Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dana schreef:
05-11-2019 18:52
:'( Ik vond je vorige onderschrift veel mooier!

Als ik jou was (maar dat ben ik niet, dus leg deze tip gerust naast je neer) zou ik trouwens het woord Mir vervangen door 'anders' of 'weleens anders', als je dit onderschrift wilt houden.
Goed punt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Maud*de*Braose schreef:
Ze worden ook wel heel rijkelijk beloond.
+ 1
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Gloeiendegloeiende..... waarom is nou weer gemeld dat dat zure topic vol zit ? Dat was toch niet meer ; dat er iets nieuws moest komen na 3000 posts ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maud*de*Braose schreef:
Ze worden ook wel heel rijkelijk beloond.
Ik snap nooit zo goed dat zulke forummers het niet vervelend vinden dat de meesten negatief reageren. Maar ja negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dana schreef:
:'( Ik vond je vorige onderschrift veel mooier!

Als ik jou was (maar dat ben ik niet, dus leg deze tip gerust naast je neer) zou ik trouwens het woord Mir vervangen door 'anders' of 'weleens anders', als je dit onderschrift wilt houden.
Aanvullende tip:
Strooi van die kleine korreltjes rond. (Uit een pistooltje, of kunstgraskunstmodder of piepschuimballetjes. Dat verslikt zo lekker als ze zuigen.

En ik geef toe dat dat niet lief is. Geef mij maar de schuld. Ik ben ook niet lief.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
blijfgewoonbianca schreef:
05-11-2019 18:56
Gloeiendegloeiende..... waarom is nou weer gemeld dat dat zure topic vol zit ? Dat was toch niet meer ; dat er iets nieuws moest komen na 3000 posts ?
Jawel.
charlottew88 schreef:
05-11-2019 18:57
Ik snap nooit zo goed dat zulke forummers het niet vervelend vinden dat de meesten negatief reageren. Maar ja negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht.
Ja precies en dan het plezier dat ze zoveel mensen op de kast krijgen. Is leuk :thumbsup:
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 05-11-2019 18:59
1.55% gewijzigd
Was verdorie net bezig met een antwoord naar Arielle.... :swear:

Iemand behoefte aan deel 2 trouwens? ;-)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
feow schreef:
Aanvullende tip:
Strooi van die kleine korreltjes rond. (Uit een pistooltje, of kunstgraskunstmodder of piepschuimballetjes. Dat verslikt zo lekker als ze zuigen.

En ik geef toe dat dat niet lief is. Geef mij maar de schuld. Ik ben ook niet lief.
Dat ga ik dus niet doen hè. Ik ben namelijk wel lief.

David Dunning
feow schreef:
Aanvullende tip:

Rijstkorrels werken ook goed.
Baggal schreef:
05-11-2019 18:58
Was verdorie net bezig met een antwoord naar Arielle.... :swear:

Iemand behoefte aan deel 2 trouwens? ;-)
Ik was aan het reageren op de laatste post van Die Lange. Briljante reactie had ik geschreven, helaas, die missen jullie dus.

David Dunning
PhiIae schreef:
05-11-2019 18:59
Rijstkorrels werken ook goed.
Vroeger kon je je naam op een rijstkorrel laten schijven. Vond ik zo vet.
Solomio schreef:
05-11-2019 18:59
Ik was aan het reageren op de laatste post van Die Lange. Briljante reactie had ik geschreven, helaas, die missen jullie dus.
Geldt ook voor die van mij...

Ze snapte niet waarom ik het die Lange 7 keer vom opheldering vroeg. Nou dat heet opkomen voor forummers wanneer die stelselmatig gepest worden :lightbulb: ...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Nah. Ik lees graag nog even door hoe de ene na de andere lieve gezellig- en veiligheidsgoeroe zichzelf verder het bansysteem inwerkt.
En volgens mij hoeft niemand daarvoor te staffen.
Zou het een inwijdingsritueeltopic zijn voor de nieuwe mods.
(Vast ook een afleidingsmanoeuvre voor de LeesMeds, maar dat werkt niet. Mogen ze denken, maar is niet zo)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Een wijs forummer sprak onlangs tegen mij: 'paarlen voor de zwijnen.' Let it goooo, dames.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
feow schreef:
05-11-2019 19:02
Nah. Ik lees graag nog even door hoe de ene na de andere lieve gezellig- en veiligheidsgoeroe zichzelf verder het bansysteem inwerkt.
En volgens mij hoeft niemand daarvoor te staffen.

Zou het een inwijdingsritueeltopic zijn voor de nieuwe mods.
(Vast ook een afleidingsmanoeuvre voor de LeesMeds, maar dat werkt niet. Mogen ze denken, maar is niet zo)
:HA:
Dana schreef:
Een wijs forummer sprak onlangs tegen mij: 'paarlen voor de zwijnen.' Let it goooo, dames.
Wat moet ik anders met mijn parels?

David Dunning
Dana schreef:
Bedankt. Nu heb ik het liedje van Frozen in mijn hoofd :facepalm:

Let it gooo, let it gooo.....
Ik vind die kutstreek van die Lange wel iets voor Alkemade eigenlijk.
Chocola halen of niet, wel moet Ik voor naar buiten en ik ben al 4x buiten geweest vandaag,
Lady*Voldemort schreef:
05-11-2019 19:04
Dat zou zomaar kunnen. Good thinking :lightbulb:
Lady*Voldemort schreef:
05-11-2019 19:04
O ja, dat zou zomaar kunnen.

David Dunning
Sudrì schreef:
05-11-2019 19:05
Chocola halen of niet, wel moet Ik voor naar buiten en ik ben al 4x buiten geweest vandaag,
Buiten is goed voor je. Dus gaan.

David Dunning
Is Alkemade die wijf van die lange dan?
Sudrì schreef:
05-11-2019 19:05
Ik kreeg vandaag per post van mijn energieleverancier een reep red velvet witte chocola van Hands off my chocolate.
Die is toch lekkâââââh!! En dus op.
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 05-11-2019 19:07
0.16% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven