minnaar deel2
woensdag 18 maart 2009 om 16:52
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
zaterdag 11 april 2009 om 14:06
Zo we gaan weer snel zeg. Leuk al die nieuwe verhalen.
Ben wel een beetje jaloers heb die van mij al een poos niet meer gesproken. En ik heb geen zin om iedere keer contact te zoeken dus laat ik het van hem komen.
Ik weet dat hij in de knoop zit met zijn gevoelens, al al die tijd dat wij samen iets hebben en dat dat de reden is voor zijn 'stilte' maar o wat haat ik dit! Ben echt jaloers op iedereen hier die wel leuke smsjes krijgt!!!
Ben wel een beetje jaloers heb die van mij al een poos niet meer gesproken. En ik heb geen zin om iedere keer contact te zoeken dus laat ik het van hem komen.
Ik weet dat hij in de knoop zit met zijn gevoelens, al al die tijd dat wij samen iets hebben en dat dat de reden is voor zijn 'stilte' maar o wat haat ik dit! Ben echt jaloers op iedereen hier die wel leuke smsjes krijgt!!!
zaterdag 11 april 2009 om 14:23
Hee Recuerdo. Balen he? Die onzekerheid maakt je soms helemaal gek. Weet dat jij het wel heel lastig hebt met sv. Volgens mij is ie nooit echt heel duidelijk geweest naar jou toe. Aantrekken en afstoten was het toch?
Rond deze Paasdagen hoef je niet jaoers te zijn hoor we zijn volgens mij allemaal nu enigszins contactloos.
Motorfreak jouw accu doet t inderdaad goed! Jammer van je motor maar die kan toch aan een oplader?
Die accu dan he.
Jullie zijn verliefd maar willen niet samen verder?
Net als de meesten hier volgens mij. Wel of niet verliefd maar in ieder geval niet samen verder willen om wat voor reden dan ook.
x Ninah
Rond deze Paasdagen hoef je niet jaoers te zijn hoor we zijn volgens mij allemaal nu enigszins contactloos.
Motorfreak jouw accu doet t inderdaad goed! Jammer van je motor maar die kan toch aan een oplader?
Die accu dan he.
Jullie zijn verliefd maar willen niet samen verder?
Net als de meesten hier volgens mij. Wel of niet verliefd maar in ieder geval niet samen verder willen om wat voor reden dan ook.
x Ninah
zaterdag 11 april 2009 om 14:27
He Ninah, lief van je! Snap ook helemaal niets van die vent bah. En dan geef ik aan ermee te willen kappen, hangt ie huilend aan de telefoon. Hij heeft af en toe ruimte nodig om alles een plaats te geven. Denk nu echt doe maar, maar blijf dan ook weg! Maar dat is bij hem ook niet het geval.
dus bij jou ook rustig aan met pasen... Maar verder loopt het contact met jullie dus prima?
dus bij jou ook rustig aan met pasen... Maar verder loopt het contact met jullie dus prima?
zaterdag 11 april 2009 om 14:34
Hee Recuerdo, contact komt ook meestal van mij hoor. SV is ook niet zo into the smsjes, mailtjes enz. Maar meestal geeft ie wel antwoord (maar dat duurt soms even) en we zien elkaar (los van al die vrije dagen) wel regelmatig. Duidelijk zijn we ook naar elkaar, dit is alleen voor sex, we delen fijne fantasieën enz.
We willen geen relatie met elkaar.
E.e.a. neemt niet weg dat ik hem wel nog vaker zou willen zien. Hij is zo lekker
Ik leef met je mee, erg lastig die onduidelijkheid. Het liefst zou je een heldere sv relatie met hem willen toch?
Was het niet een ex-sc? En heb je niet bewust een andere baan nu?
x Ninah
We willen geen relatie met elkaar.
E.e.a. neemt niet weg dat ik hem wel nog vaker zou willen zien. Hij is zo lekker
Ik leef met je mee, erg lastig die onduidelijkheid. Het liefst zou je een heldere sv relatie met hem willen toch?
Was het niet een ex-sc? En heb je niet bewust een andere baan nu?
x Ninah
zaterdag 11 april 2009 om 15:18
@Motorfreak, welkom! En wat goed dat jullie het al zolang samen zo fijn hebben. Wij vieren binnenkort ons 1ste jubileum Haha! Enne 17 jaar ouder so what idd! De mijne is 16 jaar ouder! Haha.
@Stew, hoe was je openingsfeestje op het strand
@Ninah, jaaaaa dat multitasken kun je wel aan ons overlaten! Knap van je hoor dat je je hebt kunnen inhouden gister avond. Ik vraag me af of ik dat zou kunnen.
@Rec, hoop dat je snel weer wat van hem hoort. En 1 troost ook hier is het nu akelig stil ivm die fijne paasdagen
@De rest,
x
@Stew, hoe was je openingsfeestje op het strand
@Ninah, jaaaaa dat multitasken kun je wel aan ons overlaten! Knap van je hoor dat je je hebt kunnen inhouden gister avond. Ik vraag me af of ik dat zou kunnen.
@Rec, hoop dat je snel weer wat van hem hoort. En 1 troost ook hier is het nu akelig stil ivm die fijne paasdagen
@De rest,
x
zaterdag 11 april 2009 om 15:47
Hee Petie jaaaa dat kunnen wij wel, mt'en haha.
Dat inhouden was wel met moeite hoor gisterenavond. In de zomer zien we elkaar met zn allen ook vaker dan in de winter dus ik kan mn borst natmaken.
En het is nu lang licht dus avonddates in auto kunnen we ook wel vergeten. Creatief zijn is het toverwoord.
De "mijne" is overigens 6 jaar jonger, ook erg lekker. En ons julileum is in september, duurt nog even.
Openingsfeestje op strand? Mmm ik het wat gemist geloof ik. Vertel stewardess...
x Ninah
Dat inhouden was wel met moeite hoor gisterenavond. In de zomer zien we elkaar met zn allen ook vaker dan in de winter dus ik kan mn borst natmaken.
En het is nu lang licht dus avonddates in auto kunnen we ook wel vergeten. Creatief zijn is het toverwoord.
De "mijne" is overigens 6 jaar jonger, ook erg lekker. En ons julileum is in september, duurt nog even.
Openingsfeestje op strand? Mmm ik het wat gemist geloof ik. Vertel stewardess...
x Ninah
zaterdag 11 april 2009 om 15:55
@Stew, sorry dat moet nog gaan gebeuren! Hihihi was iets te enthousiast. Have fun vanavond!
@Ninah, dat feestje kwam niet hier ter sprake maar op een ander topic vandaar je het gemist hebt waarschijnlijk.
Ojee er breekt dus een moeilijke tijd voor je aan? Op zich erg fijn dat de zomer eraan komt maar iets minder voor jullie. Hmm. Komt het niet eens voor dat 1 van jullie het huis voor zichzelf heeft? Anders misschien toch maar een x een hotel proberen?
@Ninah, dat feestje kwam niet hier ter sprake maar op een ander topic vandaar je het gemist hebt waarschijnlijk.
Ojee er breekt dus een moeilijke tijd voor je aan? Op zich erg fijn dat de zomer eraan komt maar iets minder voor jullie. Hmm. Komt het niet eens voor dat 1 van jullie het huis voor zichzelf heeft? Anders misschien toch maar een x een hotel proberen?
zaterdag 11 april 2009 om 16:34
Hee Petie, wij doen het meestal bij een van ons in huis. Hebben redelijk vaak het huis voor onszelf en wonen dicht bij elkaar. Dat weer wel.
Alleen wel uitkijken dat we niet al te vaak gespot worden als we bij elkaar langskomen en de partner is niet huis.
En zoals nu met vrije dagen; komt het er niet van.
Een ander plekje (behalve de auto) hebben we niet. Een hotel zou ik wel een keertje willen maar dan moeten we allebei wel heel veel lef hebben. Vrij nemen enz ...
Dat risico durven we niet aan (nog niet).
x Ninah
Alleen wel uitkijken dat we niet al te vaak gespot worden als we bij elkaar langskomen en de partner is niet huis.
En zoals nu met vrije dagen; komt het er niet van.
Een ander plekje (behalve de auto) hebben we niet. Een hotel zou ik wel een keertje willen maar dan moeten we allebei wel heel veel lef hebben. Vrij nemen enz ...
Dat risico durven we niet aan (nog niet).
x Ninah
zaterdag 11 april 2009 om 17:16
Ninah, ik herken dat wel dat je moet uitkijken dat het niet op gaat vallen dat je steeds hetzelfde mannelijk bezoek krijgt als je alleen bent. Ik ben 1 dag in de week vrij (sindskort) en hij is al een hier geweest maar toen was het 's ochtends nog donker en stil buiten. Dus weinig kans dat iemand dat heeft gezien. Maar nu.....begin ik em ook wel een beetje te knijpen hoor! Hahah! Vroeg licht en veel kinders met moeders in de straat aan het spelen. Hahaha!
Hotel hebben we ook nog niet gedaan. Zou ik ook nog weleens willen. Vrij nemen van werk voor een date hebben we ook geregeld gedaan (toen ik nog fulltime werkte) Is wel ideaal hoor! Gewoon zeggen en net doen of je naar je werkt gaat en ondertussen....als je maar weer op tijd thuis bent!
x
Hotel hebben we ook nog niet gedaan. Zou ik ook nog weleens willen. Vrij nemen van werk voor een date hebben we ook geregeld gedaan (toen ik nog fulltime werkte) Is wel ideaal hoor! Gewoon zeggen en net doen of je naar je werkt gaat en ondertussen....als je maar weer op tijd thuis bent!
x
zaterdag 11 april 2009 om 23:13
zo zo stew we willen wel een verslag van je he!
Hier even minder, ben echt piswoest op hem. Ik dacht stuur hem even een sms om te vragen hoe het met hem gaat (gewoon belangstelling, hem hem immers al meer dan week niet gezien) Krijg ik een kortaf sms terug dat hij het lief vond maar dat het nu niet uitkomt! GRRR wat haat ik deze man toch af en toe.
Snap echt helemaal niets van hem. Als ik wil stoppen gaat hij janken en geeft ie aan dat ik zoveel voor hem beteken. Maar dat hij tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten. Dus ik zoek geen contact en nu stuur ik een lief sms puur uit belangstelling, bah krijg ik zoiets terug.
Waarom snap ik hem niet en waarom speelt hij constant dit spelletje??
Loslaten loslaten en nogeens loslaten dat is denk ik waar ik me tijdens pasen maar eens op ga richten, helaas...
Hier even minder, ben echt piswoest op hem. Ik dacht stuur hem even een sms om te vragen hoe het met hem gaat (gewoon belangstelling, hem hem immers al meer dan week niet gezien) Krijg ik een kortaf sms terug dat hij het lief vond maar dat het nu niet uitkomt! GRRR wat haat ik deze man toch af en toe.
Snap echt helemaal niets van hem. Als ik wil stoppen gaat hij janken en geeft ie aan dat ik zoveel voor hem beteken. Maar dat hij tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten. Dus ik zoek geen contact en nu stuur ik een lief sms puur uit belangstelling, bah krijg ik zoiets terug.
Waarom snap ik hem niet en waarom speelt hij constant dit spelletje??
Loslaten loslaten en nogeens loslaten dat is denk ik waar ik me tijdens pasen maar eens op ga richten, helaas...
zaterdag 11 april 2009 om 23:23
Wat denk je nou Recuerdo? Als je ervoor kiest wat aan te gaan met iemand die gebonden is, dan kies je zelf ook voor dit soort situaties, klaar. Niet zo emmeren he, grote meid zijn. Dit heb je helemaal zelf veroorzaakt. Dat scheelt een stuk, he?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 11 april 2009 om 23:34
Oke oke helemaal gelijk hoor, maar moet ergens mijn verhaal kwijt. Kan dit slechts met mijn man gaan bespreken...
wat ik denk?
Ik moet hem nu wel los gaan laten en als ik morgen op sta ga ik daaraan werken.
Snap hem alleen niet en dat is frustrerend!!! Ik ben nou eenmaal iemand die duidelijkheid moet hebben. Waarom constant dit soort dingen doen/zeggen.... ach ja laat ook maar. Had liever dat hij me liet gaan, maar dat wil hij dan ook weer niet.
wat ik denk?
Ik moet hem nu wel los gaan laten en als ik morgen op sta ga ik daaraan werken.
Snap hem alleen niet en dat is frustrerend!!! Ik ben nou eenmaal iemand die duidelijkheid moet hebben. Waarom constant dit soort dingen doen/zeggen.... ach ja laat ook maar. Had liever dat hij me liet gaan, maar dat wil hij dan ook weer niet.
zaterdag 11 april 2009 om 23:48
Nou, ik snap het wel hoor. Hij wil alles. En dat kan nu eenmaal niet. Hij gedraagt zich als een verwend jong, gaat janken als zijn speeltje afgepakt wordt, en smijt het in een hoek als hij 5 minuten later lekker ergens anders mee wil spelen. Zo gaan die dingen. En jij moet alleen nog even nadenken wanneer je uit de ballenbak gaat stappen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 12 april 2009 om 10:48
Hee Stew, klinkt goed joh! Was een strandfeest dus en je had er mooi weer bij, helemaal top.
SV was er niet? Ben je er al achter wat voor filmpje het was? Miss heeft ie het ook wel naar de mail gestuurd, kun je toch kijken.
Rec arme jij. Deze man is niet goed voor jou. Jeeee, hier ook wel eens stiltes maar zo'n bot antwoord op een lief bedoeld smsje. Kan me voorstellen dat je even wou spuien.
Hoe is het nu? Al een beetje kunnen relativeren?
Petie, vrij nemen vind ik een hele grote stap. Voorlopig hou ik het bij wat we nu hebben. Hopenlijk komen we de lange lichte zomer goed door hihi
Gisterenavond heerlijk wezen stappen. Super maar ben nu wel brak brrr.
x Ninah
SV was er niet? Ben je er al achter wat voor filmpje het was? Miss heeft ie het ook wel naar de mail gestuurd, kun je toch kijken.
Rec arme jij. Deze man is niet goed voor jou. Jeeee, hier ook wel eens stiltes maar zo'n bot antwoord op een lief bedoeld smsje. Kan me voorstellen dat je even wou spuien.
Hoe is het nu? Al een beetje kunnen relativeren?
Petie, vrij nemen vind ik een hele grote stap. Voorlopig hou ik het bij wat we nu hebben. Hopenlijk komen we de lange lichte zomer goed door hihi
Gisterenavond heerlijk wezen stappen. Super maar ben nu wel brak brrr.
x Ninah
zondag 12 april 2009 om 11:03
Zo Stew, aan het tijdstip te zien dat je hier nog was moet het idd wel een erg geslaagd feestje gweest zijn. Leuk dat je je gelijk even kwam melden. Heb je trouwens alweer iets fijns in het vooruitzicht? Of is het door de paasdagen ook wat stiller bij jullie?
Rec, zoals VC ook al zei die man is niet goed voor je. Misschien moet je hem voor het blok zetten? Of er definitief mee stoppen of door blijven gaan maar dan wel met meer en liever contact tussendoor. En vergeet vooral jezelf niet he?
Ninah, kan het me wel voorstellen dat je dat iets teveel van het goede vind. Maar wij hadde niet zoveel andere keus. Dus vandaar dat we weleens vrij hebben genomen. Hihihi. Slecht he?
Ik hoop dat je vandaag een beetje doorkomt. Nog plannen of blijf je lekker thuis om bij te komen? Hahaha!
Fijne pasen iedereen!
x
Rec, zoals VC ook al zei die man is niet goed voor je. Misschien moet je hem voor het blok zetten? Of er definitief mee stoppen of door blijven gaan maar dan wel met meer en liever contact tussendoor. En vergeet vooral jezelf niet he?
Ninah, kan het me wel voorstellen dat je dat iets teveel van het goede vind. Maar wij hadde niet zoveel andere keus. Dus vandaar dat we weleens vrij hebben genomen. Hihihi. Slecht he?
Ik hoop dat je vandaag een beetje doorkomt. Nog plannen of blijf je lekker thuis om bij te komen? Hahaha!
Fijne pasen iedereen!
x
zondag 12 april 2009 om 12:10
Ook hier alles rustig hoor. Zo even wat klusjes in huis doen en daarna op visite. Ook geen sv-time hier. Vrijdag heb ik hooguit 2 regels msn contact gehad want toen was ie er alweer vandoor. En daarna doodse stilte
Ach op zich best mee te leven. Als het maar niet al te lang gaat duren. Nu even lekker quality time met nr1. Ook erg fijn.
Ach op zich best mee te leven. Als het maar niet al te lang gaat duren. Nu even lekker quality time met nr1. Ook erg fijn.
zondag 12 april 2009 om 14:14
@Motorfreak en degenen die op hem reageren: dit is mijn voorland. Iemand merkt op waarom ze niet samen verder gaan als ze verliefd op elkaar zijn. Maar ze hébben toch al een toekomst samen? Als minnaars namelijk. Je hoeft niet altijd een klassiek stel te vormen (al dan niet LAT) om de liefde vorm te geven. Is een hele kunst, hoor. De moderne technologie helpt daar erg bij. En dan bedoel ik geen sms-jes die op ongelegen momenten binnenkomen maar e-mail. Als ik even iets kwijt moet, zet ik het op de mail. Er komt vanzelf wel antwoord. Maar dan moet je wel overtuigd van elkaar zijn, ik heb het geluk dat GM zeer toegewijd, attent en serieus is. Heb er bewondering voor hoe hij zijn rollen als echtgenoot en minnaar weet te combineren.
Ik zal maar niet vertellen hoe mijn weekend tot nu toe is verlopen om geen afgunst op te wekken.
Ik zal maar niet vertellen hoe mijn weekend tot nu toe is verlopen om geen afgunst op te wekken.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
zondag 12 april 2009 om 15:06
Recuerdo: he wat vervelend zeg. Tja loslaten... hoe doe je dat... succes ermee en sterkte
GG: klinkt goed, GG, maar voor mij tnt wel theoretisch. Een "normale" relatie tussen minnaar en mij zit er ook niet in, zou ik ook niet willen, maar toch hebben we wel een soort relatie en zijn we echt verliefd. In jouw geval weet z'n vrouw ervan, dat scheelt! Onze partners zouden het nooit accepteren. Wat dan?
GG: klinkt goed, GG, maar voor mij tnt wel theoretisch. Een "normale" relatie tussen minnaar en mij zit er ook niet in, zou ik ook niet willen, maar toch hebben we wel een soort relatie en zijn we echt verliefd. In jouw geval weet z'n vrouw ervan, dat scheelt! Onze partners zouden het nooit accepteren. Wat dan?
zondag 12 april 2009 om 16:03
@Braaf_meisje77: ook wij hebben een periode gekend dat het niet uit mocht lekken. Zelfs daarmee was ik op een gegeven moment met mezelf in het reine: mocht zijn vrouw geëist hebben dat we ermee zouden stoppen, dan had ik dat gedaan, het daaruit voortkomende verdriet had ik daarbij ingecalculeerd. Als je van elkaar houdt, geniet je ervan dat de ander gelukkig is en ben je bereid jezelf daarvoor op te offeren. Houd daarbij wel in de gaten dat de balans positief blijft, het moet geen emotionele roofbouw worden.
In de tijd dat zij officieel nog van niets wist ervoeren wij onze verhouding als een soort vakantieliefde zonder terugreisdatum. Een vakantieliefde laat je ook niet schieten: je geniet van wat er is, wel altijd met een weemoedige ondertoon maar daardoor zijn de goede momenten extra intens.
Onze verhouding duurt nu vijf maanden, ik heb gevoelsmatig een turbulente tijd achter de rug en ben door alle gebruikelijke frustraties gegaan maar kan sinds een aantal weken zeggen dat ik oprecht gelukkig ben met de verhouding zoals hij was (geheim) en is (bekend bij echtgenote). Nu is het zijn vrouw die door de fase van jaloezie gaat, ik hoop voor haar dat het haar gaat lukken tevreden te zijn met de nieuwe situatie. Afgaand op wat hij me over haar heeft verteld, denk ik dat het wel goed komt. We hebben allemaal erg veel geluk: hij met zijn vrouwen (we zijn in staat hem te accepteren zoals hij is), zij met hem en mij (ik ben geen bedreiging, hoef hem niet (meer) 100% voor mezelf) en ik met hem en haar (attente, liefdevolle minnaar en begripvolle vrouw).
In de tijd dat zij officieel nog van niets wist ervoeren wij onze verhouding als een soort vakantieliefde zonder terugreisdatum. Een vakantieliefde laat je ook niet schieten: je geniet van wat er is, wel altijd met een weemoedige ondertoon maar daardoor zijn de goede momenten extra intens.
Onze verhouding duurt nu vijf maanden, ik heb gevoelsmatig een turbulente tijd achter de rug en ben door alle gebruikelijke frustraties gegaan maar kan sinds een aantal weken zeggen dat ik oprecht gelukkig ben met de verhouding zoals hij was (geheim) en is (bekend bij echtgenote). Nu is het zijn vrouw die door de fase van jaloezie gaat, ik hoop voor haar dat het haar gaat lukken tevreden te zijn met de nieuwe situatie. Afgaand op wat hij me over haar heeft verteld, denk ik dat het wel goed komt. We hebben allemaal erg veel geluk: hij met zijn vrouwen (we zijn in staat hem te accepteren zoals hij is), zij met hem en mij (ik ben geen bedreiging, hoef hem niet (meer) 100% voor mezelf) en ik met hem en haar (attente, liefdevolle minnaar en begripvolle vrouw).
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)