Casual relatie
dinsdag 26 november 2019 om 17:27
Hallo, iedereen!
Mijn vriendje en ik zijn aant overwegen om een casual relatie te hebben. Dit omdat wij allebei studeren en vaak deadlines en veel te studeren hebben. Om ervoor te zorgen dat wij geen ruzies ofzo krijgen of onder druk komen te zitten dachten wij hier allebei aan.
Op het internet kwam ik dit tegen "Casual relaties voorzien vele voordelen als een toegewijde relatie, maar dan zonder alle verplichtingen. Wanneer jij en je partner ervoor kiezen om een relatie casual te houden, kan je nog steeds genieten van de seks, het daten en kennismaken, zonder de angst om vast te hangen of om je levensstijl te moeten aanpassen."
https://www.victoriamilan.nl/blog/casua ... ie-regels/
Graag zou ik jullie meningen willen weten over hoe dat jullie hierover(casual relaties) denken. Het mogen hele eerlijke meningen zijn
Groetjes xx
Mijn vriendje en ik zijn aant overwegen om een casual relatie te hebben. Dit omdat wij allebei studeren en vaak deadlines en veel te studeren hebben. Om ervoor te zorgen dat wij geen ruzies ofzo krijgen of onder druk komen te zitten dachten wij hier allebei aan.
Op het internet kwam ik dit tegen "Casual relaties voorzien vele voordelen als een toegewijde relatie, maar dan zonder alle verplichtingen. Wanneer jij en je partner ervoor kiezen om een relatie casual te houden, kan je nog steeds genieten van de seks, het daten en kennismaken, zonder de angst om vast te hangen of om je levensstijl te moeten aanpassen."
https://www.victoriamilan.nl/blog/casua ... ie-regels/
Graag zou ik jullie meningen willen weten over hoe dat jullie hierover(casual relaties) denken. Het mogen hele eerlijke meningen zijn
Groetjes xx
anoniem_384182 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 00:58
3.72% gewijzigd
dinsdag 26 november 2019 om 17:29
dinsdag 26 november 2019 om 17:39
Dus in plaats van een relatie willen jullie seksen, ook met anderen als jullie daar behoefte aan hebben (en daar hoef je dan geen verantwoordig voor af te leggen) en verder geen verplichtingen? Gewoon FWB dus?
Ja, als je dat wil moet je dat lekker doen. Ik zou het zelf vooral zien als uitmaken en je weer open stellen voor andere mensen.
Ja, als je dat wil moet je dat lekker doen. Ik zou het zelf vooral zien als uitmaken en je weer open stellen voor andere mensen.
dinsdag 26 november 2019 om 17:46
Lintje er omheen?
dinsdag 26 november 2019 om 18:22
Nou, omdat je zo graag eerlijke reacties wil :
Ik vind het belachelijk! Als de reden dat jullie het druk hebben de reden moet zijn om “casual” te zijn met elkaar dan kom je nooit in een monogame langdurige relatie. Het volwassen leven is namelijk gewoon druk! Werken, huishouden, sociaal leven, en dan hebben we t nog niet over kinderen.
Maar even zonder gekheid:
Like I care..wat kan mij t schelen hoe jij je leven leeft?
Ik vind het belachelijk! Als de reden dat jullie het druk hebben de reden moet zijn om “casual” te zijn met elkaar dan kom je nooit in een monogame langdurige relatie. Het volwassen leven is namelijk gewoon druk! Werken, huishouden, sociaal leven, en dan hebben we t nog niet over kinderen.
Maar even zonder gekheid:
Like I care..wat kan mij t schelen hoe jij je leven leeft?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 26 november 2019 om 18:39
LIjkt me heel vermoeiend, dat je allemaal regels moet gaat verzinnen om het juist 'los' te houden. Want wat nou als de één wel een verjaardagskadootje wil kopen voor de ander, maar de ander dat weer niet casual genoeg vindt. En als er eentje verdrietig is om iets (ik noem maar wat, de oude hond die bij de ouders woonde is dood), deel je dat dan wél of niet met elkaar. Ben je in de eerste plaats vrienden, of sex buddies? En mag er wel of niet in het rond geneukt wordt naast de 'casual' relatie?
Snap ook niet zo goed wat studie deadlines er mee te maken hebben trouwens. Je kan toch gewoon verkering hebben en elkaar graag zien zonder dat je mee moet naar elkaar ouders of verloofd bent?
Kortom, het klinkt allemaal als moeilijk gedoe voor mij.
Snap ook niet zo goed wat studie deadlines er mee te maken hebben trouwens. Je kan toch gewoon verkering hebben en elkaar graag zien zonder dat je mee moet naar elkaar ouders of verloofd bent?
Kortom, het klinkt allemaal als moeilijk gedoe voor mij.
boebezoebe wijzigde dit bericht op 26-11-2019 18:44
0.13% gewijzigd
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
dinsdag 26 november 2019 om 18:41
Gek idee van een relatie ook, dat er meteen allemaal druk op ligt. Toen ik verkering had toen ik studeerde was het gewoon leuk, deden we gezellig dingen met elkaar, vonden we elkaar de liefste en genoten we gewoon van het samen zijn. ZOnder FOMO over of het met een ander misschien leuker was en zonder het gevoel te hebben dat we vanalles moesten. Het ging vanzelf uit trouwens, maar heeft een aantal jaren geduurd.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
dinsdag 26 november 2019 om 18:49
dinsdag 26 november 2019 om 20:18
dinsdag 26 november 2019 om 20:44
Das omdat ik dat al in mind had voordat hij het uitmaakte en uiteindelijk zijn verontschuldigen aanbood. Uiteindelijk na wat gepraat te hebben en gelezen te hebben ervoor dacht ik okee. Dan kan dat beter werken zo. Tis niet zo dat wij dit alleen voor de seks doen zoals een ieder hier aan neemt. Tis alleen dat wij in drukke periodes rust pakken en daarbuiten ist gewoon gelijk normaal.