Appen na eerste date
woensdag 27 november 2019 om 21:29
Hoi allemaal,
Zaterdag heb ik een eerste date gehad met een jongen van Tinder. Zijn initiatief, na maar kort gepraat te hebben. Waarom niet, dacht ik. Nu was het heel gezellig en volgens mij was er een klik.
Toen hij ging betalen, zei ik dat ik ook wel mee kon betalen. "Betaal jij de volgende maar." Oke prima, zei ik. Vervolgens zei hij drie keer dat hij het zo gezellig vond.
Toen ik thuis kwam, had hij zijn voor- en achternaam gestuurd, met een knipoog. Ik ging ervanuit dat ik hem daarna op facebook zou toevoegen om via messenger nog wat te sturen. Vervolgens stuurde hij niks. Dus ik na twee dagen toch maar iets gestuurd. Nu geeft hij maar heel sporadisch antwoord en het vorige bericht is meer dan één dag geleden.
Is het voor hem dan toch niet voor herhaling vatbaar.. Zou ik heel jammer vinden (vond hem echt leuk en leek wederzijds..) en ook wel raar na wat hij zei/deed op de date.
Wat zouden jullie doen? Nog een paar dagen wachten? Dan een keer vragen of hij nog eens wil afspreken? Of dat hij het hierbij wil laten.
Xx Bootje
Zaterdag heb ik een eerste date gehad met een jongen van Tinder. Zijn initiatief, na maar kort gepraat te hebben. Waarom niet, dacht ik. Nu was het heel gezellig en volgens mij was er een klik.
Toen hij ging betalen, zei ik dat ik ook wel mee kon betalen. "Betaal jij de volgende maar." Oke prima, zei ik. Vervolgens zei hij drie keer dat hij het zo gezellig vond.
Toen ik thuis kwam, had hij zijn voor- en achternaam gestuurd, met een knipoog. Ik ging ervanuit dat ik hem daarna op facebook zou toevoegen om via messenger nog wat te sturen. Vervolgens stuurde hij niks. Dus ik na twee dagen toch maar iets gestuurd. Nu geeft hij maar heel sporadisch antwoord en het vorige bericht is meer dan één dag geleden.
Is het voor hem dan toch niet voor herhaling vatbaar.. Zou ik heel jammer vinden (vond hem echt leuk en leek wederzijds..) en ook wel raar na wat hij zei/deed op de date.
Wat zouden jullie doen? Nog een paar dagen wachten? Dan een keer vragen of hij nog eens wil afspreken? Of dat hij het hierbij wil laten.
Xx Bootje
woensdag 27 november 2019 om 21:40
woensdag 27 november 2019 om 21:41
zoals ik het lees stuurde hij dus een berichtje na jullie date en reageerde jij pas twee dagen later. dus misschien denkt hij wel jij het niet voor herhaling vatbaar vond?
ik zou gewoon een appje sturen met een concreet voorstel, mocht hij daar lafjes op reageren dan weet je meteen hoe laat het is en kan je het laten gaan.
ik zou gewoon een appje sturen met een concreet voorstel, mocht hij daar lafjes op reageren dan weet je meteen hoe laat het is en kan je het laten gaan.
woensdag 27 november 2019 om 21:50
woensdag 27 november 2019 om 22:04
Ja dit. Je kunt er echt van uit gaan dat er wel weer initiatief van hem komt als hij echt geïnteresseerd is.
woensdag 27 november 2019 om 22:28
Zou het ook kunnen dat hij zijn achternaam gewoon stuurde omdat hij dacht: goh, nu we elkaar hebben gezien mag bootje21 ook wel m'n hele naam weten, want ik had niet het idee dat ze een psychopaat was.
Ik zou niet meteen de link leggen naar Facebook. Sterker nog, ik zou er absoluut niet van gediend zijn dat men mij na de eerste date al toevoegt op Facebook. Maar mijn (achter)naam mogen ze dan best weten.
Was het chatcontact voor de date nog via Tinder of via Whatsapp?
Ik zou niet meteen de link leggen naar Facebook. Sterker nog, ik zou er absoluut niet van gediend zijn dat men mij na de eerste date al toevoegt op Facebook. Maar mijn (achter)naam mogen ze dan best weten.
woensdag 27 november 2019 om 22:37
En toch bevreemdt het mij dat iemand zomaar uit het niets zijn gehele naam geeft. Welk doel dient dat?Floor1990 schreef: ↑27-11-2019 22:28Zou het ook kunnen dat hij zijn achternaam gewoon stuurde omdat hij dacht: goh, nu we elkaar hebben gezien mag bootje21 ook wel m'n hele naam weten, want ik had niet het idee dat ze een psychopaat was.
woensdag 27 november 2019 om 22:45
Voor mij zou het enige 'doel' dus zijn dat iemand m'n naam weet. Maar ik denk dat je er goed aan doet hem om duidelijkheid te vragen wat betreft zijn bedoelingenvivautrecht85 schreef: ↑27-11-2019 22:37En toch bevreemdt het mij dat iemand zomaar uit het niets zijn gehele naam geeft. Welk doel dient dat?
woensdag 27 november 2019 om 22:59
woensdag 27 november 2019 om 23:31
Dus dat... niet iedereen houdt van appen. Ik doe het ook nog zelden. Alleen praktisch en met 1 vriendin chat ik. De rest bel ik of zie ik in real life. Dat app gedoe ook allemaal en er word zo veel waarde aan gehecht...
Echt je hebt veel meer rust als je dat hele Whatsapp loslaat.
woensdag 27 november 2019 om 23:49
Ik zou zeker dezelfde avond of de volgende dag aan hem geappt hebben dat ik het gezellig vond.
Niemand loopt graag een blauwtje en zo weet hij tenminste dat jij wel interesse hebt om nog een keer op date te gaan.
2 dagen helemaal niets van je laten horen zoals jij blijkbaar hebt gedaan is ook best wel suf.
Niemand loopt graag een blauwtje en zo weet hij tenminste dat jij wel interesse hebt om nog een keer op date te gaan.
2 dagen helemaal niets van je laten horen zoals jij blijkbaar hebt gedaan is ook best wel suf.