Wat moet ik doen?

20-11-2019 08:21 52 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we zijn heel gelukkig samen. Ongeveer 2 maanden geleden kwam er een andere leuke jongen bij kijken, daar heb ik toen (heel erg) 3x seks mee gehad. (hij weet dat ik een vriend heb)

Omdat dit me best makkelijk afging heb ik daarna met een jongen afgesproken die niet weet dat ik een vriend heb, we hebben 1 keer seks gehad maar spreken nog regelmatig af.

Nu heb ik gisteravond weer contact met een andere jongen gehad en daar heb ik mee gezoend.

Ik hou heel veel van m'n vriend en voel me dus achteraf altijd super schuldig, maar tijdens heb ik nergens last van.

Wat kan ik het beste doen?

(Ik spreek met ze af om minder onzeker te worden)
Dat weet ik nog niet, aan de ene kant vind ik dat hij er recht op heeft om het te weten. aan de andere kant vind ik dat ik zelf de keuze heb gemaakt om het te doen, dus ik de gevolgen ervan zelf ook moet oplossen.
En dat allemaal in amper twee jaar. Waarom denk je dat je nu wel monogaam gaat kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Daar je 18 bent, misschien ben je niet toe aan een vaste relatie.
Maaikemuziek schreef:
20-11-2019 11:44

Ik heb besloten het contact met de anderen te verbreken en me volledig te gaan richten op mijn vriend.
Nou nee, je bent op de oude voet verder gegaan en je besloot om te liegen.
coolpack2 schreef:
20-11-2019 11:59
En dat allemaal in amper twee jaar. Waarom denk je dat je nu wel monogaam gaat kunnen zijn?
Omdat ik eerst aan mezelf ga werken, ik ga mijn onzekerheid proberen tegen te gaan. waardoor het waarschijnlijk makkelijk wordt om niets met anderen te gaan doen.

Ook ga ik gewoon helemaal niet meer contact zoeken met andere mannen en ze negeren.
EmmadePemma schreef:
20-11-2019 12:07
Nou nee, je bent op de oude voet verder gegaan en je besloot om te liegen.
Mag ik vragen wat je hier precies mee wilt zeggen of bedoelt?
Je bent doorgegaan met vreemdgaan.
EmmadePemma schreef:
20-11-2019 12:16
Je bent doorgegaan met vreemdgaan.
Dat kan veranderen.
Maaikemuziek schreef:
20-11-2019 11:57
Dat weet ik nog niet, aan de ene kant vind ik dat hij er recht op heeft om het te weten. aan de andere kant vind ik dat ik zelf de keuze heb gemaakt om het te doen, dus ik de gevolgen ervan zelf ook moet oplossen.
daar heb je helemaal gelijk in. En een van de gevolgen is dat je het netjes vertelt en dat je vriend daar minder begrip voor heeft. Het is niet 1x gebeurd in een opwelling, maar structureel. Dat is toch echt wat anders. En het klinkt of dat je er ook eigenlijk vindt dat jij er recht op hebt. Jij denkt dus heel anders over dit onderwerp dan je vriend. Dus de kans dat het weer gaat gebeuren is groter dan bij een ander persoon in een relatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Maaikemuziek schreef:
daar heb je helemaal gelijk in. En een van de gevolgen is dat je het netjes vertelt en dat je vriend daar minder begrip voor heeft. Het is niet 1x gebeurd in een opwelling, maar structureel. Dat is toch echt wat anders. En het klinkt of dat je er ook eigenlijk vindt dat jij er recht op hebt. Jij denkt dus heel anders over dit onderwerp dan je vriend. Dus de kans dat het weer gaat gebeuren is groter dan bij een ander persoon in een relatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
20-11-2019 12:26
Ik heb niet het gevoel dat ik er recht op heb, de kans kan groter zijn maar het kan ook een goede les voor mezelf zijn. Als hij er minder begrip voor heeft dan kan ik daar in komen, zou hij hetzelfde gedaan hebben dan zou ik het ook zeker niet leuk vinden.
Kind, je bent 18! Maak het uit en ga lekker rondneuken. Niks mis mee als dat is wat je wil, maar ga niet allerlei rotsmoesjes verzinnen om goed te praten dat dat nu al precies is wat je aan het doen bent.
There is always something happening, and it's usually right now
Je bent gewoon een onbetrouwbaar vreemdgaand mokkel. Kan je heel leuk je verschuilen achter je onzekerheid maar dat maakt je alleen maar triester.
Hoe zou jij het vinden als je vriend achter jouw rug seks heeft met andere vrouwen en dan als rede heeft dat die andere vrouwen knapper zijn dan jij? Nog steeds van mening dat dat iets is wat dan alleen hem aan gaat?
stellar schreef:
20-11-2019 12:33
Je bent gewoon een onbetrouwbaar vreemdgaand mokkel. Kan je heel leuk je verschuilen achter je onzekerheid maar dat maakt je alleen maar triester.
Hoe zou jij het vinden als je vriend achter jouw rug seks heeft met andere vrouwen en dan als rede heeft dat die andere vrouwen knapper zijn dan jij? Nog steeds van mening dat dat iets is wat dan alleen hem aan gaat?
Ik snap je reactie even niet, ik heb nergens neergezet dat die andere mannen knapper zijn? ik snap die toegevoegde waarde dus ook niet echt. En waar staat dat het alleen hem maar aan gaat?

Waar baseer jij je reactie op?
Maaikemuziek schreef:
20-11-2019 12:36
Ik snap je reactie even niet, ik heb nergens neergezet dat die andere mannen knapper zijn? ik snap die toegevoegde waarde dus ook niet echt. En waar staat dat het alleen hem maar aan gaat?

Waar baseer jij je reactie op?
Jij gebruikt een onzin rede om vreemd te gaan dus kan je vriend ook een slap excuus gebruiken, als hij vreemd zou gaan.
Je schrijft zelf dat jouw vreemdgaan iets is wat alleen jou aangaat.
Mijn punt is: doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wil.
Hoe goed is jouw kutgedrag voor zijn zelfvertrouwen denk je?
Wat heeft dat er nu mee te maken om je eigenwaarde omhoog te halen?
Het is totaal niet moeilijk om seks te hebben met een man.
Een gratis vagina om het maar zo even te zeggen makkelijker kan het niet.
Die mannen denken joehoeee gratis en makkelijke seks hoe mooier wil je het nog hebben. En die mannen kijken op je neer omdat je zo makkelijk het bed in duikt met ze.

Ik vind het heel erg egoïstisch van je en je vriend verdient iemand die hem ook respecteerd.

Uitmaken !

En je hebt een ontzettende bord voor je hoofd als ik je reacties zo lees. Overal een excuus voor of een verklaring en dan ook nog denken dat het misschien wel gaat stoppen.

Blijf vrijgezel en ga met mannen aan de gang wat jij wilt maar daar betrek je niet iemand anders in mee. Walgelijk gewoon.
Blijf in jezelf geloven !
Maaikemuziek schreef:
Dus je gunt je vriend geen relatie gebaseerd op eerlijkheid en vertrouwen?
Als je zoveel interesse hebt ik andere mannen, zit je relatie gewoon niet goed. Maak het uit! Zou jij het leuk vinden als andersom het vertrouwen zo beschadigd zou worden?
Jemig.. sorry dat ik t zeg maar wat ben jij een sloerie zeg. En het nog proberen goed te praten ook !

Maak het uit met je vriend, en ga lkkr de halve wereld rondneuken.
Jouw vriend verdient dat niet!
Voel je je niet schuldig als je sex met iemand heb gehad en dezelfde avond heb je sex met je vriend.. brrr O_O
Je kunt ook je je vriend het goede nieuws brengen dat hij net als jij om zich heen mag kijken (enzo).
Love is the meaning of life
Je bent denk een beetje te jong voor een vaste relatie. Vertel je vriend eerlijk over je behoeftes en laat hem de keuze maken. Dat je je wilde haren nog niet kwijt bent en je niet monogaam wilt zijn. Niet zo achterbaks doen. Dat is echt niet ok.
Maaikemuziek schreef:
Dit vind ik altijd zo'n domme smoes om maar niks te hoeven vertellen aan de partner. "Ik moet zélf de gevolgen dragen". Ja doei, je draagt helemaal niks want je vriend weet van niks en je hoeft dus niks met zijn verdriet. Het is de makkelijkste oplossing en dat praat je goed voor jezelf.
Hoezo jullie zijn heel gelukkig samen?
Zeg eens iets tegen je vriend zodat ook hij kan beginnen rondneuken.
Als je seks nodig hebt als bevestiging op onzekerheid, gaat het denk ik niet helemaal lekker in je hoofd. Heb je toevallig neiging naar een Borderline persoonlijkheidsstoornis?
Is dit echt?
Zoek hulp!
Schrijf er een boek over.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven