Appen na eerste date

27-11-2019 21:29 28 berichten
Hoi allemaal,

Zaterdag heb ik een eerste date gehad met een jongen van Tinder. Zijn initiatief, na maar kort gepraat te hebben. Waarom niet, dacht ik. Nu was het heel gezellig en volgens mij was er een klik.
Toen hij ging betalen, zei ik dat ik ook wel mee kon betalen. "Betaal jij de volgende maar." Oke prima, zei ik. Vervolgens zei hij drie keer dat hij het zo gezellig vond.

Toen ik thuis kwam, had hij zijn voor- en achternaam gestuurd, met een knipoog. Ik ging ervanuit dat ik hem daarna op facebook zou toevoegen om via messenger nog wat te sturen. Vervolgens stuurde hij niks. Dus ik na twee dagen toch maar iets gestuurd. Nu geeft hij maar heel sporadisch antwoord en het vorige bericht is meer dan één dag geleden.

Is het voor hem dan toch niet voor herhaling vatbaar.. Zou ik heel jammer vinden (vond hem echt leuk en leek wederzijds..) en ook wel raar na wat hij zei/deed op de date.

Wat zouden jullie doen? Nog een paar dagen wachten? Dan een keer vragen of hij nog eens wil afspreken? Of dat hij het hierbij wil laten.

Xx Bootje
Als hij niet/sporadisch reageert zou ik het hierbij laten.. zeker bij een date via Tinder. Op naar de volgende!
Alle reacties Link kopieren
Zijn plan is waarschijnlijk niet gelukt....
Zie je maar weer dat er vaak een grote lijn zit tussen wat mensen zeggen en doen.
Action speaks louder than Words. Deze jongen vertoont in ieder geval niet het gedrag waaruit je kunt opmaken dat hij geïnteresseerd is in jou. Kortom: laat het hierbij en ga lekker verder met je leven, al dan niet inclusief Daten met anderen.
Mensch durf te leven
zoals ik het lees stuurde hij dus een berichtje na jullie date en reageerde jij pas twee dagen later. dus misschien denkt hij wel jij het niet voor herhaling vatbaar vond?

ik zou gewoon een appje sturen met een concreet voorstel, mocht hij daar lafjes op reageren dan weet je meteen hoe laat het is en kan je het laten gaan.
jo12345 schreef:
27-11-2019 21:35
Zijn plan is waarschijnlijk niet gelukt....
Nou dit. Wat een lul zeg...
Dankjewel voor de reacties.
Nadat hij zijn naam stuurde, zei ik dat ik hem wel toe zou voegen op fb (waarom stuur je anders je achternaam?). En dat heb ik gedaan. Dus dat was mijn actie haha. Misschien ben ik ook niet duidelijk..
Maar ik heb liever dat hij dan gewoon stuurt: was leuk, maar niet voor een tweede keer. Dan weet ik dat ten minste.
Bootje21 schreef:
27-11-2019 21:46
Maar ik heb liever dat hij dan gewoon stuurt: was leuk, maar niet voor een tweede keer. Dan weet ik dat ten minste.
Misschien is hij gewoon niet zo'n apper..

Stuur hem gewoon een voorstel voor een nieuwe date. Als hij daar niet op reageert weet je genoeg.
Tikatukka schreef:
27-11-2019 21:40
Action speaks louder than Words. Deze jongen vertoont in ieder geval niet het gedrag waaruit je kunt opmaken dat hij geïnteresseerd is in jou. Kortom: laat het hierbij en ga lekker verder met je leven, al dan niet inclusief Daten met anderen.

Ja dit. Je kunt er echt van uit gaan dat er wel weer initiatief van hem komt als hij echt geïnteresseerd is.
Hij appt zn naam en achternaam en vervolgens geef jij pas na 2 dagen antwoord. Wie is er nu niet geinteresseerd?
ik geef mn bek ook maar een douw
Heb hem nu toch maar gevraagd of hij nog eens wil afspreken. Dan zijn mijn intenties in ieder geval duidelijk. Hoef ik er ook niet meer aan te denken.
Zou het ook kunnen dat hij zijn achternaam gewoon stuurde omdat hij dacht: goh, nu we elkaar hebben gezien mag bootje21 ook wel m'n hele naam weten, want ik had niet het idee dat ze een psychopaat was.

Ik zou niet meteen de link leggen naar Facebook. Sterker nog, ik zou er absoluut niet van gediend zijn dat men mij na de eerste date al toevoegt op Facebook. Maar mijn (achter)naam mogen ze dan best weten.

Was het chatcontact voor de date nog via Tinder of via Whatsapp?
Ik zou het hem gewoon vragen, of is dat zo raar gedacht? ;-D
Floor1990 schreef:
27-11-2019 22:28
Zou het ook kunnen dat hij zijn achternaam gewoon stuurde omdat hij dacht: goh, nu we elkaar hebben gezien mag bootje21 ook wel m'n hele naam weten, want ik had niet het idee dat ze een psychopaat was.

Ik zou niet meteen de link leggen naar Facebook. Sterker nog, ik zou er absoluut niet van gediend zijn dat men mij na de eerste date al toevoegt op Facebook. Maar mijn (achter)naam mogen ze dan best weten.

Was het chatcontact voor de date nog via Tinder of via Whatsapp?
En toch bevreemdt het mij dat iemand zomaar uit het niets zijn gehele naam geeft. Welk doel dient dat?
heb jij hem een berichtje gestuurd dat je het leuk vond, en nog wel een keertje wilt afspreken? Of moet dit altijd van de date afkomen?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
vivautrecht85 schreef:
27-11-2019 22:37
En toch bevreemdt het mij dat iemand zomaar uit het niets zijn gehele naam geeft. Welk doel dient dat?
Voor mij zou het enige 'doel' dus zijn dat iemand m'n naam weet. Maar ik denk dat je er goed aan doet hem om duidelijkheid te vragen wat betreft zijn bedoelingen :)
Ik vond die achternaam ook wel vreemd. Maar had echt het idee dat hij dat deed om via facebook te kunnen sturen.

Hier is Messenger soms iets gebruikelijker dan Whatsapp (ik woon in België).

Maarja ik zie wel of hij nog iets zegt. En anders maar niet.
Stuurde hij gewoon uit het 'niets' zijn voor- en achternaam? Best wel bijzonder.
Tenzij jullie van te voren gegrapt hebben dat je elkaars volledige naam mag pas weten wanneer jullie elkaar in het echt ontmoet hebben ofzo.

Goed dat je geappt hebt, Bootje. En inderdaad: anders graag of niet.
Ik zit ook in een gloednieuwe "relatie".
Heb haar WA en heb afgesproken voor a.s. zondag.
Dus zie ik haar zondag, ga niet lopen bullshitten via chat.
Doe toch niet altijd zo moeilijk.
Ik spreek ook het liefst zo snel mogelijk weer af. Maar een stuk of 10 berichten tussendoor is toch ook wel normaal.

Was leuk. Hoe is je dag. Volgende keer weer.
Meer hoeft van mij ook niet.
Nova66 schreef:
27-11-2019 23:11
Ik zit ook in een gloednieuwe "relatie".
Heb haar WA en heb afgesproken voor a.s. zondag.
Dus zie ik haar zondag, ga niet lopen bullshitten via chat.
Doe toch niet altijd zo moeilijk.
Dus dat... niet iedereen houdt van appen. Ik doe het ook nog zelden. Alleen praktisch en met 1 vriendin chat ik. De rest bel ik of zie ik in real life. Dat app gedoe ook allemaal en er word zo veel waarde aan gehecht...

Echt je hebt veel meer rust als je dat hele Whatsapp loslaat.
Ik zou zeker dezelfde avond of de volgende dag aan hem geappt hebben dat ik het gezellig vond.

Niemand loopt graag een blauwtje en zo weet hij tenminste dat jij wel interesse hebt om nog een keer op date te gaan.

2 dagen helemaal niets van je laten horen zoals jij blijkbaar hebt gedaan is ook best wel suf.
Hij zegt: "Betaal jij de volgende maar" en vervolgens zegt hij drie keer dat hij het zo gezellig vond.

Waar ligt de bal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven