Sauna op Kerstavond?
donderdag 28 november 2019 om 00:55
donderdag 28 november 2019 om 01:03
Ja ze zijn zeker open!
donderdag 28 november 2019 om 01:04
Ik zie om mij heen toch wel dat Kerstavond redelijk veel gevierd wordt hoor.patchouli_ schreef: ↑28-11-2019 00:55Bij dit soort sauna’s is het altijd druk, omdat ze stunten met toegangsprijzen. En daarnaast vooral druk op momenten dat veel mensen vrij zijn.
Ik denk dat kerstavond daar geen uitzondering op is, in tegendeel. Het vieren van kerstavond is niet heel erg Nederlands, dus ik denk bil aan bil.....
donderdag 28 november 2019 om 08:21
Wij zijn een paar jaar achter elkaar naar de Efteling geweest op 24 december en dat was heerlijk rustig. Mensen waren toch bezig met kerstinkopen ofzo... Maar hoe dat in de sauna zit, geen idee.
In 'onze' sauna is het 's avonds eigenlijk altijd rustig. Heerlijk het zwembad (bijna) voor jezelf en zo.
In 'onze' sauna is het 's avonds eigenlijk altijd rustig. Heerlijk het zwembad (bijna) voor jezelf en zo.
donderdag 28 november 2019 om 08:35
Ooit op Koningsdag naar de sauna geweest. Ja het was best druk, maar het waren vooral mensen die geen zin in drukte hadden. Dus eigenlijk was het toen heel rustig. Er waren toen vooral geen vriendinnenclubjes, voetbalteams, zussendagen, etc.
Geen idee of dat dit met de Kerst ook zo is. Maar liever meer rustige mensen, dan minder druk en dan van die groepjes.
Je kunt er ook voor kiezen om naar een kleinere sauna te gaan.
Geen idee of dat dit met de Kerst ook zo is. Maar liever meer rustige mensen, dan minder druk en dan van die groepjes.
Je kunt er ook voor kiezen om naar een kleinere sauna te gaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 28 november 2019 om 09:29
Stunten met toegangsprijzen? Het is juist extra duur omdat je dan verplicht een arrangement moet afnemen ipv los entree kan boeken. Het is wel heerlijk om zo de familieverplichtingen te ontlopenpatchouli_ schreef: ↑28-11-2019 00:55Bij dit soort sauna’s is het altijd druk, omdat ze stunten met toegangsprijzen. En daarnaast vooral druk op momenten dat veel mensen vrij zijn.
Ik denk dat kerstavond daar geen uitzondering op is, in tegendeel. Het vieren van kerstavond is niet heel erg Nederlands, dus ik denk bil aan bil.....
Ja en?
donderdag 28 november 2019 om 09:31
snoopylynn schreef: ↑28-11-2019 09:29Stunten met toegangsprijzen? Het is juist extra duur omdat je dan verplicht een arrangement moet afnemen ipv los entree kan boeken.
Welnee. Voor 1e kerstdag de sauna gereserveerd, we kunnen gewoon a la carte eten ipv het aangeboden kerstbuffet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 28 november 2019 om 09:36
Oh echt? Ik heb bij Bussloo, Veluwse Bron en Soesterberg gekeken en die bieden alleen arrangementen aan met kerst. Kerstavond weet ik niet. Maar dan kan ik ook niet.
Ja en?