Geld & Recht alle pijlers

Black Friday koopjes

29-11-2019 10:56 250 berichten
Benieuwd : welke leuke black Friday koopjes heb jij weten te scoren?

Ik een super leuke winterjas voor mijn zoontje met 50% korting, helemaal blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
29-11-2019 11:09
Black Friday

een zwarte dag voor het milieu
Inderdaad
.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een blouse gekocht, bleek er ook 20% black friday korting op te zitten. Scoor!
Ik duik van het weekend ook nog even de stad in om te kijken of er nog iets leuks tussen zit :)
Alle reacties Link kopieren
Kalkoen, flespompoen en zoete aardappel.
Lijst van dankbaarheid.

*met een knipoog -> Thanksgiving*
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dat de huizen 50 % goedkoper werden of autoos.
Lego brandweerkazerne bij Amazon, 30 euro afgeprijsd.
Alle reacties Link kopieren
Chloe love story bij kruitvat (€50 ipv €65 bij de douglas mét korting)
'You can't always get what you want'
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
29-11-2019 12:40
het gaat niet om de auto's

Waar gaat het dan wel om ?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ieder jaar met Black Friday nieuwe sokken. De oude hebben dan al meestal gaten, maar ik vergeet telkens nieuwe te kopen. Tot de Black Friday nieuwsbrief van Happy Socks komt.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Als iemand ergens een goede deal ziet voor Moroccanoil en/of Orofluido hou ik me aanbevolen.
Ik ben op zoek naar een huurmoordenaar met een goede BF deal...
Heb gedoe met ex, iemand?

En nee, natuurlijk wil ik er niet echt 1. Nou ja, eigenlijk wel maar beter van niet enzo
Alle reacties Link kopieren
BF echt bizar wat de winkels verzinnen de supermarkt had zelfs BF krentenbollen! Serieus !!
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
29-11-2019 13:28
Ik ben op zoek naar een huurmoordenaar met een goede BF deal...
Heb gedoe met ex, iemand?

En nee, natuurlijk wil ik er niet echt 1. Nou ja, eigenlijk wel maar beter van niet enzo
Ik Google wel even voor je, 😉.
Alle reacties Link kopieren
In een kledingwinkel waar ik graag kom en nooit aan korting doet, was nu wel 20% korting op alles. Dus daar heb ik wel wat gehaald.

Helaas vind ik geen aanbiedingen voor andere producten die ik wil kopen :(
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
29-11-2019 11:09
Black Friday

een zwarte dag voor het milieu
Ja écht en wat me dan ook opvalt allemaal zwart plastic verpakkingen en zwart plastic is niet recyclebaar! Erg jammer. Ik zou zo graag willen dat de overheid ingrijpt, de consument kan je het (bijna) niet kwalijk nemen.
Alle reacties Link kopieren
Een armbandje. Had hem al een tijdje in m'n winkelmandje. Nu 40% korting. Verder wilde ik een jas maar hij was 1,5 week geleden goedkoper dan vandaag dus laat maar zitten.
Alle reacties Link kopieren
"In plaats van Black Friday doet xxxxxxxxx nu aan Small Business Saturday. Bij de aankoop van bepaalde producten krijgen klanten een cadeaubon. "Mensen kunnen dan kiezen of ze hem zelf houden of met kerst doorgeven. Dat is toch waar de feestdagen meer om draaien.""

Kijk, dát vind ik nu mooi. Citaat van een artikel van de NOS.
Alle reacties Link kopieren
Overigens maandag een jurk voor dochter gekocht want toen was het al 'black friday' , dochter vond de jurk de zaterdag ervoor zó leuk, en ik te duur. Nu was het nog duur, maar goed te doen en een goede investering, ik weet zeker dat ze de jurk graag en veel zal dragen.
Alle reacties Link kopieren
Tęssa44- schreef:
29-11-2019 13:38
Ja écht en wat me dan ook opvalt allemaal zwart plastic verpakkingen en zwart plastic is niet recyclebaar! Erg jammer. Ik zou zo graag willen dat de overheid ingrijpt, de consument kan je het (bijna) niet kwalijk nemen.

En waar kom je die tegen ?
Ik ben het nog niet tegen gekomen nl.
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
29-11-2019 13:50
En waar kom je die tegen ?
Ik ben het nog niet tegen gekomen nl.
Nou, echt niet? Dan heb je vast niet door een/de stad gelopen vandaag? Zwarte tasjes, aanplakplastic op de ramen etc. En in de supermarkt die o.m. BF krentenbollen zaten toch echt in zwart plastic....
Alle reacties Link kopieren
Zo wordt shoppen extra leuk, als je nog een kortingsbon hebt liggen die nog es over de korting heen gaat :thumbsup:
Net ook nog een zwarte blazer besteld (maar die ook nooit afgeprijsd is, want is een basiskledingstuk), maar nu 25% korting én mijn bon er nog es af, top!

(en een aantal begrafenissen helaas te verwachten dus nooit verkeerd om achter de hand te hebben).
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, leuk dit.

https://deciem.com/blackout.htm
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee sport bh's bij de Hunkemöller gekocht. Met 50% korting.
Superhuisvrouw schreef:
29-11-2019 13:16
Waar gaat het dan wel om ?
Omdat overbodige spullen aanschaffen weer een berg afval oplevert.
Dat je dat niet zelf kan bedenken?
Spullen die vaak ook weer snel weggegooid worden, en dan ook nog de verpakkingen etc
doornroosje9 schreef:
29-11-2019 14:35
Hahahaha, leuk dit.

https://deciem.com/blackout.htm
Gelukkig heb ik m'n spulletjes 3 dagen geleden besteld. Zag nu dat Douglas 25% korting geeft op verzorgingsproducten. Ik dacht bijna dat ik m'n spulletjes net iets te vroeg had besteld maar dan staat erbij m.u.v. The Ordinary. Flauw hoor, ach 23% is ook fijn.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
29-11-2019 14:41
Gelukkig heb ik m'n spulletjes 3 dagen geleden besteld. Zag nu dat Douglas 25% korting geeft op verzorgingsproducten. Ik dacht bijna dat ik m'n spulletjes net iets te vroeg had besteld maar dan staat erbij m.u.v. The Ordinary. Flauw hoor, ach 23% is ook fijn.
Ik had ook een paar dagen geleden een bestelling geplaatst op Deciem. Mooie korting, vind ik.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven