minnaar deel2

18-03-2009 16:52 4844 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------
Alle reacties Link kopieren
He, wat is er met ons eerst minnaar topic gebeurd? Waarom is dat dicht? Het was toch nog lang niet vol?
Alle reacties Link kopieren
@ MDR, er staat boven in het Mod-topic dat alle topics met meer dan 5000 berichten zijn gesloten.
Alle reacties Link kopieren
Onder in de lijst kun je eventueel de laatste berichten lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen



ik wil graag ook zo af en toe eens meeschrijven , ik lees al een tijdje met jullie mee

ik heb dus ook een minnaar, beiden getrouwd en van plan dat te blijven dus minnaar is voor de lust en voor de lol

al ben ik ook wel verliefd (en hij ook)



ik denk dat ik ook af en toe eens wat van me af moet schrijven, tips uitwisselen etc
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, Braaf-Meisje. (leuke nick ook!)
Alle reacties Link kopieren
@Stew: Ik heb het inmiddels gelezen. Ik was helemaal in de war. Het minnaar topic dicht: aaaaaagh. Maar ben weer gerustgesteld.



@BM77: Welkom hier. Leuk dat je er bent. Veel nieuwelingen hier trouwens de laatste tijd. Ik vraag me opeens af hoeveel meelezers er zijn. Vast veel meer dan mensen die schrijven. Bij deze zwaai ik even naar onze ongetwijfeld vele trouwe meelezers
Alle reacties Link kopieren
Wie weet, leest jouw vrouw wel mee.



Maar het klopt wel dat er veel meelezers zijn hoor. Ik heb wel eens berichtjes gekregen van forumers (mannen natuurlijk) die nooit een letter op het forum hebben geschreven.
Alle reacties Link kopieren
tja ik heb m helemaal speciaal voor t viva forum gemaakt.... moest toch iets toepasselijks verzinnen



nu nog een fotootje
Alle reacties Link kopieren
Wauw, je eigen fanclub. Die status heb ik nog niet bereikt.



En voor het geval mijn vrouw mee leest: ik ben het niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Nou fanclub....alleen mannen zijn zo raar natuurlijk. Een vrouw zal jou nooit zomaar benaderen.
Alle reacties Link kopieren
En bedankt Is ook niet nodig hoor. Met 2 heb ik mijn handen vol en heb ik alles wat mijn hartje begeert. Ik kreeg net nog zo'n lief mailtje. Ze had zelfs hele grote letters gebruikt om de boodschap goed over te laten komen
Alle reacties Link kopieren
das niet waar stewwie...........ook vrouwen doen die gekke dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MeneerDeRaaf schreef op 18 maart 2009 @ 17:26:

En bedankt Is ook niet nodig hoor. Met 2 heb ik mijn handen vol en heb ik alles wat mijn hartje begeert. Ik kreeg net nog zo'n lief mailtje. Ze had zelfs hele grote letters gebruikt om de boodschap goed over te laten komen Echt , dat doe ik ook wel eens,in full color, ook al is hij kleurenblind. Maar ik stoor hem ook expres bij zijn werk, kan hij er niet omheen!
Alle reacties Link kopieren
Nah, ik moest ook even zoeken, haha, blij dat we er nog/weer zijn! Zag ook nieuw topic geopend door GG, minnaressen deel 37, ga ik zo ook eens kijken. Ben wel geen minnares momenteel maar wel lang geweest en het blijft boeiend.



@GG, Grappig en niet heel verwonderlijk hoe jullie het 'samenwonen' ervaren hebben. Kan me er van alles bij voorstellen!



@Stew, ik moet inderdaad een beetje beter op mijn rust letten. Ben echt 'kapot' (oké, kan nog wel 'kapotter' maar je snapt me)



@Braaf meisje, welkom en inderdaad, hele leuke naam!



@MDR, kei lief, zulke mailtjes! Hoop dat ik ze ook ooit weer ga krijgen, zo onverwachts verrassend op je scherm en dan de glimlach die je ervan krijgt, heerlijk!



Ik heb trouwens keer of drie 'vriendenverzoek' gehad van mannelijke viva leden die ik nog nooit op het forum gezien had. Niet op gereageerd dus.
Alle reacties Link kopieren
@ Toy, lekker dat gevoel van 'kapot' zijn. Wat is het stil vanavond hier zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker stil hier.



Ik zal dan maar weer even iets van me laten horen. Het is alweer een tijdje geleden maar ik lees nog steeds trouw alles mee.

Mijn laatste date is alweer 4 weken geleden. Pfff hoe hou ik het vol. En er staat ook nog niks nieuws gepland. Door toestanden bij hem op z'n werk kan hij moeilijk vrij nemen. Het is even niet anders. We weten dat we nu even geduld moeten hebben maar we gaan het zeker ruimschoots goed maken als we elkaar weer kunnen zien.



Voor iederen die wel iets leuks in de planning heeft wil ik zeggen geniet ervan en deel aub alle leuke (en mindere mag ook) ervaringen met ons. Zou kan ik toch nog een beetje genieten!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je je even meldt, Petie. En natuurlijk heel veel succes met wachten.
Alle reacties Link kopieren
Haha dank je. Maar begin het wel zat te worden hoor. Als we aan de foon zitten krijg ik zo'n zin in hem als ik z'n warme stem weer hoor. Zucht.....

Ben niet jaloers op jullie hoor! Hahah!
Alle reacties Link kopieren
Petie, er zijn er hier wel meer die hun lover niet zo vaak zien. Spreek je hem wel regelmatig?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is zo natuurlijk. Maar voel me nu een beetje zielig vandaar! Haha!

We spreken elkaar bijna dagelijks op msn en een paar x per week ook telefonisch. Hij belt vaak vanaf zijn werk voordat z'n collega's er zijn er voordat ik moet beginnen. Maar soms lukt dat gewoon niet. Op zich niet zo erg want de verlangens worden dan alleen maar groter.



Spreek je hem wel dagelijks? Je ziet hem wel geregeld he?
Alle reacties Link kopieren
Onze wachttijd zit er bijna op. Is te merken dat we er zin in hebben, want de smsjes en berichtjes worden leuker en leuker.
Alle reacties Link kopieren
O wat heerlijk mynick. Wanneer is de big day?
Alle reacties Link kopieren
Hello goedeavond !!



Ik denk dat er stiekem heel veel mensen zijn die meelezen. Dat heb ik ook een tijdje gedaan voordat ik gisteren mijn eerste reactie plaatste. Alhoewel ik nog er nog wel moet achter komen hoe het bij jullie vaste forummers zit

Het is in ieder geval fijn om te lezen dat er heel veel meer vrouwen zijn die een man hebben die bezet is (al dan niet zelf al getrouwd).



Inmiddels weet ik zelf niet meer hoe het met M verder moet.

Gisteren schreef ik nog dat hij erg veel mot heeft thuis. Sinds vandaag weet ik dat dat gelukkig alweer iets beter gaat :-)

M is weer happy, gelukkig maar.



Maar sinds zijn ruzies met zijn vriendin is ons contact toch tot een minumum beperkt. Ik zie hem elke dag meerdere malen op werk. In real life is het nog 'gezellig' al hebben we al even geen lichamelijk contact gehad op werk. Ook de mails zijn een stuk minder. Waarom... het zou kunnen komen door de drukte op werk, Want ik weet dat M het momenteel erg druk heeft. Maar het zou ook kunnen komen omdat hij zich misschien realiseert dat hij met mij niet verder kan gaan. Ik weet het niet. En ik wil het wel graag weten.

Zal ik het hem gewoon een keer vragen? Of push ik hem daarmee te veel?
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort Petie ... binnenkort

Trouwens welkom alle nieuwe schrijvers (en meelezers).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven