Gedumpt via whatsapp
dinsdag 26 november 2019 om 21:55
We zouden zaterdag afspreken maar die heeft hij afgezegd omdat hij na zijn voetbal wedstrijd last had van zijn onderrug. Ik stuurde terug dat het niet erg was en dat hij maar beter kon uitrusten. Daarna heb ik hem niet meer gesproken. Tot dinsdag.. ik appte wat hij aan het doen was en of we konden afspreken.
Hierop appte hij terug:
- afspreken heeft geen zin
- dit wordt niks tussen ons
- ik zie geen toekomst
Ik reageerde alleen terug met je hebt gelijk en heb hem geblokt. Ik wilde geen enkel verklaring meer van een man die via de app op zon manier kan uitmaken. Een week terug had hij me nog meegevraagd voor een vve vergadering van zijn nieuwe woning. Hij vertelde me dat het ook mijn huis is en ik de reservesleutels zou krijgen. Ook dat hij van me houdt en ik de ware ben. Ikzelf ben 30 jaar en hij 36. We waren pas 2.5 maanden samen maar we maakten al toekomstplannen (ja beetje te snel).
Ik vraag me alleen af wat is er in die paar dagen gebeurd dat hij geen toekomst meer in ons ziet of heeft hij al die tijd gelogen?
Hierop appte hij terug:
- afspreken heeft geen zin
- dit wordt niks tussen ons
- ik zie geen toekomst
Ik reageerde alleen terug met je hebt gelijk en heb hem geblokt. Ik wilde geen enkel verklaring meer van een man die via de app op zon manier kan uitmaken. Een week terug had hij me nog meegevraagd voor een vve vergadering van zijn nieuwe woning. Hij vertelde me dat het ook mijn huis is en ik de reservesleutels zou krijgen. Ook dat hij van me houdt en ik de ware ben. Ikzelf ben 30 jaar en hij 36. We waren pas 2.5 maanden samen maar we maakten al toekomstplannen (ja beetje te snel).
Ik vraag me alleen af wat is er in die paar dagen gebeurd dat hij geen toekomst meer in ons ziet of heeft hij al die tijd gelogen?
dinsdag 26 november 2019 om 22:37
die vraag kan hij alleen beantwoorden. En nu je hem geblokt hebt, kan hij je dit ook niet zeggen.
ik denk niet dat hij je een antwoord kan geven wat voldoende is, dat je begrijpt wat de onderliggende gedachte precies is.
Hij ziet geen toekomst voor jullie samen. PUNT
ik denk niet dat hij je een antwoord kan geven wat voldoende is, dat je begrijpt wat de onderliggende gedachte precies is.
Hij ziet geen toekomst voor jullie samen. PUNT
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 26 november 2019 om 22:50
Ik vind dit wel grappig. Nou ja, niet grappig maar het doet me denken aan iets wat ik ooit gehoord heb, en eigenlijk vaak wel klopt:
Op het moment dat een man een keuze/beslissing maakt die nogal van invloed kan zijn op zijn vrijgezelle leven/ vrijheid, dan willen ze nog wel eens terugkrabbelen en ontzettend idioot gaan doen. Als een soort van 'schrikreactie'.
Het is dus gewoon een idioot die schrikt van zijn eigen keuzes of daardoor het licht ziet en door heeft dat het voor hem niet gaat werken, en daar in beide situaties op een belachelijke en respectloze manier mee omgaat.
Lekker laten dus. Goed dat je hem geblokt hebt want hier win je de oorlog niet mee.
Op het moment dat een man een keuze/beslissing maakt die nogal van invloed kan zijn op zijn vrijgezelle leven/ vrijheid, dan willen ze nog wel eens terugkrabbelen en ontzettend idioot gaan doen. Als een soort van 'schrikreactie'.
Het is dus gewoon een idioot die schrikt van zijn eigen keuzes of daardoor het licht ziet en door heeft dat het voor hem niet gaat werken, en daar in beide situaties op een belachelijke en respectloze manier mee omgaat.
Lekker laten dus. Goed dat je hem geblokt hebt want hier win je de oorlog niet mee.
woensdag 27 november 2019 om 07:29
Wat er in die afgelopen dagen is gebeurd, weet niemand hier - maar ik begrijp je verwarring wel. Ik heb ooit gedatet met iemand met wie het naar mijn gevoel serieus werd, tot hij ineens niet meer overtuigd was. Gevoelens kunnen nu eenmaal veranderen en hoeven niet logisch te zijn: het blijft klikken of niet. Misschien loog hij toen niet, maar nu ziet hij geen toekomst meer. Pijnlijk, zeker als hij je het gevoel gaf meer van hem te kunnen verwachten. Probeer hem te vergeten en zoek afleiding in wat je leuk vindt.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
woensdag 27 november 2019 om 07:40
Ik vind niet dat je een lange relatie via app kan uit maken maar wel wanneer je nog in de date fase zit.
Veel mensen leren elkaar online en via app kennen, zie niet in waarom het daten afsluiten dan niet via app zou mogen. Dat is gewoon de realiteit van vandaag.
Je kan een tijdje enthousiast zijn over iemand die je leert kennen en dan kunnen er dingen gebeuren of gezegd worden waardoor dat enthousiasme verdwijnt. Of het kan gewoon verdwijnen, zonder reden. Of er komt iemand 'leuker' langs...
Maakt niet uit.
Sterkte
Veel mensen leren elkaar online en via app kennen, zie niet in waarom het daten afsluiten dan niet via app zou mogen. Dat is gewoon de realiteit van vandaag.
Je kan een tijdje enthousiast zijn over iemand die je leert kennen en dan kunnen er dingen gebeuren of gezegd worden waardoor dat enthousiasme verdwijnt. Of het kan gewoon verdwijnen, zonder reden. Of er komt iemand 'leuker' langs...
Maakt niet uit.
Sterkte
woensdag 27 november 2019 om 08:22
woensdag 27 november 2019 om 08:23
Apart dat je mee mag naar de VVE vergadering wanneer je niet samenwoont en je ook geen eigenaarschap hebt in dat gebouw...is er geen betere manier om elkaar te leren of is dat een nieuw trend samen naar de VVE vergadering wanneer je 2-3 maanden verkering hebt? Ik zou mijn ergste vijand nog niet meenemen naar de VVE vergadering.
woensdag 27 november 2019 om 09:16
Dit vooral.
Ik heb het ook eens meegemaakt. Ene dag vakantieplannen maken voor ruim een half jaar later en het hebben over kinderen en twee dagen later: poef, over. Geen idee wat er in zo'n persoon omgaat.
Uithuilen en weer door, aan zo'n flapdrol heb je niks. Je hebt geluk dat je er nu achter komt.
woensdag 27 november 2019 om 09:24
Het is alweer een maand geleden dat het uit is. Zit er niet mee maar af en toe als ik eraan denk dan heb ik zoiets van huhh wat is er gebeurd?!
Zon impulsieve man die van dag tot dag anders kan denken en voelen ben ik inderdaad liever kwijt dan rijk.
Bedankt voor jullie reacties... een eyeopener voor me voor de volgende keer
)
Zon impulsieve man die van dag tot dag anders kan denken en voelen ben ik inderdaad liever kwijt dan rijk.
Bedankt voor jullie reacties... een eyeopener voor me voor de volgende keer
donderdag 28 november 2019 om 05:41
Met online daten woon je vaak een eind van elkaar en niet iedereen heeft zeeën van tijd. Als het nog geen relatie is zie ik het probleem niet.Badedas007 schreef: ↑27-11-2019 22:12Uitmaken via Whatsapp is blijkbaar modern. Ik vind het respectloos. Blijkbaar durven (ex) partners hun ex geliefde niet onder ogen te komen.
Als je na een date beslist dat je niet verder wil, je ziet elkaar pas een week later en dan moet je een week doen alsof er niets aan de hand is en elke dag leuk blijven bellen en appen naar gewoonte en de ander voorliegen of hoe zie jij dat dan?
donderdag 28 november 2019 om 07:14
Wat mevrouw Kakel zegt: mannen geven een schrikreactie en krabbelen terug.
Dat klopt.
Mijn scharrel die persé verkering wilde met mij, zette er deze week een punt achter. We hebben een jaar af-en-aan gescharreld en we hebben vier weken een soort van verkering gehad.
Hij motiveerde zijn antwoord met het volgende:
"Het idee van een relatie vind ik heel aanlokkelijk, maar ik wil mijn vrijheid niet kwijt."
Hij deed het niet via een app, maar recht in mijn gezicht. Dat lef had hij dan wel.
Dat klopt.
Mijn scharrel die persé verkering wilde met mij, zette er deze week een punt achter. We hebben een jaar af-en-aan gescharreld en we hebben vier weken een soort van verkering gehad.
Hij motiveerde zijn antwoord met het volgende:
"Het idee van een relatie vind ik heel aanlokkelijk, maar ik wil mijn vrijheid niet kwijt."
Hij deed het niet via een app, maar recht in mijn gezicht. Dat lef had hij dan wel.
donderdag 28 november 2019 om 09:47