Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
*Laluna, wat een getob met Ben. Bij Hanna is hetzelfde geconstateerd, ruim een jaar geleden. Zij heeft daar een ademtest voor gedaan, krijgt Ben dat ook? Dan weten ze het zeker namelijk. En het goede nieuws; na een jaar sojaproducten is ze er volgens mij overheen aan het groeien; ze krijgt geen last meer van een klein beetje lactose op een dag. Sterkte en succes!*
Jee Luun, wat een gedoe zeg... het houdt niet op. Maar goed, als het dus inderdaad een lactose-intolerantie is, zou je dat heel snel moeten merken als je dat twee weken uit z'n menu schrapt. Ben benieuwd

Inadje, voor jou maak ik natuurlijk altijd zin in sociale gezelligheid, dus jullie hadden gewoon moeten langskomen! (nouja, niet vandaag dan, want wij doen joggingbroekbankhangdag). Gisteren was trouwens sowieso sociale dag, want 's middags taxichauffeur spelen voor vrijgezellenfeest van mannen, 's avonds vrouw-van-vriend-van-Xan te eten die ook niet meeging naar 't feest van de vrouwen, daarna na kroeg om daar nog even te borrelen en uiteindelijk met de mannen mee naar huis te gaan. Was heel laat en nu onze paasbrunch achter de kiezen
Peas on earth!
Och Luniepunie, weer wat anders....

Maar goed, als het dat wel is zul je idd vast snel verbetering zien en kun je ernaar handelen. Hoop dat het snel beter gaat!!!!

Vanochtend eieren verstopt maar ehm... nu konden we ze niet allemaal weer vinden

Nemootje gaat vanavond bij oma logeren, dan ga ik weer eens goed opruimen en spullen weggooien/op mp zetten.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Loretta is De Mol. Punt.
Lieve Luun, ik denk aan jullie. Sterkte met dieet ten uitvoer brengen, lijkt me hele klus. Dikke kus op Ben zijn bolletje!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, die heb ik vorig jaar hier geplakt, haha

Luun, dikke knuf! Toch iets voedselgerelateerds misschien dus. Zou wel hoop verklaren en dan hopelijk veel beterschap en minder ziek zijn. Naar hoor en lastig ook met dieet. Hopelijk groeit hij er net als Hanna overheen.

Fijn Mirjam, dat het bij Hanna zo goed gaat

Hier veel chocola vandaag Grootpaaseizoekgebeurenbrunch bij mijn moeder thuis met alle kleinkinderen. Zo leuk om ze allemaal bij elkaar te zien. Chica vond het heel gezellig. Jongere zus had goddelijke citroentaart gemaakt, ga recept even opzoeken want komt uit Allerhande.

Wel zijn Ier, Chica en ik heel moe vandaag en ik, arme ier, heel sacherijnig, vanwege slaapgebrek. Onze debiele buurman heeft voor de derde keer deze maand feest gehad. BEgon toen we al op bed lagen om 2.00 s'nachts met hele hele harde polonaise-house (eigen omschrijving, soort apres ski achtige hele achterlijke houserige herrie). Ier is twee keer langsgegaan. Eerste keer deed een of ander (door hem betaald, denk ik, want hij is eng en zij was vrij jong ) meisje open en zei sorry zal het zachter zetten. Dat gebeurde en duurde tien minuten. Toen ging het weer net zo hard, met soms irritant volumeknopgedraai verder. Ier ging tweede keer langs maar ze deden niet meer open. Wel hoorde we allemaal geschreeuw en gegil. Ier wilde steeds maar politie niet bellen, maar toen gil begon gezegd dat ik het toch ging doen en gedaan. Ze zijn langsgekomen en daarna was het stil. Ik ga zo even langs buurman voor gesprekje. Hoop dat hij nuchter beetje voor rede vatbaar is. Ga uitleggen dat wij echt niet kunnen slapen zo en dat we een jong kind hebben. Hoop op beetje normale reactie. Overigens staat zijn huis dus ook te koop. Vandaar misschien fatalistische anti-buren-aso-gedrag..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Haai!

Ik ben wel klaar met Pasen (Juna: neehee, mam, het is niet pásen, maar paashaas! En paashaaseieren).

Lekker gebrunched, naar openluchtmuseum geweest in Arnhem vandaag, lekker gewandeld en morgen weer werken.

Luun. Het zal ook weer eens niet.

En Inad, stomme hufterige buurman.....
Was buurman voor rede vatbaar, Inad? Hoop dat hij in het vervolg een beetje dimt!

Eow, ik ben er ook klaar mee. Kan bijna geen choco meer zien. Maar heb wel enorm genoten van al dat mooie weer en mijn kindjes waar 's avonds zwart badwater vanaf komt. Van mij mogen zulke dagen eeuwig duren!
Loretta is De Mol. Punt.
Heb hem nog niet gesproken. Was er gisteren niet en vandaag zag ik door raam dat er mensen aan t bezichtigen waren. Op tweede paasdag, beetje gek. Hoorde ze zelfs praten met balkondeur open over het huis enzo. Hoop dat hij snel verkoopt, want dan minder concurrentie en eikel weg

Ga morgen nog een keer proberen.

Eow, klinkt leuk, je Paashaasweekend

Zwart badwater Lekker hoor

Wij waren in de Biesbosch vandaag Was leuk ook. Gewandeld en nog paaseieren verstopt voor Chica in de bush

Morgen weer werken, blegh. Wel lekker korte week van maar 3 dagen. En donderdag weer naar de Verloskundige.
* stoft het Theehuis even af *

Joehoe! Is daar iemand?

Loretta is De Mol. Punt.
Hey joh kijk ff uit met dat klamvochtige doekje ja.
O sorry, het was de bedoeling om de voorgevel even af te nemen, niet om jóuw voorgevel een beurt te geven...
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vis het doekje wel weer op uit de diepte.
Opschepper!
Loretta is De Mol. Punt.

Pizza?

Lekker!

Wat een rust hier!
Fan geworden van bbcgoodfood, Vish? Hmmm, lekker, doe maar stukje.

My Little Tony is écht, écht, écht groot. Hij is nu twee keer wezen 'wennen' op school en hij vindt het prachtig! Volgens de juf is van wennen helemaal geen sprake. Hij doet gewoon overal aan mee alsof hij al jaaaaaaren op school zit.

* glimt van trots *
Loretta is De Mol. Punt.
Vito is trouwens ook groot. Heb vanmorgen nieuwe schoenen voor hem gekocht: maat 25. * shock *
Loretta is De Mol. Punt.
Waaaaaat??!!?? Vito is een reus! Chica heeft ook maat 25!

Wel bijna 26, aber doch.

Klamvocht, hmm lekker

En stoer van Tony!

Hoest t met de Vissemama en het Vissekind?
My little Tony. Kom op Kessje, zo dwíng je hem aan de roze kleding met glitters en regenbogen

Maar groot is hij wel! En stoer!

En Vito is enórm. Juna heeft maat 24.....
Volgens mij heeft Juno maat 30, die bestaat voornamelijk uit voeten
Maar je weet wat ze van mannen met grote voeten zeggen...

Jongetjes zijn grappig trouwens. Juno heeft zijn piemel ontdekt Da's grappig. Nooit geweten dat je die zo ver kunt uitrekken
Eng is dat, he? Ze trekken er zó een hele lengte bij! Alsof het niks is. Er ze lachen er ook nog bij! Dat piemelspul is een stuk elastischer dan ik dacht.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 15 april 2009 @ 14:17:

Volgens mij heeft Juno maat 30, die bestaat voornamelijk uit voeten En piemel dan dus. Volgens jouw eigen theorie.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, het is een échte man

Die tegenwoordig ook met glitterknipjes van Juna komt aankruipen en me dan duidelijk probeert te maken dat ze in zíjn haar moeten en als je dan zegt 'mooi!' naar zijn haar grijpt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven