Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Dappertje, je bent niet verplicht bij te lezen hoor. Je kunt gewoon aanhaken. Julie glitter ava's zijn mooi! Ik ga die van mij ook eens zoeken.
Wat glitter je mooi Dapper 🤩💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Glitters met dank aan Enn. :)

Ik vind dat bijlezen wel hoeft. Maar komt goed. 😎
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
@Dapper ik zag het. Wie denk je dat mijn glitters heeft verzorgd 😉
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Goedemorgen,

Ik ga jullie advies ter harte nemen. Ik kan het zelf ff niet goed meer beoordelen denk ik.

Gaat nog wel flink uitzoeken worden..
Ik heb een zorgverzekering via de gemeente. De huidige verzekering stopt en de gemeente heeft een nieuwe afgesloten. Voor mij gunstig, ga 20 euro per maand minder betalen.

Ik zal nu dus moeten zoeken naar een vrijgevestigde die een contract heeft met beide verzekeringsmaatschappijen.

Dan uitzoeken welke de kortste wachtlijst heeft.

Hoop dat er wat uitkomt en dan naar de huisarts.
Ik beloof dat ik vandaag start met uitzoeken. Gisteren was een zeer heftige dag dus weet niet of ik vandaag alles al klaar heb.

Gisteren een gesprek gehad met zoon en ex.
Het heeft meer impact op zoon dan ik en ook hij dacht. Rust..
Hij laat vandaag weten wanneer hij volgende week ff langskomt.
Verder wat praktische afspraken gemaakt.
Ex was erg aardig, meewerkend en lief.
Hij is in positieve zin veranderd.

Ik reageer verder weinig tot niet. Sorry, is geen des interesse.

Ps: moet ik een glittereendje? Of hoor ik er zo ook nog bij? :D
@BM fijn dat jij en ex en zoon hebben gepraat en dat het een goed gesprek was.

Mijn advies zou trouwens zijn eerst de huisarts bellen, die kan je misschien ook meer informatie geven en dan heb je de eerste stap al gezet.

Over de verzekering. De behandeling wordt vergoed door de verzekering waar je bij loopt bij de start van de behandeling. Dus alleen van die hoef je het weten. Overigens kan ik mij voorstellen dat in jouw geval de gemeente je misschien ook kan helpen met uitzoeken of weet waarmee huj verzekering een contract heeft.

En je hoeft niet te glitteren, maar als je wil dat maakt Enn hem vast ook met liefde voor jou 💋
BM, natuurlijk is het geen des interesse. Dat snappen wij ook. Ik reageer ook alleen als ik me er toe in staat voel.

Fijn van het gesprek met ex en zoon!
En ik ben blij te horen dat je hulp gaat zoeken. Vraag je huisarts om te helpen met uitzoeken. De mijne diende de aanvraag in voor de psychiater en aan de hand van zijn oordeel werd de wachttijd vervroegd voor mij. :hug:
lollypopje schreef:
21-11-2019 10:37
@BM fijn dat jij en ex en zoon hebben gepraat en dat het een goed gesprek was.

Mijn advies zou trouwens zijn eerst de huisarts bellen, die kan je misschien ook meer informatie geven en dan heb je de eerste stap al gezet.

Over de verzekering. De behandeling wordt vergoed door de verzekering waar je bij loopt bij de start van de behandeling. Dus alleen van die hoef je het weten. Overigens kan ik mij voorstellen dat in jouw geval de gemeente je misschien ook kan helpen met uitzoeken of weet waarmee huj verzekering een contract heeft.

En je hoeft niet te glitteren, maar als je wil dat maakt Enn hem vast ook met liefde voor jou 💋
Dit!
Heel stuk getypt, ik raak scherm ff aan.. Weg..
Ik ga nu echt sparen voor een tablet.. Geklier op mobiel >:-(

Aan het zoeken geweest bij nieuwe zorgverzekering..
De " ow zo handige search tool" En Ik zijn nog geen vriendjes.
Trek ik zo niet.. Alweer janken. Laat ook maar. Dat idee.

Lolly,
Jij schreef dat nieuwe verzekering automatisch de kosten van reeds gestarte behandeling overneemt. Ook als deze niet gecontracteerd is? Of dan max 75%

Eerst huisarts..
Het leek mij juist handig om met een naam te komen zodat huisarts weet waar naar door te verwijzen.

Net gekeken of mijn eigen huisarts weer terug is.. Op website staat van niet..
En die vervanger... Dat is een.. Ik ga niks netters verzinnen... Lul.
Vorige keer dat ik er kwam met extreme vermoeidheid was zijn reactie, ow dan denk ik altijd eerst aan kanker en nierfalen..

Huh? Na veel gezeik mocht ik bloedonderzoek. Maar als daar niks uitkwam, wat hij ook verwachtte moest ik verder zelf maar bedenken waar het mee te maken zou kunnen hebben.

Nou ja, om daar mijn labiele, depressieve, suïcidale ik op tafel te leggen.. Dat is een drempel. Een hoge drempel.

Als het goed is krijg ik vandaag de polisvoorwaarden enzo van nieuwe verzekering.
Ik zag alwel dat ze met veel, nog, geen contract hebben afgesloten voor 2020.

( had wat aangeklikt in Utrecht en Apeldoorn. Nog in onderhandeling stond erbij)
Wat ik tot nu gevonden heb is reguliere GGZ en 1 waar ze geen contract mee hebben. Verder niks in Assen.

Maar wat ik al zei, ik em de " ow zo handige search tool zijn nog geen vriendjes)
@BM :hug: Stom is dat he, je tekst kwijt. Ik zit dan ook altijd te vloeken.

En ik snap dat je dan liever wacht op je eigen huisarts, dat zou ik dan ook doen 💋

Over de verzekering. De verzekeraar waarbij je aangesloten bent bij het begin van je behandeling/intake is de verzekeraar die de hele behandeling betaald. Stel dat je in 2019 nog aan de beurt bent, valt je behandeling onder het jaar 2019. Om die reden hoef je ook alleen je eigen risico van dat jaar te betalen. Er wordt dus niks overgenomen door de nieuwe verzekeraar. Die is enkel verantwoordelijk voor de behandelingen of zorg die in 2020 starten.
Pas als je langer dan 365 dagen in zorg bent (dan start de nieuwe DBC) is de nieuwe verzekeraar verantwoordelijk voor het betalen er van.

Ik hoop dat ik het je een beetje heb kunnen uitleggen 💋
lollypopje schreef:
21-11-2019 11:35
@BM :hug: Stom is dat he, je tekst kwijt. Ik zit dan ook altijd te vloeken.

En ik snap dat je dan liever wacht op je eigen huisarts, dat zou ik dan ook doen 💋

Over de verzekering. De verzekeraar waarbij je aangesloten bent bij het begin van je behandeling/intake is de verzekeraar die de hele behandeling betaald. Stel dat je in 2019 nog aan de beurt bent, valt je behandeling onder het jaar 2019. Om die reden hoef je ook alleen je eigen risico van dat jaar te betalen. Er wordt dus niks overgenomen door de nieuwe verzekeraar. Die is enkel verantwoordelijk voor de behandelingen of zorg die in 2020 starten.
Pas als je langer dan 365 dagen in zorg bent (dan start de nieuwe DBC) is de nieuwe verzekeraar verantwoordelijk voor het betalen er van.

Ik hoop dat ik het je een beetje heb kunnen uitleggen 💋
Thanks, heel duidelijk!
Wat kan ik jaloers zijn op de mensen in de rijdende rechter.

Gezeik over een muurtje, en daarom geen gedag meer willen zeggen.

Ik wil ook van dit soort problemen :jump:

Alhoewel.. Dan ben ik wel echt een zeikwijf geworden...en heul, heul kinderachtig.

Ik vraag het me wel serieus af of dit soort mensen nou echt niet een leuker tijdverdrijf kunnen bedenken dan jaren zeiken over een muurtje.
@BM dat soort mensen moeten gewoon iets te zeiken hebben. Is er niks groots, dan wel iets kleins of gewoon allebei tegelijk. Want iedereen is tegen ze en stom enzo.

Dus wees maar blij dat jij niet zo bent, want jij bent veel leuker. Ook nu 💋
BM: Ik vlieg in gedachten even jouw kant uit en kom me onder je vleugel verschuilen. Ik heb vandaag alleen maar met dat soort zeikblazen te maken! GRRRR!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
21-11-2019 15:41
BM: Ik vlieg in gedachten even jouw kant uit en kom me onder je vleugel verschuilen. Ik heb vandaag alleen maar met dat soort zeikblazen te maken! GRRRR!
Welkom schat!
En je bent netjes gebleven?
Respect in dat geval. Sarcasme wil nog wel eens winnen in dit soort situaties bij mij :rolling:

We eten Indian curry met kipfilet en rijst. Als je hier wat over te zeiken hebt dan was het besmettelijk op je werk en ben ik straks ook zo :rofl: :rofl:
BM wat goed dat je hulp gaat zoeken :hug:
En ik heb nog een tablet liggen die mag je zo hebben. Heb hem nog geen jaar gebruikt. Als je belangstelling hebt stuur maar een pb en dan stuur ik hem volgende week je kant op.

En verder wat glitteren jullie allemaal gezellig :)
@Fladder kom je ook glitteren? ;)

:hug: Blond. Een hele warme roze fluffy knuffel die ik nu naar je toe zend 💋
Dat denk ik niet Lolly, ik heb het niet zo op de feestdagen. Daar is de glans wel een beetje van af :( Maar ik zal er over nadenken want het ziet er wel leuk uit.
Fladderak schreef:
21-11-2019 16:31
En ik heb nog een tablet liggen die mag je zo hebben. Heb hem nog geen jaar gebruikt. Als je belangstelling hebt stuur maar een pb en dan stuur ik hem volgende week je kant op.

Ahw, wat lief zeg!

*Bemoeit zich er ook effe tegenan*
:shout: Ja!! Die wil ze wel, hè BM, toch? *Kijkt streng en heft een vlerkje*

Nee!!! Laat dat! Je was vandaag op de goede weg (trots op je :lips: ), geen bezwaren gaan aandragen nu!!
Cadeautje :gift: , voor jou, omdat ze je het zo gunt!
There is always something happening, and it's usually right now
Fladderak schreef:
21-11-2019 16:44
Dat denk ik niet Lolly, ik heb het niet zo op de feestdagen. Daar is de glans wel een beetje van af :( Maar ik zal er over nadenken want het ziet er wel leuk uit.
Vervelend 💋

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon het hele jaar door glitteren ;)
Grobbekuiken_ schreef:
Ahw, wat lief zeg!

Nee!!! Laat dat! Je was vandaag op de goede weg (trots op je :lips: ), geen bezwaren gaan aandragen nu!!
:HA:
Je beeld van mij klopt aardig.

Dat is eerste wat door mijn hoofd gaat... Wat lief... Maar...

Ik ga die lieve Fladderak een pb sturen!

Pffff, jullie zijn echt lief en leuk!
Pakt maar weer eens een zakdoekje.

Ik ga eten maken. Heb trek en kan of vroeg eten of nu gaan snaaien.
( wat ik nu waarschijnlijk na 22:00 ga doen ivm vroeg gegeten :rofl:)
benmamma schreef:
21-11-2019 17:06
:HA:
Je beeld van mij klopt aardig.

Dat is eerste wat door mijn hoofd gaat... Wat lief... Maar...

Ik ga die lieve Fladderak een pb sturen! :thumbsup:

Pffff, jullie zijn echt lief en leuk! :jump:
Pakt maar weer eens een zakdoekje.

Ik ga eten maken. Heb trek en kan of vroeg eten of nu gaan snaaien.
( wat ik nu waarschijnlijk na 22:00 ga doen ivm vroeg gegeten :rofl:)
Wissikwel :cat:
There is always something happening, and it's usually right now
Fladderak schreef:
21-11-2019 16:31

Je bent een tof mens!

En feestdagen... Overrated too the max.
Het is niet alleen maar leuk en fijn en gezellig voor veel mensen. En daar zou best meer ruimte voor mogen zijn.

Ik stuur je vanavond pb!

:lips: :cheer2: :rose:
Goedzo BM. Hoe moeilijk ook, gewoon aannemen. Bij Fladder wordt hij toch alleen maar gebruikt als onderzetter ;)
Grobbekuiken_ schreef:

Bedankt Grobbe dat je BM het juiste duwtje in de rug gaf :high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven