Saai topic
vrijdag 10 april 2009 om 13:15
Hoi koekje (halve)
Hoe gaat het met jou?
Hier gebeurd ineens heel wat spannends op mijn werk. We stoppen er mee voor vandaag en gaan wijn drinken op ons dakterras. Ik weet niet of ik dit wel aan kan ineens
Ik lag net zo lekker te slapen op mijn toetsenbord!
Hoe gaat het met jou?
Hier gebeurd ineens heel wat spannends op mijn werk. We stoppen er mee voor vandaag en gaan wijn drinken op ons dakterras. Ik weet niet of ik dit wel aan kan ineens
Ik lag net zo lekker te slapen op mijn toetsenbord!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 10 april 2009 om 15:16
vrijdag 10 april 2009 om 16:00
quote:Dushi74 schreef op 10 april 2009 @ 14:22:
Saai La Vie, stoppen met werken en dan ook nog wijn gaan drinken op het dakterras.!
Het was heel saai ja. We mochten ook nog eens vroeger naar huis. Pfff. Dus nu zit ik in mijn tuin, saai te doen, met de laptop op mijn schoot en wederom een glas wijn naast me.
*gaaaap*
Saai La Vie, stoppen met werken en dan ook nog wijn gaan drinken op het dakterras.!
Het was heel saai ja. We mochten ook nog eens vroeger naar huis. Pfff. Dus nu zit ik in mijn tuin, saai te doen, met de laptop op mijn schoot en wederom een glas wijn naast me.
*gaaaap*
vrijdag 10 april 2009 om 16:04
vrijdag 10 april 2009 om 17:34
Zit weer eens saai achter mijn bureau. Net terug van het boodschappen doen, was daar erg druk.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 10 april 2009 om 17:36
quote:Lys schreef op 10 april 2009 @ 17:30:
Van alle mensen ben jij wel het saaist.
(niet weer gaan huilen alsjeblieft, voor je het weet is je wijntje enorm aangelengd)
Stommert.
Nee, jij trekt volle zalen met die saaie bloem in je haar.
Puh.
Van alle mensen ben jij wel het saaist.
(niet weer gaan huilen alsjeblieft, voor je het weet is je wijntje enorm aangelengd)
Stommert.
Nee, jij trekt volle zalen met die saaie bloem in je haar.
Puh.
vrijdag 10 april 2009 om 17:37
vandaag gewerkt en boodschappen gedaan en toch nog ff in de zon gelegen met errugg weinig aan.
wijntje en een toastje dr bij......mmmm best saai,toch?
en paar bld terug zei ik nog"zalikutdoenofniet?"
met mn ex-scharrel,nou ut wordt dus DOEN,as donderdag hebben we afgesproken.zou ut saai worden of juist niet???
mag fijn heel het weekend werken,maar dat wordt zeker niet saai.hoe doen jullie dat toch, een saai leven creeeren.??
doe zo mn best,maar ut wilnielukkenie......boehoeeeee.
wijntje en een toastje dr bij......mmmm best saai,toch?
en paar bld terug zei ik nog"zalikutdoenofniet?"
met mn ex-scharrel,nou ut wordt dus DOEN,as donderdag hebben we afgesproken.zou ut saai worden of juist niet???
mag fijn heel het weekend werken,maar dat wordt zeker niet saai.hoe doen jullie dat toch, een saai leven creeeren.??
doe zo mn best,maar ut wilnielukkenie......boehoeeeee.
vrijdag 10 april 2009 om 17:42
Denk niet dat die afspraak saai wordt desteny.
Jullie drinken allemaal wijn, gemeen hoor. Ik heb wel een nieuwe smaak van crystal clear, cranbery en vlierbloesem. Is minder opwindend dan het klikt, maar gaat ermee door.
Jullie drinken allemaal wijn, gemeen hoor. Ik heb wel een nieuwe smaak van crystal clear, cranbery en vlierbloesem. Is minder opwindend dan het klikt, maar gaat ermee door.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 10 april 2009 om 17:49
vrijdag 10 april 2009 om 17:51
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 10 april 2009 @ 17:42:
iekssss crystalclear,zit zo,n raar chemisch smaakje aan.bbrrrr
hhmm mn date,tja...wat zal ik dr mee???
iekssss crystalclear,zit zo,n raar chemisch smaakje aan.bbrrrr
hhmm mn date,tja...wat zal ik dr mee???