Onvruchtbaar?!?! Nu onverwacht zwanger
zondag 1 december 2019 om 13:18
Hoi allemaal,
Ik zal mijn lange verhaal kort omschrijven
Mama van 2 kinderen. Een meisje 16 en een jongen 5.
Bij mijn zoon hebben we 6 jaar IVF gehad. Uiteindelijk uitbehandeld en dmv eiceldonatie zwanger geworden. Tussendoor tijdens de IVF een bbz gehad. De IVF medicatie werkte niet bij mij. En nu ik er totaal niet meer mee bezig ben. Heb ik sinds 2 dagen een positieve zwangerschapstest. Clearblue 3+ geeft hij aan....
Dus voor de dames die in de mmm zitten wonderen bestaan !!!!!
Ik zal mijn lange verhaal kort omschrijven
Mama van 2 kinderen. Een meisje 16 en een jongen 5.
Bij mijn zoon hebben we 6 jaar IVF gehad. Uiteindelijk uitbehandeld en dmv eiceldonatie zwanger geworden. Tussendoor tijdens de IVF een bbz gehad. De IVF medicatie werkte niet bij mij. En nu ik er totaal niet meer mee bezig ben. Heb ik sinds 2 dagen een positieve zwangerschapstest. Clearblue 3+ geeft hij aan....
Dus voor de dames die in de mmm zitten wonderen bestaan !!!!!
zondag 1 december 2019 om 15:02
Wauw, mooi positief verhaal!
Ik hoop dat het kindje op ‘het juiste moment’ komt als in geen financiële problemen, goede relatie, voldoende ruimte in huis en dat jullie met z’n vieren kunnen genieten van het feit dat dit cadeautje onderweg is.
Dat het zegmaar een ‘gelukje’ is ipv een ‘ongelukje’.
Gefeliciteerd!
Ik hoop dat het kindje op ‘het juiste moment’ komt als in geen financiële problemen, goede relatie, voldoende ruimte in huis en dat jullie met z’n vieren kunnen genieten van het feit dat dit cadeautje onderweg is.
Dat het zegmaar een ‘gelukje’ is ipv een ‘ongelukje’.
Gefeliciteerd!
zondag 1 december 2019 om 20:23
Ja dat klopt.. Tijdens de IVF bleek dat mijn eicellen oud waren. Tijdens de hormonen die ik heb gespoten waren er hooguit 3 eicellen ipv 1. Van een erg slecht kwaliteit. Daarvan nooit zwanger geweest.minnimouse schreef: ↑01-12-2019 14:15Je hebt eiceldonatie gehad, dus je had geen eicellen meer? Bijzonder dat je dan nu zwanger bent.
1x een escape iui en dat werd een bbz.