Mode & Beauty alle pijlers

Sauna op Kerstavond?

28-11-2019 00:49 14 berichten
Hi all,

Ik overweeg om op Kerstavond (24 dec) naar de sauna te gaan (Veluwse bron in dit geval). Ik heb alleen geen zin in enorme drukte. Nu lees ik op internet dat het met Kerst zelf vaak wel erg druk is, maar ik lees niks over Kerstavond. Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Bij dit soort sauna’s is het altijd druk, omdat ze stunten met toegangsprijzen. En daarnaast vooral druk op momenten dat veel mensen vrij zijn.

Ik denk dat kerstavond daar geen uitzondering op is, in tegendeel. Het vieren van kerstavond is niet heel erg Nederlands, dus ik denk bil aan bil.....
Weet je zeker dat ze dan wel open zijn?
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
28-11-2019 01:01
Weet je zeker dat ze dan wel open zijn?
Ja ze zijn zeker open!
patchouli_ schreef:
28-11-2019 00:55
Bij dit soort sauna’s is het altijd druk, omdat ze stunten met toegangsprijzen. En daarnaast vooral druk op momenten dat veel mensen vrij zijn.

Ik denk dat kerstavond daar geen uitzondering op is, in tegendeel. Het vieren van kerstavond is niet heel erg Nederlands, dus ik denk bil aan bil.....
Ik zie om mij heen toch wel dat Kerstavond redelijk veel gevierd wordt hoor.
:fortune:
Dit jaar is het goed te doen.

Met andere woorden: ga het zelf ervaren. ‘S avonds is het sowieso rustiger, omdat een deel van de gasten al naar huis gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wij zijn een paar jaar achter elkaar naar de Efteling geweest op 24 december en dat was heerlijk rustig. Mensen waren toch bezig met kerstinkopen ofzo... Maar hoe dat in de sauna zit, geen idee.

In 'onze' sauna is het 's avonds eigenlijk altijd rustig. Heerlijk het zwembad (bijna) voor jezelf en zo.
Ooit op Koningsdag naar de sauna geweest. Ja het was best druk, maar het waren vooral mensen die geen zin in drukte hadden. Dus eigenlijk was het toen heel rustig. Er waren toen vooral geen vriendinnenclubjes, voetbalteams, zussendagen, etc.

Geen idee of dat dit met de Kerst ook zo is. Maar liever meer rustige mensen, dan minder druk en dan van die groepjes.

Je kunt er ook voor kiezen om naar een kleinere sauna te gaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Bel ze zelf eens en vraag het gewoon.
Ik ga regelmatig naar de sauna. De kerstdagen overdag zullen wel druk zijn, maar de avond ervoor zeker een stuk rustiger.

Veluwse Bron is in de avond sowieso altijd wel redelijk rustig, zeker de sauna's buiten.
patchouli_ schreef:
28-11-2019 00:55

Stunten met toegangsprijzen? Het is juist extra duur omdat je dan verplicht een arrangement moet afnemen ipv los entree kan boeken. Het is wel heerlijk om zo de familieverplichtingen te ontlopen :lol:
Ja en?
snoopylynn schreef:
28-11-2019 09:29
Stunten met toegangsprijzen? Het is juist extra duur omdat je dan verplicht een arrangement moet afnemen ipv los entree kan boeken.

Welnee. Voor 1e kerstdag de sauna gereserveerd, we kunnen gewoon a la carte eten ipv het aangeboden kerstbuffet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
28-11-2019 09:31
Welnee. Voor 1e kerstdag de sauna gereserveerd, we kunnen gewoon a la carte eten ipv het aangeboden kerstbuffet.
Oh echt? Ik heb bij Bussloo, Veluwse Bron en Soesterberg gekeken en die bieden alleen arrangementen aan met kerst. Kerstavond weet ik niet. Maar dan kan ik ook niet.
Ja en?
Nee hoor, als je op reserveren klikt, kan je gewoon sauna entree boeken, ook op 25 december.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven