dus niet van beiden partijen even zuiver en logischerwijs voel je je dan gebruikt en belazerd als de ander opeens je appjes niet meer beantwoord nadat de lusten zijn vervuld.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik kijk het nog eventjes aan, en als het onderbuikgevoel niet weggaat kap ik het af.

Hatchi schreef:
04-11-2019 21:23
Het klinkt niet alsof hij dolenthousiast is.
Waar ken je hem van? Kan het zijn dat hij met veel meer vrouwen date?
Ik ken hem via Tinder, dus het is wel realistisch dat hij ondertussen met meer vrouwen date.

Tintelfris schreef:
El4ra schreef:
04-11-2019 21:35
Wat is het signaal bij de nieuwe?
Het signaal blijft hetzelfde :-)
Wat wil jij?

Wil jij nog een date omdat hij echt leuk is? Zo ja gaan.

Bij nee, niet perse of 'hij is eigenlijk helemaal niet zo leuk maar ik ben wanhopig op zoek'.. zeg de date gewoon af en kijk verder of date even niet.
Heb net hetzelfde aan de hand, vervolgdate gepland voor volgend weekend, hij stelde voor om naar hem thuis te komen maar ik zei dat ik liever in een stad tussen ons in afsprak. Ik stuurde daarna nog een berichtje waar ik een vaag antwoord op kreeg, was zaterdag en sindsdien niet meer gehoord.
Daarvoor veel app en bel contact.
Maar ik zit daar niet mee omdat dit duidelijk maakt dat we verschillende intenties hebben.
Gewoon uit je gedachten zetten.
vivautrecht85 schreef:
04-11-2019 21:52
Tintelfris schreef:
04-11-2019 22:22
Je kunt ergens zin in hebben en er zelfs van genieten, maar je alsnog gebruikt voelen omdat de ander een loopje nam met je gevoelens om precies te krijgen wat hij van je wil. Vaak worden zulke dames onder valse voorwendselen het bed ingeluld, de intenties zijn dus niet van beiden partijen even zuiver en logischerwijs voel je je dan gebruikt en belazerd als de ander opeens je appjes niet meer beantwoord nadat de lusten zijn vervuld.
Inderdaad, in het moment zelf wil ik ook graag seks en geniet ik ervan. Het is ook totaal niet zo dat ik spijt heb van het hebben van seks :-)
Voor mij persoonlijk moet er gevoel bij zijn. Ik heb eigenlijk pas seks met iemand als ik verliefde gevoelens voor hem heb én ik in de veronderstelling ben dat dat wederzijds is. Ik hecht me aan de persoon en heb blijkbaar andere verwachtingen, namelijk: dat we bij elkaar blijven en kijken of dit iets wordt tussen ons. Ik voel me dan inderdaad behoorlijk gekwetst en voor zot gezet eigenlijk als blijkt dat de man waar ik verliefd op ben me na het hebben van seks niet meer wil zien.

Ik weet dat ik dit verdriet kan voorkomen als ik beter op het gedrag van de man let ipv alleen door de roze bril te kijken. Het is niet zo dat ik nooit door heb dat sommige mannen andere intenties hebben dan ik. Er hoeft ook niet per se sprake te zijn van seks om me hier verdrietig over te voelen als zij al gedaan hebben alsof ze verliefd op mij zijn en ik daar niet snel genoeg doorheen geprikt heb. Het is meer dat ik denk dat er wederzijdse gevoelens zijn, en dit dan totaal niet het geval blijkt te zijn.

Lucifer2018 schreef:
05-11-2019 08:46
Wat wil jij?

Wil jij nog een date omdat hij echt leuk is? Zo ja gaan.

Bij nee, niet perse of 'hij is eigenlijk helemaal niet zo leuk maar ik ben wanhopig op zoek'.. zeg de date gewoon af en kijk verder of date even niet.
Ik wil hem graag nog een keer zien.

Hmm, maar daar zeg je wel iets. Het idee van het hebben van een relatie is iets dat ik best graag wil :facepalm: . Ik hoop de juiste persoon te ontmoeten.

Ik ben op dit moment niet verliefd, maar ik heb wel interesse in hem.

Attraverso schreef:
05-11-2019 10:39
Maar ik zit daar niet mee omdat dit duidelijk maakt dat we verschillende intenties hebben.
Gewoon uit je gedachten zetten.
Dat is een veel betere instelling :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven