Casual relatie
dinsdag 26 november 2019 om 17:27
Hallo, iedereen!
Mijn vriendje en ik zijn aant overwegen om een casual relatie te hebben. Dit omdat wij allebei studeren en vaak deadlines en veel te studeren hebben. Om ervoor te zorgen dat wij geen ruzies ofzo krijgen of onder druk komen te zitten dachten wij hier allebei aan.
Op het internet kwam ik dit tegen "Casual relaties voorzien vele voordelen als een toegewijde relatie, maar dan zonder alle verplichtingen. Wanneer jij en je partner ervoor kiezen om een relatie casual te houden, kan je nog steeds genieten van de seks, het daten en kennismaken, zonder de angst om vast te hangen of om je levensstijl te moeten aanpassen."
https://www.victoriamilan.nl/blog/casua ... ie-regels/
Graag zou ik jullie meningen willen weten over hoe dat jullie hierover(casual relaties) denken. Het mogen hele eerlijke meningen zijn
Groetjes xx
Mijn vriendje en ik zijn aant overwegen om een casual relatie te hebben. Dit omdat wij allebei studeren en vaak deadlines en veel te studeren hebben. Om ervoor te zorgen dat wij geen ruzies ofzo krijgen of onder druk komen te zitten dachten wij hier allebei aan.
Op het internet kwam ik dit tegen "Casual relaties voorzien vele voordelen als een toegewijde relatie, maar dan zonder alle verplichtingen. Wanneer jij en je partner ervoor kiezen om een relatie casual te houden, kan je nog steeds genieten van de seks, het daten en kennismaken, zonder de angst om vast te hangen of om je levensstijl te moeten aanpassen."
https://www.victoriamilan.nl/blog/casua ... ie-regels/
Graag zou ik jullie meningen willen weten over hoe dat jullie hierover(casual relaties) denken. Het mogen hele eerlijke meningen zijn
Groetjes xx
anoniem_384182 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 00:58
3.72% gewijzigd
donderdag 28 november 2019 om 00:24
Hoe had jij moeten weten dat hij je nodig had dan? Heeft hij tegen je gezegd dat hij je nodig had en heb je dat genegeerd? Of had je op een of andere magische wijze dat gewoon moeten weten?
donderdag 28 november 2019 om 00:33
Ik had wel een idee en dat was nogal duidelijk, maar ik was druk met school. Zijn echt verschillende van dit soort dingen (vanuit ons allebei) die voor die breuk hebben gezorgd. Ik zal er verder nog goed over nadenken nu. Dank u